Sunday 13 July 2014

APAKAH PASUKAN GERMANY AKAN MENIMPA NASIB MALANG SEPERTI SPAIN, ENGLAND DAN BRAZIL?????


Piala Dunia 2014: Ahad ini, Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaludin Abu Bakar mengajak rakyat Malaysia ke Dataran Merdeka untuk bersama bergembira sambil menonton pertandingan akhir Piala Dunia 2014 antara Jerman dan Argentina.

“Perdana menteri akan turut bersama kita semua,” kata Khairy dalam siaran radio popular Radio Era sambil menambah:”Saya harap PM tidak akan sokong Argentina.”


Ketika ditanya penyampai radio Era mengapa beliau berkata demikian, beliau menjawab:”Kerana semua pasukan yang disokong PM kalah,” katanya yang menyokong Argentina.


Sebelum pertandingan bermula, Datuk Seri Najib Razak berkata, pasukan Sepanyol menjadi pilihannya, namun terbukti Sepanyol pulang awal.

Nampaknya KJ sendiri sudah akui secara tidak langsung yang Najib ni membawa suwey pada pasukan yang dia sokong.

Apakah pasukan Germany yang dikatakan pilihan utama untuk menjulang Piala FIFA 2014 kali ini akan kecundang disebabkan sokongan Najib????

27 comments:

  1. PM msia ni org melayu kan ??. apa asyik ckp omputih saja. org kg mana paham apa dia ckp !!

    ReplyDelete
  2. Anda peyokong umno?? Tiada jihad d Palestine..tak perlu boikot brangan Israel..nie smua kate2 ulama israel dlm umno..lidah syitan..urusniaga dagang gan Israel..lu umno.gune satu sen duit aku.duit rakyat tuk gaji ulama Israel dlm umno tuk tarik pelabur israel aku tak halal.jmp Padang masyar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong...sokong...sokong..!!!

      Delete
  3. Nyeronge nyeronge juge. Takkan isu pasukan yg PM sokong semua kalah pun nak diambilkira juga sbg sial. Benci bebeno deme kat PM ye?

    ReplyDelete
  4. KITE NAK MAEN POLITIK YOEP. KALAU ORANG BENCI PM BAGHU DAP PAS DGN PKR BULEH MENANG KERUSI PRU 14 YEOP. KITE DAH MENANG UNDI POPULAR YEOP. YEH YEH. . . .MENANG. . .MENANG. KITA TENGOK MLM NI DEME PAKSI TAK FOMULAR KITE UNDI POPULAR YEOP. . .YEH YEH

    ReplyDelete
  5. Kensel aku nak sokong german mlm ni.walaupun german pernah bunuh ramai org yahudi.selagi pm peliwat altantuya tak kena tangkap selagi itulah semua benda berkait pm peliwat akan membawa sial hingga ke lubang kubur.

    kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. gay tua peliwat akan membawa sial hingga ke lubang jubur ko.

      Delete
  6. Mujahit PAS pejuang Syiah ...khutbah di Masjid Gelugor Pupau Pinang cakap beza antara syiah dan sunnah sangat kecil...apakah memkafirkan sahabat nabi syaidina abu bakar,umar dan usman serta menhina isteri nabi suatu perbezaan yan kecil...? sekarang ni isu LGBT maklum ah sahabat baik Mujahit ialah Anwar Ibrahim si gay tua dan barua yahudi soros . algore dan wolfowiz..sekarang ni isu LGBT jagoan LBGT....Pada pengundi Parit Buntar Tahniah dapat pejuang PAS
    isu isu yang dibangkitkan Mujahat Rawa pejuang LGBT dalam PAS

    1. Dr. Mujahid Yusof Rawa merupakan Ahli Parlimen Parit Buntar, Perak Darul Ridzuan dari PAS dan merupakan anak kepada Al-Mursyidul Am PAS yang pertama iaitu Allahyarham Tuan Guru Yusof Rawa.

    2. Beliau merupakan Pengerusi Lajnah Perpaduan Nasional PAS Pusat. Bapa beliau Yusuf Rawa merupakan Presiden PAS dari 1982 hingga 1989. Beliau juga adalah Timbalan Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang dan AJK PAS Pusat.

    3. Makanya, seluruh kepimpinan PAS sudah tentu merestui Mujahid Yusof Rawa dilantik sebagai Pengerusi Jawatankuasa Undang-undang dan Dasar, Majlis Konsultasi Perpaduan Negara (MKPN)

    4. Yang menimbulkan persoalan besar ialah kenyataan ahli politik PAS itu tentang kaum LGBT. Sungguh mengejutkan!

    5. Secara ringkasnya, ahli politik PAS itu berkata :

    a. Draf kepada Rang Undang-undang Keharmonian Nasional dan Rekonsiliasi tidak mengiktiraf orientasi seks pengamal perlakuan LGBT.
    b. Tapi rang undang-undang itu melindungi hak golongan lesbian, gay, biskesual dan transgender untuk tidak didiskriminasikan dalam aspek seperti bidang pekerjaan.
    c. Ia (LGBT) duduk di bawah gender dan kita tidak boleh mendiskriminasikan seseorang itu atas asas jantina.
    d. Tapi perlu jelaskan tidak ada kena mengena langsung dengan mengiktiraf LGBT tetapi ia hanya mengatakan bahawa seseorang tidak boleh didiskriminasikan atas kecenderungan seksual.
    e. Ia bukan bermakna undang-undang ini mengiktiraf orientasi seksual seseorang.
    f.Tapi intipati rang undang-undang itu adalah untuk “memastikan setiap rakyat Malaysia berhak mendapat keadilan di hadapan undang-undang tanpa mengira kaum, agama, keturunan, tempat lahir, jantina dan ketidakupayaan
    g. Ahli politik PAS itu tidak suka dia (pengamal LGBT) tetapi beliau kena pertahankan hak dia.
    5. Correct me if I'm wrong…..nampak sangat ahli politik PAS berbelit-belit menyatakan pendiriaan beliau.

    6. Ahli politik PAS itu juga berkata 'rang undang-undang itu tidak mengiktiraf orientasi seks' tetapi dalam masa yang sama, beliau juga berkata ' Ia (LGBT) duduk di bawah gender dan kita tidak boleh diskriminasikan seseorang itu atas asas jantina.

    7. Bukankah berbelit-belit dan sungguh mengelirukan kenyataan ahli politik DAP itu?

    Pengundi Parit BUntar Tolak Mujahit PRU akan dating....








    ReplyDelete
    Replies
    1. Alah...kalo betul umNO x sokong LGBT...dah lamer dah kelab mlm gay 'BlueBoy' kat Bkt Bintang tu dah kene tutup...nie dah lebih 20 tahun kelab mlm tu beroperasi...takde ape2 tindakan pun dari KERAjaan umNO!!!!!!

      Delete
    2. Mufti Wilayah tidur dan sedang bermimpi yang Malaysia suci dari LGBT...dia tidak tahu yang gay spa dan club berlambak2 di KL...UMNO sokong LGBT dalam senyap2 dengan memberi lesen untuk gay dan lesbian club beroperasi...
      Mantan Puteri UMNO yang menyerupai Abang Long Fadil walaupun berpakaian baju kurung dengar cerita sampai sekarang tak kawin2...tak kan tak tahu atau pura2 tak tahu

      Delete
  7. dia pilih jerman sbb nak buang suwey ler
    kalau jerman menang makna nya bukan salah dia lah sepanyol kalah

    oleh kerana dia pilih jerman biar lah jerman kalah walaupun sy dr dulu sokong pasukan jerman

    ReplyDelete
  8. German 2 - Argentina 1
    psl najib punya suwey mari
    Argentina 2 - German 0

    ReplyDelete
  9. Apa yg macai umno tu dok membebel sepatah haram pun aku tak faham.bru lepas liwat tuya ke bro!.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko tak faham pasal ko selalu kna jubo..org yg selalu dan kuat kena jubo mcm ko mudah jadi bodoh dan mudah dibodohkan otak berserabut taik haha.

      Delete
  10. Jadah tul.... weiii jgn sokong jermang laaa peberet aku tuh...nti suweyyyy.. suppotnazi...

    ReplyDelete
  11. Jadi bontot tuya tu halal la kan dah tentu botot tuya ada logo halal dari jakim kan,kan,kan..

    ReplyDelete
  12. Harap2 nazi wujud kembali agar yahudi dan sekutunya umno dapat dihapuskan dari muka bumi..

    ReplyDelete

  13. APA YG HAMPA GADUH2. KITA TENGOK MLM NI SAPA DAPAT UNDI POPULAR LAR NGOK.

    ReplyDelete
  14. BAIK KO DIAM LA JIB..!!! SUWEY LA..TOLONG LA..SERABUTLA..!!! CHANGE NOW SAVE MALAYSIA.

    ReplyDelete
  15. HAI. . .SOKONG UNDI POPULAR MARAH PULAK. KAH KAH KAH KAH KAH. . . .SAFE PKR PLEASE !

    ReplyDelete
  16. Yg suwey tu jantan yg maen lubang taek jantan
    Busuk.

    ReplyDelete
  17. Germany sudah menang 1-0......any further comment, stuttering PR monkeys??

    ReplyDelete
  18. Rosmah pepuan puaka dah jumpa bomoh nasik kangkang memang la german boleh menang..

    ReplyDelete
  19. gol saat akhir german kerana selepas separuh masa kedua waktu tambahan najib tak yakin german menang Dlm diam diam dia rasa permainan Argentina lebih baik dan menukar pasukan yg menjadi juara .

    cuba tanya najib berapa pemain dlm satu pasukan bola dlm permainan ?

    ReplyDelete
  20. Enjoy Brazil samba?

    Engkau ni terlebih makan sambaL Belacan ke?

    Kah.kah..kahh...

    Teruk betul motivasi bodek engku ni jib

    ReplyDelete

  21. Yahooo. kita tak kalah . German menipu. import pemain bangla. Stadium blackout. Kita menang. KITA MENANG UNDI MAJORITY. " BUT WE WONT POPULAR VOTE".

    ReplyDelete
  22. Yeaayy..!! Dpt BR1M lg thun dpn...dan BN tetap menang PRU gak..PR menang sorak je

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...