Friday 14 February 2014

ZAID IBRAHIM BAKAL IKUTI LANGKAH NALLAKARUPPAN MAU TANDING PRK DUN N25 KAJANG????



Bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Mohd Zaid Ibrahim mengesahkan hasratnya untuk bertanding dalam pilihan raya kecil DUN Kajang.

Mohd Zaid dalam entri terbaru blognya berkata pertandingan tersebut memberikannya peluang untuk mengulas pelbagai isu politik dan ekonomi yang sedang dihadapi oleh negara.

"Menulis di blog (www.zaid.my) sangat menyeronokan tetapi adalah lebih baik jika dapat bertemu dengan rakyat secara berdepan, mendengar apa yang ingin mereka sampaikan dan juga menikmati sate bersama mereka.

"Berbual bersama pengundi di Kajang akan menguji penerimaan mereka terhadap idea-idea saya, yang akhirnya akan memberikan maklumbalas terbaik kepada pembuat polisi," jelasnya dalam entry blog tersebut yang disiarkan hari ini.

Katanya lagi, dia telah menggariskan beberapa isu penting yang akan dibawanya sewaktu berkempen antaranya polarisasi kaum, mengekalkan keamanan dan solidariti antara Muslim dan bukan Muslim.


KALAU MAU BERTANDING SEKADAR JADI TUKANG KACAU UJI POPULARITI NASIHAT OMAK KAU BAIK TOKSAH LAH .. INI BUKANNYA MASA NAK UJI POPULARITI TAPI MISI KE PUTRAJAYA DENGAN KAJANG SEBAGAI LONJAKKAN.

MEMANG TEPATLAH PADA PRU 13 LALU PAKATAN RAKYAT TIDAK MEMBERI LALUAN KEPADANYA UNTUK BERTANDING DI PARLIMEN KOTA BHARU .. JIWA MASIH KUAT UMNO HANYA UMNO TIDAK TERLIUR NAK TERIMA.

5 comments:

  1. Teringat masa bekas menteri ni masuk PKR dulu. siap dipimpin tangannya oleh anuwar dlm satu majlis di stadium shah alam. Para penyokong PKR meloncat loncat salam ciom tangan lagik..
    Inilah pakatan namanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ada salahnya pun. Dia nak masuk kita terima. Dia nak keluar kita tak halang. Cuma, kita sudah belajar mengenalinya. Dan sekarang, dia tidak punya apa-apa dalam dunia politik. Dia terpinggir tanpa ada sesiapa mahu menemaninya berpolitik seperti dulu.........

      Delete
  2. Yg indah tak slalu cantik. Yang wangi tak slalu busuk. Yg bodoh hanya kamu....janji bukan BN.

    ReplyDelete
  3. Zaid ini nak ikut gaya Nalla Kurapan kot.... Geng geng ini sudah sesat hati dan minda , macam Mati Otak.

    Kesian kan...bila hati busok.

    ReplyDelete
  4. Baru-baru ni dia minta kerjaan bagi lesen judi kepada Melayu. Lega hati aku. Pasal dia sebut Melayu. Sekarang dah ada Melayu yang bukan Islam. Kalau dia ni pi em lagi haru. Mungkin Melayu juga digalakkan menjadi penternak babi dan pengeluar arak secara kecil-kecilan. Kesian juga kat dia ni. Hidup kaya raya tapi merapu. Macam mana pun dalam satu negeri mana boleh ramai pelawak. Sorang dua cukuplah. Yang lain tu biarlah jadi ulamak, prof, ustazah, pendakwah, peniaga, pensyarah dan juga tak lupa guru al quran. Negeri Kelantan tu bab pelawak biarlah kat beraim sorang. Jangan ramai-ramai nanti kecoh!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...