Monday 1 April 2013

MISI TAWAN KEDAH!!!!!....UMNO/BN BOLEH TERUS DIBUAI MIMPI!!!!!!


LOKASI :- Mini Stadium Insaniah, Alor Setar, Kedah

ACARA:  Ceramah Jelajah Merdeka Rakyat Bersama DSAI

TARIKH:  31hb Mac 2013

Apakah hasrat dan niat UMNO/BN mau merampas kembali Kedah dari PAS/PR akan menjadi realiti atau akan terus dibuai mimpi.

Jika dilihat pada sambutan ceramah malam tadi di Stadium Mini Insaniah, Alor Setar, Kedah, ternyata misi UMNO akan menjadi mimpi dan cita-cita akan berakhir menjadi angan-angan Mat Jenin.

Walaupun sejak akhir-akhir ini Mursyidul Am UMNO/BN Tun Dr Mahathir Mohamad cukup kerap turun ke Kedah bagi membantu UMNO merampas kembali Kedah dari PR dengan tujuan agar anaknya boleh dilantik menjadi MB nampaknya sedikit pun tidak mengoyah sokongan rakyat kepada PAS/PR.

Kisah seks video lucah fitnah tidak langsung memberi kesan dan impak sokongan....Lagi difitnah lagi ramai rakyat datang turun keceramah Pakatan Rakyat.

Rakyat kini tidak mau ketinggalan dalam sama-sama menyertai melakukan perubahan.

BRIM,BLIM, Kedai Rakyat 1M'sia, Klinik 1M'sia, dll nampaknya tidak menambah sangat sokongan rakyat kepada UMNO..Rakyat tahu jika bukan kerana Pakatan Rakyat kuat dan UMNO hayatnya sudah hampir tamat, tidak mungkin segalanya ini akan rakyat dapat.

INI KALILAH TUKAR.....JOM UBAH....SELAMATKAN MALAYSIA.

7 comments:

  1. Oh...sebagai PENCACAI TEGAR UMNGOK kami merasa kecewa kerana ANWAR IBRAHIM telah merasuah orang ramai untuk datang ke ceramah menggunakan:-
    1. BAS
    2. TSHIRT
    3.TOPI
    4. NASIK BUNGKUS
    5. AIR MINERAL
    6. WANG SUAP RM20 hengget..

    Kami ahli.........

    PARTI PEJUANG TULEN UMNGOK memandang jijik cara ANWAR merasuah rakyat untuk datang ke ceramah beliau. Kalau berani..DEBAT le dengan Maharaja Paduka Najib....wakaka
    .

    ReplyDelete
  2. hah...bn nk tawan kedah???kecuali mereka guna pengundi mynmar,bngla,nepal,siam dn sulu..tuk tumbangkn pr dkt kedah..klu x haripn mlm..x mustahil sbb mereka pernah gunakn cara ni dkt sabah tuk tumbangkn PBS party pmbangkang yg kuat waktu itu... akhirnya kecundang melalui IC projek..

    ReplyDelete
  3. Hampa tau kaa parlimen akan dibiarkan terbubar dengan automatik mulai 28 hb. April 2013 ?

    Sabar sat 28 hari tak lama pun , lepas dapat gaji/elaun ujung bulan April nie yang last punya ..... bulan lima Elaun Ahli Parlimen dah dipotong .Kekebalan pun automatik tercabut.

    Bukan Penyokong Braheng Ali dan Zul.

    ReplyDelete
  4. mana pi para pencacai umporno ni.ooooo.pi belajaq kut.jangan lupa tanya cikgu makna berkhemah. utk 6

    ReplyDelete
  5. MUFTI KEDAH KINI AGAK SELESA KERANA PEMERINTAHAN KEDAH MENGIKUT PIMPINAN ULAMAK. BILA RAKYAT KEDAH HENDAK KEPADA UMNO SUDAH PASTI MULUT MUFTI KENA GAM, TANGAN MUFTI KENA IKAT. MASA TU ORANG ISLAM KEDAH YANG UNDI UMNO KENA JAWAB MENGAPA MEREKA SOKONG UMNO YANG MENYUSAHKAN KERJA MUFTI!!! SILAP SILAP MUFTI PUN DIORANG TENDANG KELUAR MACAM ALMARHUM DATU ISHAK BAHAROM BEKAS MUFTI SELANGOR!!!

    ReplyDelete
  6. Tahu tak najib yang tak berani adakan debate dengan anwar, sila pastikan kebenaran dulu sebelum bertindak, mahupun mengundi. Bn yang bagi beras, telur dan duit rm50 kepada rakyat dua minggu sebelum mengundi,adakah ini bukan rasuah? Kenapa tak buat ini setiap tahun sekali tapi kena tunggu sampai waktu mengundi.....lagipun itu wang rakyat, kita yang bayar income tax, semua sumber asli malaysia milik rakyat, bukan bn......sedarlah rakyat malaysia

    ReplyDelete
  7. Najibooi hang mai alor stak kepala hang aku putak!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...