Monday 25 February 2013

EDISI PENCERAHAN MINDA!!!!...BUKTI KUKUH BERFAKTA DENGAN DATA, UMNO PENGKHIANAT MELAYU BILA BERADA DALAM BARISAN NASIONAL!!!!!!


Sila lihat dengan mata kepala sendiri dengan mencuit minda untuk berfikir dan menilai.

Bukan nak bersikap rasis tetapi sekadar memperjelaskan kebenaran agar yang masih dok sokong UMNO berfikir sebelum berada dalam kepompong seronok sendiri bila dibisikkan ketelinga oleh para pemimpin UMNO kononnya UMNO adalah perjuang Ketuanan Melayu yang paling unggul.

Realitinya?...Sila lihat akan rajah kasar organisasi Barisan Nasional.

Adakah Melayu UMNO benar-benar menguasai Barisan Nasional?...Disini amat jelas sekali untuk UMNO terus bernafas dan hidup dalam arus politik perdana terpaksa menjadi kaldai tunggangan kepada beberapa parti politik yang jelas bukan menganut kefahaman "Ketuanan Melayu".

Dahlah UMNO bukan seratus peratus ahlinya dari kaum Melayu, dilemahkan lagi kedudukkan sebegini.

Sebab itu UMNO,  berita dan fakta sebegini ditutup dari pengetahuan ahli-ahlinya.  Ada ahli yang tahu tetapi buat-buat tak tahu sebab nak jaga periuk nasi mereka.

KEBENARAN ITU PAHIT...UMNO ADALAH KALDAI TUNGGANGAN PARTI-PARTI KOMPONEN DALAM BARISAN NASIONAL.

RAKYAT BANGSA MELAYU SUDAH TIADA PILIHAN LAGI....HARUS BANGKIT DAN MENGANGKAT SEMULA MERTABAT MELAYU DENGAN MENJATUHKAN UMNO PADA PRU 13 NANTI...

4 comments:

  1. Bakpo lah mu ni bodo sangat. Gubal dasar dan lulus dasar adalah dalam Parlimen, bukan dalam parti BN. UMNO banyak bertanding seat di Parlimen la bodo. Payoh jenis ilmu x dop tp nok main politik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nk gubal dasar parti bn dlm parlimen ea? byk cantik..ko igt dewan negara tu bn punye ke?hahaha...undang2 bn ke tu?

      Delete
    2. mu tu hok bodo dok tau ke bende....kalu UMNO byk btanding...pasal pe dlm BN pnya kaunsel(MT) xbyk MELAYU...mu tu antara MELAYU hok dperbodokn oleh UMNO...tgok mu pnya blog pun merapu2 je...mu dengor ucapan pnoh TGNA....mu suruh PM pangang mu jwb isu rasuah...hutang negara...bail out anok beranok menteri...duit lembu...issh byok la kalu aku list...tp ape pun macai tetap macai...selamat menjilat...

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...