Wednesday, 13 February 2013

LAGI SEKALI NAJIB DIMALUKAN!!!...UMNO/BN SUDAH TUKAR SLOGAN!!!...RAKYAT DI DAHULUKAN PENCAPAIAN DIUTAMAKAN SUDAH BERTUKAR MENJADI BARISAN NASIONAL AKAN TERUS PERTAHANKAN PUTRAJAYA DEMI AGAMA, BANGSA DAN NEGARA!!!!


Nampaknya slogan 1M'SIA RAKYAT DIDAHULUKAN PENCAPAIAN DIUTAMAKAN sudah berkubur untuk menghadapi PRU 13 ini dengan digantikan BARISAN NASIONAL AKAN TERUS PERTAHANKAN PUTRAJAYA DEMI AGAMA, BANGSA DAN NEGARA.

Billboard ini terpacak berdiri gagah di negeri Kedah.. Negeri yang kini diperintah oleh PAS/PR.

Mungkin sudah terhidu yang sloga itu slogan makan tuan dan dijadikan bahan momokan dan kutukan dikalangan rakyat..Slogan cakap tidak serupa bikin.. bikin lagi tak serupa cakap.

Petanda apa jua yang cuba dijaja dan diperkenalkan oleh Najib Razak dianggap kalangan para ahli, penyokong dan pendokong UMNO gagal untuk memikat dan memujuk rakyat memberikan sokongan kepada UMNO/BN pada PRU 13 yang sudah hampir ini.


ARE YOU READY FOR BN....NOOOOOOO.... ARE YOU READY FOR BN.....NOOOOOOO... ARE READY FOR BN....NOOOOOOO.

INI KALILAH TUKAR....JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA DEMI MASA DEPAN ANAK CUCU CICIT KITA....JANGAN PERJUDIKAN NASIB KITA DITANGAN UMNO YANG KORUP LAGI ZALIM.

23 comments:

  1. Kedekut punya filem Iron men 3 Lihat sini

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.. perjuangan umno/bn demi agama, bangsa dan negara. tapi pr hanya pandai melacurkan agama, menggadai bangsa dan memperlekehkan negara. tu sebab pr tidak berani meletak apa-apa yang berkaitan dengan agama, bangsa dan negara dalam manifesto mereka


    -KEZA-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anjing menyalak bukit. Bukit tak roboh.
      Berjelir ketanah lidah anjing . Bukit tak roboh jugak, anjing yg letih.



      Delete
    2. iya KEZA. rosmah tak pakai tudung dah kira dosa besar. najib tak pertahankan aurat bini dia. hidup umno!

      Delete
  3. penolakan besar-besaran oleh orang melayu yang beragama Islam jelas kelihatan dalam siri-siri ceramah pr. mereka dihalau oleh penduduk setempat seperti yang berlaku di kawasan2 felda. orang-orang kampung tidak mahu kegiatan seks bebas, perlakuan maksiat menyelinap masuk ke kawasan mereka yang mengamalkan cara hidup Islam. mereka juga menolak agenda pemurtadan dan kristianisasi yang dibawa pr kerana rata-rata orang kampung berpegang teguh pada ajaran agama Islam


    -KEZA-

    ReplyDelete
  4. orang melayu Islam yang dahulunya mengharapkan pas untuk memperjuangkan Islam kini hampa. pas kini hanya memperjuangkan isu-isu kebajikan dan tidak lagi memperjuangkan Islam. pas juga kini hanya bersuara atas dasar politik, bukannya atas dasar Islam. ini boleh dilihat contohnya apabila pas bising apabila mca menganjurkan konsert psy, yang konon-kononnya membazirkan duit rakyat, padahal kerajaan telah banyak kali menerangkan tiada satu sen pun duit rakyat diguna, semuanya adalah hasil sponsor daripada syarikat swasta. tapi pas langsung tidak bersuara apabila pkr menganjurkan program tarian yang penari hanya memakai coli dan seluar dalam sahaja.


    -KEZA-

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO kini bagai "Anjing melintang denai".
      Sampai sibodoh kampong diminta tolong.
      Berapa sen diupah sikeza ni. Takde intelek langsung.
      Menyedihkan.

      Delete
  5. aktiviti maksiat berterusan dilaksanakan di bawah pemerintahan pr. rumah urut, pelacuran dan arak bagaikan cendawan tumbuh selepas hujan di negeri pakatan. aktiviti pencegahan tidak dapat dilaksanakan kerana tiada wakil rakyat daripada pr yang ingin mendapat nasib yang sama sprt dato hassan ali


    -KEZA-

    ReplyDelete
  6. marilah kita bersama-sama menolak pr yang hanya merosakkan generasi muda dan generasi yang akan datang dengan aktiviti cintakan dunia yang penuh dengan kemaksiatan. kita kekalkan pemerintahan umno/bn sekarang demi agama, bangsa dan negara


    -KEZA-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keza tolong jgn post apa2!! Aku nk muntah baca posting bangang kau tu!! Aku tau posting kau tu dibayar!! Tp kau post le tempat lain!!weeeekkkkk....

      Delete
  7. ye laa..khakk ptuihh punya sang bebal cacai umno

    ReplyDelete
  8. UMNO memang NGO>>>NGOK>>>NGOK..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boring lah komen ko. mcm budak tadika, tak membina langsung. cuba ko baca komen aku, sgt bernas dgn hujah2 yg kukuh.

      -KEZA-

      Delete
    2. SI keza bagai buntal kembong.
      Perot buncit dalam kosong.

      Delete
  9. Keza. , kau layak menjadi lidah umno.. Mcm biro penerangan umno kayaknya kau... Tetapi agak emosional sikit... Boleh jumpa ulama utk kurangkan

    ReplyDelete
  10. Keza ni BARUA umngok.....

    ReplyDelete
  11. umno..sang murtad

    ReplyDelete
  12. cam la pr yg luluskan semua pusat judi, arak..padahal semua tu telah diluluskan masa pemerintahan "be end" lagi..ckp pakai otak la..cari fakta dulu, baru hujah.. ni asyik baca utusan meloya ngan tgk tv3 suku je..

    ReplyDelete
  13. LoL, countryside supporter for corupt goverment, have fun staying here and let the leeches leech on you and your nex generation, and hello, wake up please anak anak zaman kuno. Hidup ANWAR!

    ReplyDelete
  14. hidup BN!!!!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...