Saturday 20 April 2013

SETELAH MENERIMA TEKANAN KUAT DARI RAKYAT AKHIRNYA KETUA PENGARAH ROS KELUARKAN SURAT MEMBENARKAN DAP MENGGUNAKAN LAMBANG ROKET PADA PRU 13 INI!!!!!


Sedar akan implikasi bakal diterima oleh UMNO/BN maka surat dari Ketua Pengarah ROS telah dihantar secara tangan kepada YAB Sdr Lim Guan Eng selaku Setiausaha Agung DAP malam tadi memberi izin dan kebenaran DAP menggunakan lambang roket untuk PRU 13 ini.

SPR dikatakan telah mengarahkan semua Pegawai Pengurus Piliharaya supaya menerima permohonan calon-calon DAP menggunakan lambang roket untuk bertanding.

Inilah dinamakan SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT.

Kerja jahat sebegini tidak mudah dilupakan oleh rakyat.. Titisan air mata Penasihat DAP, Lim Kit Siang akan sentiasa segar bugar dalam kepala para pengundi terutamanya dari kaum Tionghua...Kemarahan dan kebencian cara DAP dilayan akan diterjemahkan dalam bentuk undi.. PERCAYALAH!!!!!

INI KALI LAH.... JOM UBAH....SELAMATKAN MALAYSIA....PAS GANTI UMNO... PR GANTI BN.

4 comments:

  1. Tipah takkan tertipu lagi...Hancur amno..Takbir..

    Mr. Right

    ReplyDelete
  2. rakyat semakin kuat....dah takut Umno suruh macai ROSmah hantar surat kebenaran kpd DAP....tengah malam pon xpe...kahkahkah.... nampak sangat kerja gila dia org nie...

    ReplyDelete
  3. hati2 dgn perancangan cilik ROS,atas arahan org atasan jgk.mula2 xdiluluskan,skrg dluluskan pulak..btol,mybe tkot pd impact jika DAP mgunakan logo PAS.. " Jika DAP mgunakan logo PAS,dimana2 tmpt yg pgundi mlayu nya ATAS PAGAR,calon kawasan nya pulak adalah DAP, kemungkinan besar pgundi mlayu akan pangkah PAS(dap) jika lawannya adalah dr MCA,MIC,mahupun BN..itu lebih baik jika mgunakan logo PAS.-hal terpencil saja. BERHATI2 juga dgn perancangan cilik NAJIS, mencalonkan ZUL NORDIN BISOL di SHAH ALAM..nmpk mcm sgaja mjadikannya kambing hitam. Mengapa?ya utk dikalahkan,KNAPA?? Utk mengambil kembali SELANGOR..KALAH TP AMBIL SELANGOR??YA,AMBIL SELANGOR DGN CARA TIPU UNDI..SELANGOR AKN DIRAMPAS DGN TIPU UNDI..NAJIS akan menKAMBingHitamkan ZUL NORDIN,dan mengadaikan SHAH ALAM..supaya rakyat tak boleh mempertikaikan jika "kalau tipu undi,bagaimana UBN Shah Alam boleh kalah"
    scrip sudah tersedia..janji SELANGOR dirampas dgn menipu undi.-aku brmimpi atau jd realiti.
    -bru bgun tido,adi keza-

    ReplyDelete
  4. hati2. Sila baca perenggan terakhir surat tu.

    "Selain dari tu pemegang-pemegang jawatan CEC yang dipilih pada 15 Disember 2012 sahaja yang tidak diiktiraf oleh Pendaftar Pertubuhan."

    Kalau pemegang jawatan CEC tak diiktiraf, mereka tak ada kuasa nak tandatangan watikah perlantikan calon DAP.

    Akhirnya calon yang guna lambang DAP akan diisytiharkan sebagai calon Bebas dan BN boleh take over calon ni.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...