Monday 22 April 2013

RAKAMAN GAMBAR MENUNJUKKAN SHAHRIZAT JALIL TIDAK SOKONG RAJA NONG CHIK JADI CALON UMNO/BN DI PARLIMEN LEMBAH PANTAI!!!!!!


Rakyat dinegara ini khusus para pengundi di Parlimen Lembah Pantai tertanya-tanya jika benar seperti apa yang diucapkan oleh Ketua Wanita UMNO Malaysia sebelum ini bahawa beliau memberika sokongan seratus peratus padu abadi kepada Raja Nong Chik sebagai calon UMNO/BN di Parlimen Lembah Pantai lawan Nurul Izzah Anwar.....Kenapa pada hari penamaan calon beliau tidak menggiringi Raja Nong Chik di tempat penamaan calon?

Mengapa beliau sanggup terbang ke Kuching, Sarawak memberikan sokongan padu dan menggiringi calon BN bagi parlimen Samarahan?

Jika gerak bahasa tubuh ini diambil kira, seolah-olah Shahrizat Jalil dikira merajuk juga dan tidak memberikan sokongan penuh pada penggantinya, Raja Nong Chik.

Ertinya Naib Ketua Wanita UMNO Malaysia Datuk Kamilia Ibrahim keluar parti kerana merasakan UMNO tidak melayan wanita UMNO seadanya dan Ketua Wanitanya pula seolah-olah macam merajuk tidak terpilih dan sanggup terbang jauh ke Kuching, Sarawak untuk iringi calon BN Parlimen Samarahan.

Shahrizat Jalil sebagai orang lama dalam politik sudah pasti tahu untuk memberikan keutamaan.

Nampaknya UMNO Lembah Pantai bergolak dalam senyap...Nampak airnya tenang tapi dibawah peut sungai bergeladak lumpur!!!!

4 comments:

  1. hati2 org sarawak..jgn kamu pulak diperlembukan olen puak UMNO/BN pulak.....mentor dier dah kesana tuuu....hihihihihi

    ReplyDelete
  2. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. KANG KAU AKU TOLAK MASUK GAUNG NAK???? LEMBU PUNYA ORANG....BODOH!!!!!

      Delete
  3. Tolak semua calun-calun BN - Barisan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun party "San miguel"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong ajak orang tonton video Sex!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup hina nabi

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...