Sunday 12 January 2014

MENERIMA KUNJUNGAN DAN ZIARAH KASIH SAYANG DARI JINGGA 13 DAN UNIT AMAL PAS KAWASAN KLANG.


Hari ini Omak Kau merasa cukup terharu ketika berada dirumah berehat untuk memulihkan tubuh badan yang agak lemah selepas serangan 2 virus kencing tikus dan denggi serentak dengan kunjungan kasih sayang dari rombongan  NGO Jingga 13 yang diketuai sendiri oleh Ketua Koordinatornya Che'gu Fariz Musa dan Unit Amal PAS Kawasan Klang.

Pada awalnya mereka mau menziarahi Omak Kau di Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang tetapi apabila mereka dapat berita yang Omak Kau kini sedang berehat sambil menerima medikasi dirumah maka ziarah kunjung kasih mengambil tempat dirumah Omak Kau hari ini.

Sungguh tidak diduga bahawa Jingga 13 cukup mengambil berat tentang kesihatan dan kebajikan Omak Kau dengan memberi sumbangan berupa wang ringgit untuk membiayai vitamin tambahan (supplement vitamin) untuk melekaskan pemulihan sepenuhnya diri Omak Kau.

Omak Kau tidak dapat mengingati kesemua nama rombongan Jingga 13 .. yang pasti salah seorang darinya ialah Nenek Brutal dan Bob Klang.. Terima Kasih banyak-banyak saja dapat Omak Kau ucapkan .

Rombongan Unit Amal PAS Klang yang sama-sama dengan misi kemanusiaan membantu mangsa banjir di Kemaman,  datang lebih awal ditengah hari tadi dengan memberikan sumbangan makanan untuk meringan beban Omak Kau.

Keperihatinan mereka termasuk rakan-rakan sebelum ini sama ada yang menziarah, menderma, mendoakan,membuat solat hajat dan bacaan Yaasin cukup menyuntik semangat berkobar-kobar mau terus menyumbang kepada gerak kerja parti.

Tiada kata-kata dalam kamus yang dapat memberi gambaran betapa terharu amat diri Omak Kau sejak awal menerima rawatan dalam wad Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang sehinggalah kehari ini... Masih menerima kunjungan kasih dari sahabat-sahabat.

Akhir kata .. Ada ubi ada batas ... Orang berbudi suatu hari nanti tetap jua Omak Kau balas dengan mencurah bakti untuk memastikan UMNO tumpas.

A friend in need is a friend indeed ....

15 comments:

  1. sekali lagi aku nasihatkan... jauhilah daripada melakukan kerja menabur fitnah dan menyebarkan kebencian. takutlah pada seksaan api neraka. jgnlah mengambil ringan peluang kesihatan yg diberi slps kesakitan. sesungguhnya ajal lbh dkt dgn kita.



    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keza ni mabuk tiap2 hari ker? Org ramai sudah benci UMNO oooi.. bila la hang nak sedar2 sikik.. 52% rakyat dah undi PR, mmg jelas membenci UMNO.. hanya takdir tak dpt 122 kerusi.. Mujur jugak undi BN masih menang 140 kerusi walau dgn 47% undi rakyat dan memerintah. Entah betul entah camana 47% undi BN, masih lagi dpt 140 kerusi..

      Delete
    2. Sekali lagi aku nasihatkan KEZA... jauhilah daripada menyokong kerajaan yang suka menabur fitnah, mengadu domba, mempermainkan kalimah Allah, menolak hudud, menzalimi rakyat miskin dan menyebarkan kebencian.

      Takutlah pada seksaan api neraka. jgnlah mengambil ringan peluang kesihatan yg diberi slps kesakitan. sesungguhnya ajal lbh dkt dgn kita.

      Untuk renungan KEZA dan semua penyokong UMNO

      Delete
  2. hanisya... rakan2 politikmu yg menggalakkan kamu menyebarkan fitnah dan aib manusia didunia tidak dpt membantu mu di akhirat. kasihlah kamu kpd diri sendiri dgn menjauhi perkara yg blh menjatuhkan diri ke lembah neraka.



    keza

    ReplyDelete
  3. Hanisya.....jgn pedulikan komen bangang mangkuk kat atas ni...teruskan berjuang sampai umno bungkus....x teruk mana pon...sbb umno dah nazak sgt dah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pembetulan: bukan komen tapi salakan

      Delete
    2. KEZA... kerajaan UMNO yang menyebarkan fitnah (dakwaan palsu) dan aib manusia (spt video lucah dsb) didunia tidak dpt membantu mu di akhirat. kasihlah kamu kpd diri sendiri dgn menjauhi perkara yg blh menjatuhkan diri ke lembah neraka.

      Berubahlah KEZA....

      Delete
  4. keza dah ke air kencing rosmah,nape x buktikan omakkau fitnah.ko backup umno yg kencing rakyat lagi byk dosa.

    ReplyDelete
  5. Haluuuuuuu. ......

    Bersabarlh saudari omak kau...ujian yg melanda ini menandakan kasih dan syangnya Tuhan kpda kita.. lumrah dn fitrah alam beb..bkn semua yg sihat x kn rasa sedikit kesakitan....itu adalah guru yg mengajr kita erti pndritaan org lean...truskan perjuangan .semoga omak kau sntiasa di bwah lindungan kaabah...

    Jit C4@ Jit tontoya

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul sakit ni semua kenkadang Allah sayangkan kita.... sampaikan sahabat nabi pun gelisah jika tak kena sakit dan berkata ADakah ALLAH lupakan aku (kalau salah tolong betulkan aku)

      Delete
  6. Teruskan perjuangan. Jangan bersekongkol dengan penyeleweng yang tak kenal dosa pahala dari puak UMNO BARU laknatullah! UMNO BARU laknatullah pengkhianat Agama Bangsa dan Negara!

    ReplyDelete
  7. Teruskan pembongkaran, lawan tetap lawan

    ReplyDelete
  8. Masyukkkkk. Tektik anjing jalanan. lepas ni blogger mana pulak yg nak kena derma sbb mcm2 alasan? hebat korang. pemimpin dan anjing bawahan sama je kaki kencing. hehehe

    ReplyDelete
  9. Banyakan bersabar semoga cepat sembuh Teruskan perjuangan

    ReplyDelete
  10. Jangan risau omakkau.. Teruskan perjuangan.. Kerajaan kangkung semakin hancur back mangling terlebih masak...

    Kesuke

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...