Friday 17 January 2014

NAJIB AKUI DIA SUKA MAKAN KANGKUNG!!! .. APAKAH AKAN ADA KLON KANGKUNG DI BERI NAMA NAJIB?????

Akhirnya Najib sendiri akui dia adalah pengemar masakan kangkung ..

Jadi apa yang dilakukan oleh sekumpulan warga flashmob di Pulau Pinang tempoh hari amat bertepatan sekali dengan menyuapkan beberpa ikat kangkung kedalam mulut tokoh olok-olok Najib.

Jadi tidak timbul warga kita menghina dan dijadikan bahan perkauman sebab apa yang dilakukan oleh mereka adalah sebagai tanda betapa Najib sendiri amat gemar makan kangkung.

Harap-harap tiada peniaga cuba ambil kesempatan untuk menaikkan harga kangkung dipasaran apabila mengetahui rahsia ini.

Omak Kau pun tidak akan terkejut jika nanti akan ada baka kangkung spesel diberinama Najib Razak sempena menghargai jasa besar beliau yang melonjakkan sayur ini di mata dunia seperti mana beberapa klon orkid dinamakan atas nama beberapa pemimpin.

5 comments:

  1. Nama yg sesuai:
    Kungkangkungjibtuyabestoskakmah

    ReplyDelete
  2. Hari ni lauk Gulai Ikan Patin Sungai Pahang dengan Kangkung lombong.!!!

    ReplyDelete
  3. Oleh kerana macai-macai bangsat umno tidak mampu berhujah dengan fakta mengenai kes kangkung apabila warga maya menyerang najib maka mereka mencari sesuatu untuk mempertahankan bos mereka lalu dijadikan kesah replika najib disumbat kangkung dipenang dgn memainkan sentimen perkauman konon cina penang menjatuhkan maruah najib, yg satu ketika dulu macai umni kencing atad gambar nik aziz tak dikira menjatuhkan maruah?

    ReplyDelete
  4. Kita jgn mudah terpedaya..Najib dan macai2 sengaja membiarkan isu ni menjadi viral supaya rakyat lupa dgn isu brg naik, isu bughah, isu Allah, isu syiah, isu rasuah dll

    ReplyDelete
  5. Bln stakat kangkung kelentit celah kangkang pun jilat mkn org mcm ni

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...