Monday 23 February 2015

WAJAH PENYOKONG BOLASEPAK SELANGOR KENA TANGKAP SEBAB CIUM SEORANG KONSTABLE WANITA .. DISAHKAN PESAKIT MENTAL DAN DIBEBASKAN.



Seorang penyokong bola sepak ditahan kelmarin selepas dipercayai telah mencium seorang anggota Pasukan Sukarelawan Polis (PVR) wanita di Stadium Shah Alam, malam itu.

Kejadian tersebut berlaku kira-kira pukul 9.45 selepas tamat perlawanan Liga Super antara pasukan Selangor dan JDT yang berkesudahan seri 1 - 1 sama.

Suspek telah mencium seorang Konstabel berusia 31 tahun dan terus melarikan diri selepas di tolak oleh rakan polis wanita tersebut.

Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Azisman Alias berkata, suspek berjaya ditahan selepas kejadian dan soal siasat mendapati lelaki terbabit tidak siuman.

"Siasatan mendapati lelaki itu tidak siuman malah ada surat pengesahan doktor yang menyatakannya sakit mental dan berikutan itu dia sudah dibebaskan," katanya.

13 comments:

  1. Jom, kita pun nak "sakit mental".

    Merak

    ReplyDelete
  2. CIUM HAK ASASI MANUSIA


    -MAJLIS PEGUAM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mintak pencerhan. di bawah peruntukan mana polis boleh mengesahkan dan melepaskan suspek yg ditangkap melakukan jenayah dgn alasan tidak siuman.

      Delete
    2. bapak kau la.. kata rakyat hakim negara... puiii kalau rakyat hakim negara peruntukan ape yg ko nak tau..

      Delete
  3. Mintak pencerha dkt nenek kau,dia dah ada Surat sakit mental bukanlah penjenayah itu namanya tak waras, dlm Islam pun org tak waras dikecualikan dari segala hukum².

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko yg banggang. Kau tau kanun tatacara jenayah sek 342 tentang prosidur suspek yg mengalami mental disorder. Orang gila mcm kamu je gila sepanjang masa. Yg menjadi persoalan tahap mental dia semasa melakukan kedalahan. Itu passl ujud sek 342 itu membolehkan psaikteris melakukan pemerhatian.
      TIDAK ADA TERMAKTUB DLM MANA2 UNDANG2 NEGARA INI PERNAH MASUK TG RAMBUTAN SEBAGAI SATU LESEN MELAKUKAN JENAYAH.
      BACA UNDANG2 BUKAN IKUT LOGIK.

      Delete
    2. Ko yg banggang..ko bgtau akta mana boleh tuduh seseorg tu jika tiada repot dibuat? Mana la tau anggota pvr tu tidak mahu buat repot sbb dia tau mamat ni ada surat sakit mental..so dia xbuat repot la..bila xde repot..mamat tu dibebaskan la..

      Delete
    3. Anon 1240..kalau polis reman..korang bising..bila polis bebaskan, pandai plak korang cite pasal undang2..mbah korang la..Puiii

      Delete
    4. Kalau takda report mana dtg kuasa menyiasat dan membuat tangkapan. Gambar tu duspek dh masuk lokap tu.

      Delete
    5. Atau repot dah dibuat..tp apabila siasat, saspek sakit mental..so mangsa tarik balik repot tu xmau kes ni di panjangkan..

      Delete
    6. Tolong bagi tau tarik balik report sek berapa undang2 mana. Kuasa mendakwa atau tidak mendakwa kuasa siapa ?

      Delete
    7. 00:42. . . .saya ulang.
      Tlg bg tsu tarik balik report di bawah sek berapa undang2 mana ?
      Kuasa mendakwa atau tidak mendskwa kuasa siapa ?

      Delete
  4. Letak akan je dia bersama dengan anwar, habis penyokong selangor itu cubit tetek dia

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...