Thursday 13 February 2014

APAKAH CHEF WAN JUGA TELAH MENGHINA BANGSA MELAYU DAN DIRI SENDIRI?????


"Terima Kasih la Datuk Seri Sebab harga Kangkung dah murah pun sekarang ni ..... Nasi Lemak tak ada Timun Kangkung pun jadi lah .. Alhamdulillah".

Begitulah bunyi ayat yang dipercayai dari akaun twitter kepunyaan Chef selebriti negara, Chef Wan.

Jelas sekali dia menyindir tajam akan episod yang menggegarkan seluruh negara pasal Najib Razak minta rakyat bersyukur dan puji kerajaan kerana hanrag kangkung sekarang sudah turun.

Rentetan dari itu ramai pemimpin UMNO menyatakan kalau serang dan kritik Najib seolah-olah menghina bangsa Melayu dan perlekeh diri sendiri.

Apakah dengan ayat-ayat sindiran ini Chef Wan juga telah menghina bangsa Melayu dan perlekeh dirinya sendiri?

Apa kata NGO-NGO sembelih ayam .. Tidak teringin ke nak sembelih ayam dan lumurkan darah ayam itu ke banner yang ada wajah Chef Wan sambil tawarkan wang ringgit sekian banyak kepada sesiapa yang berani tampar mukanya?

Sebelum itu jangan lupa buat laporan polis ya?????

17 comments:

  1. Nasi lemak kangkung terbaikkkk.. lar Chef Wan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak lama lagi harga nasi lemak kangkung tentu akan turun .....

      Delete
  2. Mahkamah Rayuan hari ini menolak permohonan Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk memanggil pegawai penyiasat menjadi saksi dalam kes liwatnya.

    Hakim Datuk Aziah Ali yang mengetuai panel tiga hakim berkata, Anwar gagal memenuhi permintaan mengikut undang-undang untuk memanggil saksi.

    Peguam, Karpal Singh kemudian memohon mahkamah menangguhkan kes rayuan liwat Anwar berikutan ketua pembangkang itu berniat membawa perkara berkenaan ke Mahkamah Persekutuan.


    Nampak tak kebijaksanaan pemimpin kita PKR utk tangguh lagi kes. Hakim pun kalah pening kepala woo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ada apa ganjil dan silapnya tindakan anwar. Dia ikut saluran yang betul. Sapa2 pun boleh buat rayuan hingga ke peringkat mahkamah paling tinggi. Orang yang bangang saja akan berhenti pada mahkamah tertentu sedangkan dia punya peluang untuk diadili di mahkamah yang lebih tinggi......


      keza

      Delete
    2. haluuuuu...

      mahkamah Malaysia sudah tak boleh pakai.. buang masa saja buat rayuan bagai.. ptuiii...

      khak tuih

      Delete
    3. Nasib najib dapat betina penuh puki ngan taik palat. Hihoho

      Delete
    4. Maknanya anwar dah ada saksi tapi mahkamah tolak saksi anwar.pastu cakap anwar tak boleh sediakan saksi. Mahkamah meminta saksi mengikut spesifikasi sapa? Takkan kena ikut specs mahkamah. Saksi anwar, anwar punya hal la. Apahal mahkamah tak benarkan. Apa menda la. Anwar dah malas nak cerita lagi dah la tu. Ibarat pi fast food dapat pekerja lembab dan buat hal ngan customer. Customer nak jumpa manager la plak. Normalla tindakan anwar tu. Mahkamah yang tak normal. Minta saksi ikut specs depa.

      Delete
  3. Haluuuuuuu. .......

    Dri prof..pemikir..marhaen hingga salebriti mula bjk brfikir dn khak tuih sma jit tuya. Nmpak jlas smuanya mlahirkn rasa kcewa dn trtipu dgn krajaan minoriti. Bibir merah yg mgharam jadahkn makcik felda sdh mnurun populariti sprti kankung yg tumbuh meliar ditepi kndang babi..

    aduhai umnongok....gua smakin x sabar utk mlihat lu tersungkur d pintu neraka brsama lu nyer mangkuk sini dan disini..

    Khak tuih

    ReplyDelete
  4. Macai tak fikir ke knapa ke kes bunuh tuya dan pkz kerajaan kangkong tak buat rayuan.kalau tak bodoh bukan macai la jawapnya.kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haluuuuuuu. .......

      Stakat bodoh bleh diajar lgi beb..macai sini dan disini bkn lgi bodoh tpi sewel beb..skurang2 ada cai di rumah omak kau ni kita dpt mlihat kbenaran kta2 TM hnya yg sewel dan bodoh sja ttp brsama dgn umnongok. ..gua ttp trhibur beb mlihat cai belajar brcakap sprti bayi di sini. X ubah cam tenuk yg mahu behujah dgn pendita...kihkihkih

      Khak tuih

      Delete
  5. Najib yg liwat saipol anwar yg kena tuduh.kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. antuya mongol sapa liwat?

      Delete
    2. Mak semoh yg liwat altantoyo ngan najis tutuh jobo. Mak semoh pun lesbian bro.

      Delete
  6. Nuar x liwat ler bro dia rawat ja...aiikk cef marah kan najib apasal marahlah pgerusi mas ka...mas perolehan deptment...jib buzy cef nk nonton video rawat sipul n nuar...

    ReplyDelete
  7. Ada sapa2 nak offer 500 untuk tampar cef wan ke?

    ReplyDelete
  8. Jgn tampar cef wan bro...kang d senduknya terduduk...cef ni pun meroyan..marah cam pompuan dtg bulan...salah org d tuingnya...tp mmg wa respek cef wan ni...tegas ada pndirian...tabik ceff wan...trbaikkkk..

    ReplyDelete
  9. selesaikan dulu kes liwat..baru menang nak jadi MB..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...