Tuesday 23 April 2013

RAKYAT SABAH TOLAK DAP!!!.. CERAMAH ANJURAN DAP DI KOTA KINABALU, SABAH, MALAM TADI HAMBAR WALAPUN PENCERAMAH UTAMANYA LIM GUAN ENG??????


Sebab itu rakyat langsung tidak percayakan media arus perdana milik UMNO/BN terutamanya Utusan dan The Star apabila melaporkan yang kaum Tionghua sudah berhijrah ramai-ramai sokong parti-parti Cina dalam komponen Barisan Nasional dan tolak perjuangan DAP.

Dakyah Undi DAP adalah Undi untuk PAS langsung tak laku dari kalangan masyarakat Tionghua.. Malahan mereka makin ghairah dan bersedia memberikan undinya kepada PAS jauh lebih berani dan hebat kali ini.

Momokkan hukum hudud sedikit pun tidak memberikan kesan maupun impak merudumnya sokongan kaum Tionghua kepada DAP maupun PAS.

Ini dapat dibuktikan apabila ribuan rakyat Kota Kinabalu hadir ceramah anjuran DAP malam tadi.

Ada para penganalisis politik berpendapat tragedi RoS tempoh hari lebih menguntungkan PAS dan DAP.. Kaum Melayu sudah boleh menerima DAP dan masyarakat Cina sudah tidak takut memangkah PAS.

INI KALI LAH TUKAR.....JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA... PAS GANTI UMNO... PR GANTI BN.

3 comments:

  1. APA GUAN ENG PI SABAH..
    ALAMAK GELABAH BAH..
    MUSA AMAN APASAL TAK SERGAH.....
    OOO DEMAM TAK KEBAH KEBAH....


    ReplyDelete
  2. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ReplyDelete
  3. UMNOPORNO HIDUP CARA KUNO PERANGAI TAK SENONOH.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...