Friday 14 February 2014

KESIAN SUNGGUH .. HIMPUN BANTAH VIDEO KLIP YB TERESA KOK DI PULAU PINANG TIDAK SAMPAI 7 ORANG MENYERTAINYA!!!



Himpunan protes bantah Video Klip Onederful Malaysia oleh tidak sampai 7 orang berlaku di perkarangan Masjid Umar Bin Aktab, Bayan Baru, Pulau Pinang selepas selesai bacaan doa solat Jumaat hari ini.

Seperti biasa mesti ada muka Ketua Wira Perkasa Pulau Pinang dan 2-3 orang kuat Persatuan Mukabuku Pulau Pinang.

Mereka arak poster gambar YB Teresa Kok dengan lambang roket dan bintang tiga dengan ayat TERESA KOK KOMUNIST.

Setelah terjerit terlolong menyalak untuk beberapa minit dengan diperhatikan beberapa jurukamera dan jemaah masjid dari jarak jauh maka diadakan upacara membakar poster wajah Teresa Kok.

Kali ini tiada upacara sembelih ayam lumur darah dan tawar upah tampar YB Teresa Kok .. Mungkin mereka tahu itu kerja sia-sia tahap bodoh kangkung paling tinggi.

Kalau ini macam punya sambutan .. betul-betul buang masa, air liur dan nafas saja .. makin lama himpunan anjuran kumpulan ini sudah tidak mendapat sambutan.

19 comments:

  1. Kesian betul tengok orang tua berjubah tu berdemo. Kalau nak demo pun banyak lagi isu yang penting seperti ramai perempuan Melayu bunting dan melahirkan anak zina. Yang tu tak penting ka. Ada ustaz cerita ada pemuda pemudi Melayu yang sebuk nak bersetubuh secara halal tetapi mengucap pun tak tahu dan ada juga yang tak kenal surah al fatihah. Macam mana nak nikah. Itu bukan isu penting ke? siapalah punya pak mentua ni.

    ReplyDelete
  2. Gang mamak punya keja...pastu tuduh org kelayu yg buat...

    ReplyDelete
  3. teresa tak rugi tak luak sesen pun. Mamak melayu yang demo tu jugak yg rugi.....kuar duit beli banner dan lepas tu bakar banner. Serupa macam bakar duit. Membazir... Membazir tu amalan syaiton, kawan syaiton.... adik bradik syaiton... cuba tanya mufti, betul tak bakar banner yang kita beli dengan duit tu satu pembaziran? Bazir sebab tak bagi apa2 hasil pon... bazir tu amalan syaiton...adik bradik syaiton...

    ReplyDelete
  4. Pak Aji oiiii.....setakat bakar gambar betina dap macam tu, usah haraplah umno dapat rampas semula Penang... Usah mimpilah Pak Aji..... Pak Aji dah mati besok2 pun umno tak mungkin dapat ambik Penang balik.... Baik Pak Aji wirid banyak2 tambah pahala bawak kubor besok2

    ReplyDelete
  5. Kah...kah...kah...giler glamour....bodek kuat...kah...kah..kah...

    ReplyDelete
  6. Daripada kita memprotes adalah lebih baik kita mempertahankan Teresa kok ini.
    Tidak lupa juga diseru kepada semua ahli pakatan rakyat agar dapat hadir ke Pesta Muzik Bikini - Sabtu/Ahad ini di Pusat Bandar Pulau Pinang.

    Sebagai menghormati persepakatn dan tahaluf siyasi, maka PAS menyeru agar ahli parti dpat meramaikan Pesta ini. Ini adalah sebahagian daripada Jihad kita di jalan Allah.

    Tidak lupa kepada Unit Amal PAS agar selepas ini, anda dikehendaki bertindak segeramenghalang pada mana mana demo di Pulau Pinang yang cuba memperlekehkan Teresa Kok atau sesiapa sahaja dari sahabat kita dari DAP. Sila patuhi arahan saya.

    -Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi macai Umngok jgn berselindong la...dari tulisan anda tu dah tahu memang pengikut ketua haramjadah ...nampak sangat kemunafikan anda mana ada orang PAS perangai macam ni.....ini mesti belut dlm lumpur keturunan mandaliar dari benua In@#a...kalu mimlamalipyawau alipsimlammin xbegini hujahnya......................ABU

      Delete
  7. Suatu ketika dulu timbul isu video lucah Anwar Ibrahim. Ramai dikalangan rakyat tidak mahu percaya video lucah yang mirip Anwar Ibrahim adalah Anwar Ibrahim tapi mereka paksa rakyat supaya percaya sehingga ada yang sanggup buat sumpah laknat. Dan budaya mereka yang selalu lakukan buat laporan polis kerana rakyat tidak mahu percaya video lucah itu Anwar yang punya..;.. hee...hee..hee.

    Dalam video Teresa Kok pula mereka paksa rakyat supaya bersetuju dengan mereka bahawa lakonan dalam video itu menghina pemimpin BN dan isteri mereka sedangkan dalam video itu tidak menyebut nama sesiapa untuk diaibkan. Macam-macam perangai buruk yang mereka tunjukkan pada kita supaya kita bersetuju dengan mereka...

    Inilah akibat makan rasuah dari agen mamak.... tak sedar diri jadi Melayu 50SEN.. bodoh yang tidak boleh dipulihkan...

    ReplyDelete
  8. kalau turun mempertahankan teresa kok barulah ramai.. satu stadium kita boleh turun..

    ReplyDelete
  9. Apa aku kesah. Cuba tanya berapa masyuuuk

    ReplyDelete
  10. Mana punya warga planet of apes ni pi mengaku persuruhjaya pas p pinang enggak malu betol. engkao layak jadi psuruhjaya babun bleh le or ketua cimpan sedunia..he..huu...

    ReplyDelete
  11. Eeermm...MAMAK Penang buat KECOH lagi. bagi lah mamak 1 atau ekor jadi EXCO Penang. COMPOM..Diam. PUAK2 dan JUAK2 RIZAL MERICAN..tak habis2 perangai tak ubah. Tapi gua SALUTE kat Aband dia Dato Razali seorang yang bertanggungjawab dalam semua tanggungan pada semua adikberadik dan keluarga. Yang lain semua hancur kaki putar Alam....sabar je lah. semoga Allah panjang usia Dato Razali. Amiiin.

    ReplyDelete
  12. Persatuan sembelih ayam (pekida) x de ke?haha
    Lepas ni blh pggil pekida kalo nk sembelih ayam..buat knduri..ade gak dorg duit..

    ReplyDelete
  13. Apakah orang orang tua ini lupa bshawa kubur senantiasa memanggil , namun gagal menghayati agama Islam yang mereka anuti....

    Makin tua makin sesat...

    Sedih lah , Jijik lah....EEEEE

    Teringat pulak pada Pak Haji Tukar Tiub.

    ReplyDelete
  14. mamak mamak tak habis habis lg karenah putarbelit gred C,kali ni melayu Bayan Lepas bagus tak jd kuli mamak

    ReplyDelete
  15. Teringat kembali zaman ali ketam buat kat masjid pekara yg seakan sama dan karma menimpanya hari ni adalah atas perilaku sendiri dan kesannya hanya dia yg tahu...tapi jemaah masjid hanya senyum je..

    ReplyDelete
  16. Harap dumno terbenam kerana rakyat ingin abadikan kenangan terindah mereka dalam bentuk rakaman audio,video, gambar,buku dan apa-apa bentuk dokumentasi untuk disimpan di MUZIUM POLITIK.Biarkan mereka dikenang supaya tidak siapa akan mengulangi kesilapan seribu serba satu yang telah mereka lakukan.

    ReplyDelete
  17. mamak..mamak....mamak...oh mamak oh mamak Penang....tak habis habis buat perangai. Orang2 melayu 1Malaysia tahu isi hati dan perangai mamak ni. kalau dapat kuasa dia punya putar lagi dashyat.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...