Thursday 4 April 2013

DATIN SERI WAN AZIZAH TIDAK AKAN BERTANDING PADA PRU 13 NANTI KATA ANWAR IBRAHIM!!!!



Ketua Umum Parti KeADILan Rakyat merangkap bakal PM ke- 7
, Datuk Seri Anwar Ibrahim telah mengesahkan bahawa isterinya dan presiden PKR Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail tidak akan bertanding pada pilihan raya umum ke-13 sebagai respon  kepada dakwaan nepotisme dalam PKR.

"
Azizah mampu untuk memimpin parti semasa saya berada di dalam penjara. Beliau mengetuai parti tetapi memutuskan untuk tidak bertanding dalam pilihan raya, "katanya semasa temubual secara langsung dengan Al-Jazeera petang semalam
.

Semoga jawapan ini akan menguburkan terus desas desus DSWA bakal bertanding di DUN Selangor.

3 comments:

  1. perjuangan menegakkan kebenaran tak kira lelaki atau perempuan. namun dalam mencari kekayaan isteri atau suami sanggup meninggalkan pasangan sendirian..(.faham ke tidak...?)


    senang citer ...wan azizah sanggup berjuang mebela suaminya bertahun tahun .kata nista dilontarkan kepadanya...tapi dia tetap tidak sanggup untuk membeli beg jenama puluhan ribu,,cincin puluhan juta,,membuka rambut untuk tontonan orang lain..memakai pakaian ketat walaupun badan nya slim..menari gang nam style,,mecium pipi orang lelaki lain,memluk chong wei dan lain lain lagi yang busuk...

    faham ke tidak...

    mudahnya...dia tak macam rosmah lah...

    ReplyDelete
  2. takde citet lucah ni puak puak pencacai tua kutuk umporno tukang angkat najisb tak mau komen plak.wake up wake up alkeza@kera@urko@zack@zackar.gatai tangan ni nak maki para pencacai bodo limau purut tiga serangkai ni.

    ReplyDelete
  3. Hah...Wan Azizah tak bertanding???? Abis tu KAMI PENCACAI UMNGOk takde ISU le nak SPIN!!!

    Waduhhhhh..!!! Susah le macam ni!! KAMI BARISAN MACAI 1UMNGook amat KESAL dan KECEWA terhadap ANWAR IBRAHIM kerana tidak mengizinkan WAN AZIZAH bertanding dlm PRU13 ini!!

    Kami jugak mengecam OMAKKAU sebab memberi idea TIDAK BERTANDING Wan Azizah kepada Anwar!!

    Kami MACAI 1UMNGOOk akan mengadakan protes DUDUK SAMBIL BALING TELO di depan rumah ANWAR tidak lama lagi!!!

    Kami BANTAH SEKERAS KERASNYA tindakan Wan Azizah tidak bertanding!!hehe

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...