Saturday, 9 February 2013

FATHUL BARI BERIMEJ BARU SETELAH BERJAYA MENGISLAMKAN WANITA KRISTIAN FILIPINA DI SONGKHLA , THAILAND!!!!!


Inilah wajah baru "Ulama" Muda tersohor seantaro dunia, UMNO, Ustaz Fathul Bari setelah beliau berjaya mengislamkan seorang wanita Kristian Filipina di Songkhla, Thailand.

Semoga lebih ramai lagi penganut Kristian beliau berjaya mengislamkan.

31 comments:

  1. cam mana ni ?
    ulama 'muda' umno tak habis2 mengislamkan org.
    ulama 'tua' pas pulak tak henti2 mengkafirkan sesama islam.
    ulama 'anugerah tuhan' pkr lain kerja takde, asyik memuaskan nafsu sekssss manjang.. meliwat bontot jantan.. melanggan pelacur cina.
    cina2 dap yg terang2 pandang rendah pd agama wahyu islam, tapi ulama 'tua' pas dan ulama 'anugerah tuhan' pkr biarrrrr kan je.
    cam mana ni ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang macam mung inilah layak mendapat gelaran "Kafir" tu. Otak tahap burit pelacur aje.

      Delete
    2. ulama muda UMNO jgk yg kta jihad tiada diPalestin...mu ni sesat jauh sgt doh...hok mungkar mu duk cover...hok xdok asas mu duk caci...ulama tua hok mu kate tu diiktiraf ulama dunia....jgn mu duk hina sgt...neraka jahanam mu jap ag...mati payoh...kesian ke mok bapok mu nok tanam payoh...ajor molek doh...anok jadi setang....

      Delete
  2. ada bukti kukuh ke FULAMAK?xyah bg bukti sekarang kalau ada pun buktinye.Simpan masa nak ngadap Allah nnt ye.

    ReplyDelete
  3. kepada fulamak jgn buat fitnah!! Nampak sendiri ka yg pkr ni pemuas nafsu?? B'taubat la sbelum masa masih ada..ingat dosa dgn Allah blh minta ampun tpi dosa dgn manusia,kena cari manusia yg pernah kita buat dosa dgn dia dulu.cakap jgn ikut hawa nafsu semata2. Allah beri akal guna dgn sbaiknya,klau cakap x guna akal sama la dgn anjing & babi(binatang) fikir2lah..

    ReplyDelete
  4. Ala..... Orang bn/umno pun melambak lambak yg berzina, meliwat, merogol, membunoh, mencuri, merompak, rasuah, kafir mngkafir... Semua nya dibuat terang terangan. Mmmmmmm.....

    ReplyDelete
  5. listen! listen! listen!
    ulama 'tua' pas kata, hudud pas menghalalkan liwat bontot bini.
    ulama 'anugerah tuhan' pkr pulak dah mmg kaki liwat bontot.
    ulama abende ni ?

    ReplyDelete
  6. peringatan utk sedara yg m'ggelarkn diri fulamak dan umumnya utk kita bersama...

    Bentuk lafaz yang dikira dalam kategori qazaf adalah seperti seseorang berkata: “Wahai penzina! Engkau berzina dengannya! atau mengatakan kepada seseorang, Ini bukan anakmu! (dengan maksud menuduh ibu berzina).”

    Pengharaman qazaf dinyatakan melalui hadis yang diriwayatkan Abu Hurairah r.a yang maksudnya: “Jauhilah tujuh kesalahan yang merosakkan, mereka (sahabat) bertanya: Wahai Rasulullah! Apakah dia? jawab Baginda: Syirik kepada Allah, sihir, membunuh nyawa yang diharamkan Allah kecuali dengan haq, memakan riba, makan harta anak yatim, berpaling dari peperangan dan melempar tuduhan zina kepada wanita beriman yang cuai.”

    http://epondok.wordpress.com/2011/06/20/hukum-qazaf-elak-tersebarnya-fitnah/

    ReplyDelete
  7. woi fulamak !...p belajar ilmu agama bagi celik sikit hati tu...bengap!

    ReplyDelete
  8. Apa nak heran...org UMNO mana takut mati..sbb tu suka buat dosa, fitnah sana fitnah sini....jangan masa mungkar nakir dok tanya nanti baru nak mnyesal, takde guna...sbb tu Tuhan bagi kepala otak tu pakai la....bodohhh...jangan jd bodoh ...dulu kini dan selama-lamanya...bodoh (fulamak)

    ReplyDelete
  9. kasihan fulamak ni..sekolah tak habis kot.ahli umno kampung ni..mudah percaya berita fitnah..mudah-mudahan diberikan petunjuk dan hidayah..

    ReplyDelete
  10. LISTEN!LISTEN! SUBHANALLAH.. sebutir asteroid sebesar kolam renang bersaiz olimpik dijangka melintasi berhampiran bumi minggu depan.

    JGN DOK BERTELAGAH. SAMPAI BILA PUN TAK ABIS.Yg benar pasti menang.

    http://ohgadisitu.blogspot.com/2013/02/asteroid-paling-hampir-dengan-bumi-pada.html

    ReplyDelete
  11. bukan saja mengislam kan pompuan kristian...malah bolih menyelam juga...kahkahkah....

    ReplyDelete
  12. betul ker mat sabu mulut masin dan karpal singh mulut bacin ?
    dulu, sebelum hal2 liwat-1 & 2 terbongkar, dimana2 je, tak henti2 mat sabu gelar Anwar AL-JUBURI.
    dlm dewan parlimen pulak, karpal singh tak henti2 gesa Anwar di pecat dari jwatan tpm m'sia dan disiasat. hal jubur jugak. kata nyer memalukan nama m'sia.
    tau2 jer.. kebabom..meletup...terbukti air mani Anwar dlm bontot Saiful. rupa2 nyer Anwar mmg gemar meliwat bontot org.
    mat sabu dan karpal suka memfitnah membodohkan org kan..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko tu bapak segala FITNAH...

      Delete
    2. fulamak nie pengikut tegar utusan dan buletin...maner tau keadaan dunia luar...bak kater omputih cmpur melayu skit2...like a frog bwah tempurung...sian...agagaga....

      Delete
  13. Baso BODO mung FULAMAK..Oghe suruh gi.ngaji dok gi. Ado kuliah tok ikuk. BODO sapa ko TUO..

    ReplyDelete
    Replies
    1. FULAMAK tu brani dlm ni je kawan2...biarkan dia...lagi dia hina ulamak....lagi ramai yg makin sedar betapa cetek nya pmikiran macai2 ni...itu didikan dari pemimpin yg diorg agungkan....biarkan dia...Insyallah ada balasan org yg mhina ulamak...Allah Maha Adil....tak pd diri dia dpt balasan....trun pd anak2 dia....xpun bini dia....Insyallah PR akn tawan Putrajaya....ALLAHUAKHBAR!!!

      Delete
    2. Dah bodoh memanglah tak tahu nilai ilmu. Jangan marah dia entah-entah dia dari kecik tak de emak bapak!!

      Delete
  14. Fulamak... aku harap ulama umno sempat mengislamkan kau... Buka apa saja ingatkan je takut dia lupa nak pasal ulama umno agak sibuk kebelakangan ni

    ReplyDelete
  15. kah.kah.kah... ramainya setan dikenali... kih.kih.kih..

    ReplyDelete
  16. Kebodohan puak umno trselah dsini trutama sprti fulamak...bodoh mngatasi lembulah lu.

    ReplyDelete
  17. Ok,yg ni fitnah x? Sblm thn 1998,anwar masih didalam umno,mat sabu dan ramai lg pas dan karpal tuduh anwar kaki liwat,kaki pompuan,kroni rasuah mcm2.siap hantar memorendum kat TDM,ada yg buat undi xpercaya kat parlimen,kluarkan buku. Anwar juga pnh gelar nik aziz wali tropah,mat sabu curi bini org...kenyataan ni blom ditarik balik. Adakah dl pas memfitnah anwar,atau skrg pas xde calon yg baik utk jd pemimpin???

    ReplyDelete
  18. Fulamak ni mcm keza dan reza jer ni....hehehe....mari kita siasat...org yg buta hati selalunya ayat fitnahnya sama jer.....hehehe...

    ReplyDelete
  19. Fulamak harap harap ulama umno dapat mengislamkan kau... Dgr khabar kau ni kafir kalau ya maka berjaya lagi ulama umno mengisamkan kau maka bertambah ramai lagi org islam.. Kalau dah memeluk islam jgn kutuk ula tau..

    ReplyDelete
  20. Admin Omak Kau

    Saya kurang setuju dengan artikel saudara yang ni. Walaupun paksi ustaz ni lain kita perlu hormat dia atas ilmu dia. Sekurang-kurangnya peribadi beliau biar tetap menjadi hak milik peribadi dia.

    ReplyDelete
  21. Terbaikkkk...ustaz. Kepada yang lain2 tu..kita baca ayat2 komen pun dah boleh tahu hati budi akhlak orang yang keluarkan komen. So...tak payah beri komen pada yang akhlaknya buruk. Beri komen macam mana pun macam curah air kat batu (tak ada kesan).

    Rakyat dah sedar pakatan antara PAS + PKR + DAP lebih banyak mudaratnya. Bukti..lihat dan alami keadaan masa kini dgn situasi dulu..banyak isu2 Islam dipertikai, banyak demonstrasi berlaku, banyak hina cemuh pada Islam & Melayu di keluarkan. Berhentikan semua ini dengan undi pangkah BN/UMNO...agar Islam & Melayu terjamin seperti sebelumnya.

    -ZAs-

    ReplyDelete
  22. Ularmak islamkan ppuan kat songkla.lepas tu tutoh jubo.kohkoh

    ReplyDelete
  23. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...