Tuesday 26 February 2013

NEGARA KENYA PUN SUDAH ADA DEBAT UNTUK MEMILIH PRESIDEN !!!!



Negara Kenya, negara yang dikatakan jauh lebih mundur dari Malaysia.. Negara dimana warga yang tahu membaca dan berilmu jauh lebih kecil dari Malaysia.. Negara yang mempunyai rakyat hidup dibawah para kemiskinan jauh lebih besar dari Malaysia, sudah pun diadakan DEBAT secara LIVE uantuk membolehkan rakyatnya membuat penilaian tepat untuk siapa yang lebih layak menjadi Presiden Kenya.

Malaysia dibawah UMNO/BN pimpinan rejim Najib Razak yang sering kali berucap tidak takut dan gentar dengan sesiapa, Mendabik dada bercakap besar sombong dan angkuh kerajaan pimpinannya mendfapat sokongan padu dan jitu dari rakyat. Diwar warkan disemua media arus perdana sama ada cetak maupun elektronik yang Najib Razak kemana saja berada akan disambut puluhan ribu rakyat sambil membawa plakad I LOVE PM..

TAPI MENIKUS, TAKUT KECUT PERUT KETAR KEPALA LUTUT UNTUK SAMBUT PELAWAAN DAN CABARAN DARI DSAI UNTUK BERDEBAT DENGAN BELIAU SECARA LIVE DALAM APA JUA TAJUK YANG MENYENTUH KEHIDUPAN RAKYAT.

MEMBAWA MAKNA MALAYSIA DIBAWAH PEMERINTAHAN REJIM NAJIB RAZAK UMNO 1M'SIA JAUH LEBIH TERUK DARI KENYA.

OLEH ITU HENTIKAN BERLAGAK HEBAT DAN KUAT... AMAT MALU MENJADI RAKYAT MALAYSIA YANG MEMILIKI PM PENAKUT PIANG MACAM NAJIB RAZAK.


In Kenya, the second and final presidential debate is scheduled to be held in the capital, Nairobi, Monday in the run up to the March 4 general election.

Kenya’s electoral body has cleared eight presidential candidates expected to be part of Monday’s debate, which is the second in the East African nation’s history.

The candidates include Musalia Mudavadi (Amani coalition), Uhuru Kenyatta (Jubilee), Martha Karua (Narc-Kenya), James ole Kiyiapi (Restore and Rebuild Kenya), Peter Kenneth (Eagle Coalition), Paul Muite (SAFINA), Mohamed Abduda Dida (ARK) and Prime Minister Raila Odinga of the CORD party.

2 comments:

  1. Jgn la kata camtu.. Ko nak salahkn PONDAN kalo dia xnk bdebat.. Xbetul.xbetul.. Manelh pondan berani nk bdebat.. Dia dh fikir nti kalo dia bg hujah xkuat nti dia kena boooo.. Kt rmh plak big mama tggu ngn rotan.. Jgn lh kuar berita camgini.. Plesss omakkkk..
    -komen xder kaitan ngn yg idup atau yg mati-

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...