Wednesday 12 February 2014

KEPUTUSAN YANG MENYAKITKAN HATI UMNO ... PSM TIDAK BERTANDING DI PRK KAJANG.


Sebab itu sebelum ini Omak Kau cakap, perlunya datang dari mulut Pengerusi PSM sendiri Dr Mohd Nasir Hashim tentang keputusan PSM bertanding atau tidak di PRK Kajang dan bukannya beberapa kerat individu kaki hasut dan adu domba.

Sekurang-kurangnya PSM bertindak bijak kerana bermain politik secara realiti bukan emosi.


Parti Sosialis Malaysia (PSM) memutuskan untuk tidak bertanding dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang kerana menyifatkannya sebagai langkah tidak masuk akal.


Pengerusinya, Dr Mohd Nasir Hashim, berkata keputusan itu diambil selepas ia dimuktamadkan dalam satu mesyuarat pada 6 Februari lalu.


"PSM merasakan ini adalah keputusan yang paling baik boleh diambil pada masa ini," katanya pada sidang media di Ibu Pejabat PSM di Brickfields, Kuala Lumpur, hari ini.

3 comments:

  1. Haluuuuuuu. .......

    Kaki hasut puak umnongok...kaki busuk 3569 juragan...

    Khak tuih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haluuuuu....

      Pasal apa takda org respon dgn komen gua....aduiii lu org jgn macam2 dgn aku...malunya...

      Khak tuih

      Delete
  2. Sabar. Kita dalam PKR jgn ada perasaan malu. Kita harus lawan perasaan itu. Ikut contoh pemimpin kita. walaupun totenya beraksi ditonton oleh khalayak ramai..tapi selamba dek je.
    belajar jgn malu. temgpk azmin, ustaz badrun..pak mustape..rolek je.
    inilah perjuangan namanya..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...