Monday 15 April 2013

MCA SUDAH TERDESAK TAHAP KRITIKAL.....TERPAKSA BUAT CERAMAH DI FOOD COURT NAMUN, PENGUJUNG FOOD COURT LANGSUNG TIDAK AMBIL PUSING APA YANG PENCERAMAH UCAPKAN!!!!!


Trend terkini MCA untuk menyampaikan ceramah demi memujuk masyarakat Tionghua menyokong partinya ialah dengan membuat ceramah dibeberapa lokasi di Food Court yang sering dikunjungi masyarakat Tionghua.

MCA cuba ambil kesempatan untuk mengambarkan seolah-olah ceramah anjurannya mendapat sedikit sambutan, tapi yang lebih kesian dan memalukan MCA ialah para pengunjung food court berkenaan langsung tidak ambil pusing dan peduli apa jua yang penceramah MCA celotehkan.

Menunjukkan betapa masyarakat Tionghua telah tolak MCA/BN secara total dan mutlak.

Sebab itu 3 Presiden parti kaum Cina yang terbesar dalam komponen BN iaitu MCA,GERAKAN dan SUPP langsung takut nak bertanding pada PRU 13 nanti.

Mereka sedar parti-parti mereka sudah tidak lagi relevan kepada masyarakat Tionghua.


INI KALILAH TUKAR........JOM UBAH..........SELAMATKAN MALAYSIA.

8 comments:

  1. Ini kali lah...boliawww

    Abg tiri keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini kalilah......botinyoook...si ...yaaaa.

      abang sepupu tiri keza

      Delete
  2. mereka ni brceramah kepada ANGIN MALAM..

    ReplyDelete
  3. Mca sudah jdi penghibur bangsawan cina...pengunjung yg dtg mkn tu berkata" lu cita la apa lu mau cita..wa apa peluli..cikarang wa n famili mkn time ooo".." ah meng aa!! Lu talak mau mkn ka? Tarak pa lu tatak mau mkn lu tinguk itu opera cina oo..manyak ok punya..mca mari punya".

    ReplyDelete
  4. Tak tahu la kenapa tapi saya kesian la pulak tengok MCA ni...sampai macam ni sekali responds rakyat kepada mereka....Walau apa pun, HIDUP PAKATAN RAKYAT-PKR-DAP-PAS......JOM UBAH

    ReplyDelete
  5. Itu bukan ceramah, diorang tengah buat opera la.... Tajuk opera, kali nei BN lingkup...ha..ha..ha...ha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa ha ha ha ha ha ha...pocah perot den golak.....:D

      Delete
  6. NGAPA CAI2 UMNGOK DIAM SJA.DAH TAK ADA MODAL DAN TERKANTOI...KAH..KAH..KAH..KALAU TAK BODOH BUKAN AHLI UMNO LETU.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...