Monday 25 February 2013

PERSAMAAN ATAU KEBETULAN!!!!!.. SEBELUM KERAJAAN MUAMMAR GADDAFI TUMBANG BELIAU JUGA TELAH SOGOK RAKYATNYA DENGAN "BR1M" SEBANYAK 500 DINAR LIBYA!!!!!


Persamaan atau secara kebetulan....Bekas Presiden Libya Muammar Gaddafi, sebelum tumbang ditangan rakyat pernah menyogok rakyatnya saling tak tumpah macam BR1M yang diberikan oleh rejim Najib Razak, bernilai 500 Dinar Libya.

Rakyatnya rembat tapi tetap hambat keluar Muammar Gaddafi.

Begitu juga bakal berlaku dinegara kita tetapi bukan dengan cara keganasan sampai membunuh tapi akan usir keluar Najib Razak dan UMNO dari Putrajaya dalam bentuk undi pada PRU 13 nanti.

Satu senario yang amat menarik untuk ditunggu keputusan.

Adakah UMNO akan dihidapi badi Muammar Gaddafi?.

2 comments:

  1. Tak salah aku pompuan sebelah tu mati kena tibai. Cuba cari gambar-gambar kesudahan pompuan gadafi.

    ReplyDelete
  2. Ada yg ckp gaddafi ni korup ada yg ckp dia ni baik pd rkyat.. Rkyat mmberontak sbb amerika nk cmpor tgn dlm urusan tgn dia.. Pelik la mna 1 btol.. Tp tgk pd artikel ni, mcm nk ckp dia ni jht mcm BN

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...