Monday 22 June 2015

ISU PRESIDEN MIC PERSALAHKAN NAJIB PUNCA KEMELUT MIC .... KJ TIBAI KAW-KAW PALANIVEL.



Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin berkata Presiden MIC Datuk Seri G Palanivel harus muhasabah diri mengenai masalah yang menimpa parti itu dan tidak seharusnya menyalahkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak.

Dengan menyalahkan Najib, katanya, ia hanyalah dilihat sebagai tindakan untuk menutup kelemahan kepimpinan Palanivel sendiri.

“(Bagi) Pemuda Umno, kita mendesak supaya Datuk Seri Palanivel bermuhasabah diri dan melihat kepada kelemahan yang ada dalam kepimpinan MIC itu sendiri dan itu yang menjadi punca kemelut dan krisis kepimpinan MIC dan bukannya PM, saya percaya PM hendak selesaikan masalah ini dengan cepat dan menyeluruh.

‎"Walaupun secara dasarnya kita tidak mencampuri urusan parti komponen yang lain, tetapi bagi Pemuda Umno kita berpendapat pemimpin parti komponen tidak sepatutnya menyalahkan PM berkenaan dengan masalah dalaman yang dihadapi parti mereka.

“Sekiranya ada usaha untuk menyalahkan PM, ini dilihat sebagai satu tindakan untuk menutup kelemahan kepimpinan parti itu sendiri,” kata Khairy dalam sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat Exco Pemuda di PWTC hari ini.

4 comments:

  1. Anwar ibrahim : anu berahi

    ReplyDelete
    Replies
    1. perangai macam perangai presdeng

      Delete
  2. Ayyo yo yo anne.

    KJ sudah kasi tarok sama anne.

    Ramai-ramai lagi mari railway station kasi gaduh-gadug la anne.

    Belakang kasi BN jahanam terus la anne.

    Sekian dulu la anne.

    ReplyDelete
  3. Cayalah khairy.bodek lagi bodek....lepas ni cium tangan....mst dpt gaji lg besar

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...