Tuesday 16 April 2013

NAJIB TIPU DENGAN MENOLAK SUARA AKAR UMBI.... TETAP BERDEGIL MAUKAN REEZAL MERICAN JADI CALON PARLIMEN P41 KEPALA BATAS!!!!!... MANA PERGI JANJI SLOGAN KAMI MENDENGAR!!!!!!!



Tun Abdullah Ahmad Badawi tidak mempertahankan kerusi Parlimen Kepala Batas yang disandang sejak 35 tahun lalu pada PRU-13.

Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican akan bertanding kerusi Parlimen Kepala Batas, menggantikan Tun Abdullah Ahmad Badawi.



Begitulah berita yang diterima.. Ertinya Pak Lah sudah berjaya mendesak Najib Razak agar pilih bekas Setiausaha Politiknya bagi menggantikan beliau dan bukan orang lain walaupun menerima desakan yang kuat dari akar umbi supaya Reezal Merican tidak dicalonkan.

Reaksi kilatnya nanti ialah sudah pasti berlaku sabotaj, cah keting cantas mencantas dan boikot memboikot antara ahli, penyokong dan pendokong diperingkat akar umbi UMNO Bahagian Kepala Batas.

Amaran sudah diberi namun dengan sikap angkuh dan sombong Najib Razak, amaran itu masuk telinga kanan keluar ikut telingi kiri.

Dulu bukan main lagi bila bercakap didepan para perwakilan UMNO di Perhimpunan Agung UMNO suapaya pemimpin perlu dan harus mendengar suara akar umbi..Siap buat kata-kata dengan bergambar lagi dalam bentuk poster dan ditampal merata tempat,dengan ayat berbunyi.. KAMI MENDENGAR..

Realitinya?.... Adakah najib Razak dengar suara dan rintihan rakyat dibawah?

Ikut hukum akal logik.. Kalau suara ahli akar umbi UMNO pun Najib langsung tidak ambil peduli...apakah suara rakyat kebanyakkan Najib akan dengar????

Cuitkan minda tanya akal logik.

12 comments:

  1. Biaq pi la dia nak letak mamak tu...satu keuntungan kepada ustaz afnan...awat, omak kau suka ka kalau bn menang kapla bataih?

    -mak tiri bapak kandung anak luar nikah keza-

    ReplyDelete
  2. Melayu Penang dipimpin oleh United Mamak Naina Organization...huhuhuuhuu

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, kerusi parlimen pertama di Pulau Pinang bakal dimenangi oleh PAS.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah kita dh boleh nampak kemenangan akan menyebelahi pr..

    ReplyDelete
  5. BN dah terlalu sesak padat dgn terlalu ramai kroni sendiri,tiada ruang yang adil utk orang biasa,orang miskin dan orang tiada pangkat.Lari lari jangan buang masa dapatkan hak asasi anda melalui saluran keadilan PR.Sokonglah PR demi perubahan semua.

    ReplyDelete
  6. Itu slogan sudah tukar la!!! "Kami mendengar" sudah jdi " aku xpeduli aku tipu" laa...

    ReplyDelete
  7. golongan eeeeee jugak calon nye,huhuhu!!!mengaku melayu pulak tu,

    ReplyDelete
  8. Kat Penang sana mana ada Melayu lagi dah.
    Mamak saja yg ada. Melayu Penang dah habis, Gerakan dah halau ke Kulim dan Taiping.
    Masa Gerakan ganyang Melayu dulu, UMNO tengok saja. Inilah dia pembela Melayu, Islam dan Negara.

    ReplyDelete
  9. Wahai sahabatku ahli umno kepala batas!!!sudah sampai masa nya kita bertindak keatas kepimpinan yang tidak mahu mendengar akan keluh kesah serta rintihan kini.keinginan kita tidak dipedulikan,mari kita tunjukan kepada najib siapa yang berkuasa sebenarnya .marilah bersama sama kita singkirkan calun pilihan najib.

    ReplyDelete
  10. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ReplyDelete
  11. Hari ni dalam sejarah...Calon p42 kepla bataih Naina mamak marican,,belanja aku sarapan Rm 2 kat lahar kepar...paih tu suruh aku undi dia,,,pi raaahhhh...umpan rm2....

    -sesiapa nak makan free dan bungkus bawa balik banyak banyak mai kapla bataih esok plak ...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...