Thursday 16 January 2014

JOM TENGOK WAJAH-WAJAH BLOGGER UMNO YANG KECEWA DENGAN UMNO SEBAB TIDAK DI BERI LAYANAN SELEPAS PRU 13???


Aku,Tun Faisal,Yuseri dan beberapa sahabat...

Memang dah jadi lumrah Umno bila kita sudah tidak diperlukan lagi maka kebajikan kita juga tidak akan dipedulikan lagi oleh mereka.Tapi ini bukan bermakna tanpa Umno mengambil tahu KAMI semua akan mati kebulur tak makan.Dah alang alang orang tak peduli..pi mampuih lah dengan diaorang!!!

Jadi malam tadi aku ,Tun Faisal,Yuseri dan beberapa teman "keyboard writers" (kami dah meluat dengar diri kami dipanggil Pejuang Maya Umno atau apa saja gelaran tok nenek yang diberi pemimpin selama ini) berbincang bagaimana untuk meneruskan kelangsungan hidup kami semua dan rakan rakan yang senasib dengan kami.

Salah satu langkah jangka pendek yang KAMI temui tanpa memerlukan modal yang banyak adalah menjalankan perniagaan menjual Kad Prabayar Tone Excel WOW dari pembekal perkhidmatan telepon Tune Talk.Setelah membuat kajian akan prospek perniagaan ini dan pulangannya yang berterusan terhadap pengguna kad prabayar,Tun Faisal telah mengeluarkan duit poketnya sendiri untuk menyediakan kemudahan awal untuk kami atau siapa saja "keyboard writers" yang berminat untuk mendapatkan pendapatan pasif setelah terpaksa menjadi penganggur setelah selesai PRU13.


Itulah luahan hati seorang blogger yang kini bergelar blogger Pro UMNO nombor wahid ... kecewa ... bengang .. marah .. menyampah dan menyesal.

Tapi UMNO ni pun satu hal ... masa nak guna pakai khidmat mereka bukan main lagi dipujuk rayu, dibelai sampai lentuk leher mereka ... Bila dah selesai PRU dan PAU maka dicampak begitu saja macam sampah sisa pepejal yang tiada nilai untuk di kitar semula.

Maka benarlah selama ini yang Omak Kau beritahu .. bahawa pemimpin UMNO bela penyokongnya macam bela hantu raya .. setiap hari diberi makan telur ayam kampong dua biji .. apabila dah tidak mampu nak beli telur maka sudah pasti penyokongnya akan patah balik dan gigit telur tuannya sendiri.

Bunyi mungkin agak lawak tapi inilah kenyataan ...

Omak Kau masih berkeyakinan penuh bahawa mereka ini tetap berjiwa UMNO .. kalau mengistiharkan diri menyokong PR hanyalah suatu gimik sebagai senjata menggugut UMNO.

19 comments:

  1. padan muka korang semua , muka2 pencacai , rasa kan ,

    ReplyDelete
  2. aku masok ni blog je mesti aku ingat jotos , apasal ek?

    ReplyDelete
  3. omak kau....yg ko berkepit dengan jantan ni sapa lak?...kemain erat dipeluknya...LGBT ni...

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151936288433178&set=pb.190853153177.-2207520000.1389844038.&type=3&theater

    ReplyDelete
  4. Ada lak 2,3 eko lembu terasa.kahkahkah

    ReplyDelete
  5. Inilah yang dinamakan pencacai yang makan upah. Kalau zaman ini zaman British orang jenis ini paling merbahaya kerana mereka boleh cipta cerita auta jadi fakta, orang baik jadi orang jahat.

    Orang dari kumpulan jenis ini memang tidak boleh dipercayai sama ada pada kejujurannya atau pada kesetiaannya kerana mereka makan rasuah. Orang yang makan rasuah akan bersedia menjual kedaulatan negara, agama dan bangsanya.

    Memang tak salah apa yang dibuat oleh pemimpin UMNO Baru pada mereka. Dan selayaknya merek menerima layanan serupa itu

    Itu sebabnya komunis amat benci dan tidak ragu-ragu untuk membunuh orang melayu yang jadi talibarut penjajah British.

    Tanyalah ahli UMNO dan polis kenapa mereka amat anti dengan komunis... Lihat jawapannya.

    ReplyDelete
  6. Umno bodoh makan tahi orang melayu

    ReplyDelete
  7. Salaam.

    Adakah mereka2 ini juga yang lurking kat forum-forum yang popular di Malaysia?

    Sila Google 'top 5 forum malaysia'

    ReplyDelete
  8. cybertroopers ni makan gaji haram.. dibayar untuk buat fitnah pasal orang.. duit xberkat bagi anak bini makan..

    ReplyDelete
  9. Islam dah ajar kita carilah rezki yg diberkati Allah. Sebelum solat misti berwuduk. Masa wuduk sudah diajar supaya kita berdoa tiga perkara. 1).Mohon ampunkan dosa 2). Berkati kehidupan 3).Berkati rezki. Puak bloger UMNO ini tak solat ke atau tak habeh mengaji bab islam. Islam pada nama sehaja. Kalau depa belajar tang hukum depa tidak akan menjadi bloger UMNO cari cerita yg berupa fitnah semata mata. Razki kalau tak berkat jgn harap nak kaya kalau pun kaya jiwa tidak tenang. Kepada bloger2 dan macai pro UMNO/BN balik lah kepangkal jalan dan mencari kebenaran yg sebenar.

    ReplyDelete
  10. bloger2 dan macai pro umno/bn umat haram jadah. taksub dgn duit snggup buat ape saje. ingt mati skit dn cpt2 lh bertaubat. jgn smpai mati dlm syirik.

    ReplyDelete
  11. muka2 pnyebar fitnah...

    ReplyDelete
  12. muka-muka jahanam. berjuang kerana duit

    ReplyDelete
  13. Salah satu pegangan puak umno ialah 'dosa boleh disuci dengan ke mekah' jadi jagan terlalu hairan setiap tahun mereka ke mekah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan satu lagi mereka akan bertaubat sebelum mati, jd tiada dosa suci bersih mcm baby...boleh masuk syurga...

      Delete
  14. puak2 bloggers haram jadah BeEnd ni patut dipancung..sudahlah memfitnah ,jadi pak turut machai lagi,,Insaf dan muhassabah diri byk2 sebelum terlambat..setiap anggota badan akan menjadi saksi dihdpn Allah nanti..

    ReplyDelete
  15. Need to see the prove dulu bro yang diaorang cakap camtu, bole share link?

    ReplyDelete
    Replies
    1. What the meaning.... Daripada kita membuang masa membela dan mempertahankan Umno secara PERCUMA ada lebih baik kita buat perniagaan Kad Prabayar Tone Excel WOW demi mencari rezeki untuk bagi makan anak isteri dan keluarga kita.....

      Delete
  16. Balik kampung tanam jagung..oops sori tanam kangkung!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...