Thursday 24 July 2014

PERKASA SELANGOR TUBUH TABUNG KHAS UNTUK BANTU PENJENAYAH PEMBULI JALAN RAYA KAK LONG CDM 25 BAYAR DUIT DENDANYA RM5,000.




"PERKASA SELANGOR MELANCARKAN TABUNG UNTUK MEMBANTU MERINGANKAN BEBAN YANG DIALAMI OLEH SITI FAIRRAH ASHYIKIN KAMARUDDIN (KIKI KAMARUDDIN).

BELIAU YANG TELAH DIKENAKAN DENDA SEBANYAK RM5000.00 DAN MELAKUKAN KERJA-KERJA KOMUNITI SELAMA 240 J
AM OLEH MAHKAMAH SESYEN DI KUANTAN PADA 22 JULAI KERANA KESALAHAN BERTINDAK TIDAK SOPAN DENGAN LELAKI CINA (WARGA EMAS).

ATAS RASA SIMPATI TERHADAP BELIAU, KAMI PIMPINAN PERKASA SELANGOR AKAN MEMBUAT KUTIPAN SEMAMPU YANG BOLEH.

KEPADA YANG BERHASRAT INGIN MENYUMBANG DAN MEMBANTU BOLEHLAH BERHUBUNG TERUS DENGAN SETIAUSAHA KEHORMAT PERKASA SELANGOR TUAN MOHD IDRUS ALI AHMAD DI TALIAN 01128153249".


Inilah dinamakan bertindak dengan menggunakan kepala lutut ... penjenayah dibela .. pembuli jalanraya dipertahankan.

Jelas hakim Mahkamah Sesyen Kuantan mendapati Kak Long CDM 25 seorang pembuli yang tidak kenal erti kesian dan hormat pada warga emas namun NGO haprak bangsat boleh sanggup tubuh tabung untuk meringankan beban Kak Long CDM atas dasar dia bangsa Melayu.

Yang dibelanya adalah penjenayah pembuli jalanraya yang mengamuk sakan serang dan maki hamun warga emas hanya disebabkan keretanya bergesel sahaja.

Peliknya pegawai bank yang kena tembak oleh pengawal Indonesia baru-baru ini tidak pula mendapat pembelaan serupa dari Perkasa.

48 comments:

  1. Elok tu pok hem... ambik lock stereng tu... hempuk kat kepala pok hem.... simpan sikit banggang tu... kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemuda PAS Selangor mempertahankan Tan Sri Khalid Ibrahim kekal sebagai menteri besar dengan mengingatkan sebarang usaha mengganti dan melantik menteri besar baru mesti mematuhi Undang-Undang Tubuh Kerajaan Negeri.

      Ketua Pemudanya Syarhan Humaizi Abdul Halim berkata Pakatan Rakyat tidak boleh sesekali menafikan kecemerlangan beliau mentadbir negeri itu hingga ke tahap lebih baik termasuk mempertahankan Selangor pada pilihan raya umum lalu.

      “Tindakan menukar menteri besar juga perlu diperhalusi dengan cermat melalui persefahaman bersama Pakatan rakyat serta mengambil kira sentimen setiap pihak yang berkait dengan proses Undang-Undang Tubuh Kerajaan Negeri termasuk pihak Istana.

      “Menjustifikasikan tindakan beralasan memperkukuhkan kestabilan PKR semata-mata bukanlah alasan yang terbaik dalam memperjudikan kepercayaan rakyat yang terbina selama ini kepada Pakatan di Selangor khususnya dan di Malaysia amnya,” katanya.

      Tanpa menamakan individu yang dimaksudkan, Syarhan mengingatkan pihak yang bersungguh dalam "gerakan" menukar menteri besar supaya tidak gopoh kerana "ingin meraih untung secupak tetapi rugi segantang".

      "Amanah yang terhampar untuk kita fokus dalam memberi khidmat terbaik kepada rakyat jangan dipersiakan, ayuh kita usahakan agar Pakatan Rakyat sentiasa terkehadapan dalam menunaikan tanggung jawab ini," katanya.

      Sementara itu, Pemuda PAS Selangor juga menyokong kenyataan Pesuruhjayanya Iskandar Samad yang mahu Khalid kekal jawatannya.

      Syarhan berkata ini kerana parti Islam itu lebih menitikberatkan kestabilan pentadbiran dan lebih fokus membela nasib rakyat.

      Beliau menegaskan semua keputusan tersebut diputuskan dalam mesyuarat Jawatankuasa Harian Pemuda PAS negeri itu semalam. Malaysiakini

      Delete
    2. Atas sebab article ni lah Tulang Besi Malaysia Waves dah jadi UG(Urang Giler) Malaysia Waves.

      Kita doakan untuk kebenaran. Mudah-mudahan dalam bulan mulia ini Kajang Move yang bathil akan kecundang. Kajang Move akan jadi Taman Reko sahajer.

      Where are you Deramang. Bulan Puasa do not Fitnah2 one. Bring Dosa only, U Understanggg . Malaysiawave buat aktiviti cari bigfoot kerrr raya ni.

      Yang Benerr

      TiBi (Tinta Biru)
      Malacca Waves
      Umbai Mareiii

      Delete
  2. Apa salahnya ringankan beban kiki.. dia dihina seteruk teruk dlm laman sosial. Ramai lagi penyamun dan gangster kat malaysia yg ditangkap tapi diorang tak dihina seperti mana kiki. Tq perkasa atas inisiatif.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapa bangang nak bantu kiki. Kan manusia tak berakhlak

      Delete
    2. perkasa Selangor?
      perkasa Pahang tak buat pun kutipan derma untuk kiki puteri umno bengong ni

      Delete
    3. Ringankan beban pd sesiapa yg tak berakhlak. DiMalaysia ni jika seorang Melayu bersikap kurang ajar kpd bangsa lain sgt dialu2kan. Yang salah hanya bangsa lain kurang ajar kpd melayu. Perkasa langsung tidak mendidik masyarakat melayu utk menjaga akhlak baik. Perkasa menanamkan semangat rakyat Malaysia berbangsa melayu agar jgn takut membuli atau bersikap kurang ajar terhadap bangsa lain kerana Perkasa akan menolong utk menyelesaikan hukuman mahkamah.

      Delete
    4. Ya. jangan jadi penakut. Jangan mudahkan sesiapa pun pijak kepala kita. Tak kira siapa.

      tindakan kiki tu salah. tapi keberanian dan semangat yg ada pada kiki itu betul dan berharga. itu yg patut kita teladani. KEBERANIAN. Bukan semua masalah boleh diselesaikan dengan demokrasi senyap. Ada ketika perlu tegas.

      Delete
    5. Jadi "penakut" dengan jadi "kurang ajar" jauh beza oi...

      Delete
  3. Haluuuuuuu. ..........

    Fuh kncang geng prkosa ni mpertahankan penjenayah jnayah buli yg tlah djatuhkan hukuman oleh mahkamah...laen la klu prempuan yg kurang adab susila melayu mcam cai umnongok yg ngok ni buat ryauan...

    Plik sngguh dgn geng lendir rasis perkosa ni yg d pmpin oleh malaun yg klah dlm pru...yg tiada tokoh kpimpinan mlainkan rasis dn prkauman sjer...pueee. ..

    hati2 dkt raya ni...nanti derma buang msa lu tu nti d gnakan utk horey d hari raya....hoi perkosa dri lu kutip derma utk kes kak long janda si panas baran persis stareka ni lbih baik lu kumpul utk umat muhammad d mesia yg brgelandangan hsil dri pmerintahan krajaan 47%...ksian mngsa ni...nk sedekah@derma si su agung parti lndir ni nk dakwa plak pmberi sdekah....btul2 prangai cam yahudi....

    Khak tuih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu lg bnyk ckp lg bnyk bangang dari crdik seorg manusia...smpati atas kekurangan akal lu...

      Delete
    2. tak faham aku apa pendirian perkasa ni...
      adakah menggalakkan road bullies..
      so nanti mana-mana samseng jalanan yang tertangkap dan didenda boleh minta tolong perkasa tong-tong bantu membantu...
      or... adakah kiki itu hli perkasa jugak ?
      ...tahap mentliti ngo yang perabih duit rakyat

      Delete
  4. Klu tang pompuan laju je puak perkasa nak tolong eik..tolong la papagomo sama sian dia keje nelayan..kah kah kah !

    ReplyDelete
  5. Cakap baik2 sikit yea jangan nak kutuk israel nanti yahudi akan batalkan dagangan antara israel-umno.heee

    ReplyDelete
  6. ni kes bngang mutlak

    ReplyDelete
  7. nak tahu sebab ape? bukan nk berpolitik kat sini,tp ni la hakikatnya..kiki tu puteri umno, mmg la kene tlg kroni sendiri.. tapi fikir la,kalo mampu beli peugeot, ade biz kerja kawin,part time modelling, xkn xmampu??? renung2kan lah...
    *tabung papagomo xde sape nak lancar kan ke??dy nelayan kot... kahkahkah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiki tu buat part time modeling? biar btol..muka mcm tiang jamban boleh jd model.. suruh dia jd mangkuk tandas boleh ler...

      Delete
  8. Israhell adalah satu satunya spesis bangsa manusia yang dilaknat Allah sebaris dengan spesis bangsa jin iaitu iblis dan syaitan..ada kisah orang yahudi di antaranya ditukar menjadi babi dan kera.Sikap melampau batas yahudi dan ganas sehingga sanggup membunuh rasul apalagi setakat rakyat Palestin.Maka munasabahlah Allah melaknat orang orang yahudi yang kafir,zalim dan fasiq dan 1001 macam kederhakaan...tiada satu dalil pun Allah mengiktiraf agama yahudi dan nasrani sebagai agama yang benar dan tiada dalil ada nabi atau rasul beragama yahudi dan orang yahudi yang digelar orang yang diberi kitab,dikehendaki menurut agama Islam nabi Ibrahim as sepertimana yang dipesan oleh bapa kepada kaum yahudi iaitu nabi Ishak dan Yaakob kepada anak cucunya.

    ReplyDelete
  9. Selain kad pengenalan keahlian dalam mana2 umno dan sayapnya adalah penting untuk kesenangan hidup dan sebagai lesen untuk bertindak samseng di negara endless possible ini...luar dari itu bersedialah anda tiada pasukan penyelamat menanti

    ReplyDelete
  10. lebih baik simpan duit utk masukkan dlm tabung mesjid lepas sembahyg raya isnin ini

    dr masuk ke tabung kiki perkasa masukkan rm5000 tu ke tabung pembinaan mesjid di sabah yg di usahakan oleh se org penyanyi kumpulan raihan

    ReplyDelete
  11. Ingat dalam umnu je ada geng bangang... rupanya dalam perkasa lagi teruk bangangnya.... kah kah kah

    ReplyDelete
  12. malang klu sokong umno ni. zalim x sdr diri

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana saja ameno berada nasib gerenti suwey nya. sekandang ba-bi pun tak sesial seorang ameno. hmmmm. wallahualam.

      Delete
    2. 18:55....mana saja ko berada nasib gerenti suwey nya. sekandang bangkai ba-bi pun tak sesial kau. hmmmm. wallahualam.

      Delete
  13. kalau sebelum ni akal org ameno dan sekutunya kelihatan nak terkeluar sekarang ni temasuk balik dalam jubur saiful.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau sebelum ni akal kau dalam lubang jubo mak kau skrng nitermasok balik dalam lubang jubo babi tua bapak kau.

      Delete
  14. Malaysia Boleh!!!!
    Hebatnya Malaysiaku .... orang salah dibela dan orang benar dipenjarakan.
    Apa nak jadi dengan Malaysiaku ni? Fitnah adalah makanan harian kita. Rakyat Malaysia terutama ... dah lupa akan pesanan Allah swt. Musibah demi musibah hadir, kita masih tidak sedar. Kita masih kuat sifat perkauman yang amat dilarang.
    Kepada saudara Melayuku terutama puak PERKASA, bila lagi nak menubuhkan TANAH PERKUBURAN MELAYU?

    ReplyDelete
  15. npelh bodohnya Prkasam Slgor ni, nkkutip wang utk bantu pompuan mcm ni. sdgkn pompuan ni mampu beli kereta Peugeot yg mahl dn gaya hidupnya mewah klu tidk xkn dia bolh jd Samseng wanita pertama dmlysia. . Lebh bik kutp derma utk bntu mgsa Pelestin or membntu fakir miskin dngri slgor smpena mymbut puasa dn hri raya ni. rkyat pn tumpg gembira ats usha murni tu. Ini nk kutip wang dri org rmi utk tujuan yg x brfaedh ni.Fikr-fikrlh wahai Perkasam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko baru tau ke pekasa tu bodo...bukan bodo je... bangang,bangsat,tolol,haramjadah,bengong, dan semua yg sewaktu dengannya semua pekasa dah bolot..
      hi hi hi...

      Delete
    2. PERosak - KAsar - SAsau.

      Delete
  16. Bantu saudara islam di gaza hulurkan sumbangan samada ke #aqsasyarif atau #aman palestine

    ReplyDelete
  17. Laisa minna man da'a ila 'asobiyyah

    Laisa minna man da'a ila 'asobiyyah

    Laisa minna man da'a ila 'asobiyyah

    Berat doh mu Braheng, mu nok dok mane kekgi kalu Nabi dok ngaku umat ???
    Habih la mu terik ni Braheng

    ReplyDelete
  18. Perkasa Selangor jgn menjatuhkan martabat dan MARWAH PERKASA. Bertindak ikut lunas yg telah digariskan, bukan ikut pemikiran dangkal sendiri.

    ReplyDelete
  19. PERKIDA akn mnyusul mlakukan perkara yang sama.

    ReplyDelete
  20. Setakat 5k tu, selamba je si kiki tu blh setel. Dia lbh kaya drpd kebykn ahli2 pekasam yg haprak, sengkek dan berpuashati dgn upah nasi bgkus utk buat keje2 bangang anjuran pekasam....kehkehkehhh...xde otak betul...

    ReplyDelete
  21. Air muka kiki mengambarkan segalanya...Dengan selambanya beliau berkata "Aku buat samseng pon ada orang defend, sanggup tolong bayar...KahKahKahhhhh"...

    ReplyDelete
  22. tindakan perkasa ini sangat bertepatan dengan erti assobiyah yg terlarang, macamana perkasam nk memperjuangkan islam dan melayu kalau sudah assobiyah..???????????????????????????

    ReplyDelete
  23. kenapa Puteri Umno tak melompat membantu jika betul kiki lala ni melalak untuk perjuangan suci umno dsbnya?

    ReplyDelete
  24. apakah ada hubungan apa apa antara perkasam selangor dgn kiki lala ni? perkasa kuantang tak cara pung

    ReplyDelete
  25. perkasa sudah mendapat bakal rekruit nya......inilah ciri ciri ahli perkasa...melalak menghentak dan melampau lampau

    ReplyDelete
  26. kaedah melalak, menghentak dan melampau ni adalah cara zaman melayu feudal dulu dulu ...ini kah hala tuju perkasa dan kikikikikikikikkkkkkkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiki betina sundal.. perkasa pertubuhan mandal..sepatutnya mereka saling bantu membantu demi kepentingan bersama...pantat kiki gatal pekasa tolong kerukkan konek pekasa stim kiki tolong kolomkan... ptuiiii....

      Delete
  27. bodh x bolh dajr cerdik x dpt dikut nilh sikp prksam. genster wanita ptma ank mlyu diprtahnkn. tpi hal kebjikn yg lbh afdl dabaikn. perkasm mtalh drma pd ahli2nya klu dri org rmi aku yakin x dpt smbutn bik dia org drma pd ank yatm.

    ReplyDelete
  28. ada juga kumpulan tak cerdik nak bantu penjenayah. Boikot !!

    ReplyDelete
  29. ada sikit jwatan dalam umno dah mula berlagak.... poooraah..
    nasib baik dok gertak cina tua... kalau yg langgar tu geng tato penuh di lengan dan badan....ha.. baru kak long terkencing...

    ReplyDelete
  30. Ogang banggang mesti sokong oghang banggang. Kutip derma tu potong berapa persen?

    ReplyDelete
  31. Bukan dari kalangan kita mereka yang berjuang atas dasar asobiyah

    Sahabat bertanya, apa dia asobiyah wahai Rasulullah

    Asobiyah itu ialah engkau membantu/menolong saudaramu dalam berbuat zolim kepada orang lain

    Llleepuuuk kena sebijik atas batang hidong PEKASA

    Ya inilah alat alat Omnu yang telah ROSAK TEROK (CELAKA)

    bagaimana nak diharap untok memperjuangkan ugama

    Puak ni MURAKAB

    ReplyDelete
  32. bodoh punya perkasa !!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...