KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 1 April 2013

OPS DAULAT....RAKAMAN GAMBAR "DATUK SERI" SERAH DIRI DIBALAI POLIS AMPANG DAN KINI DITAHAN DIBAWAH AKTA KESALAHAN KESELAMATAN (LANGKAH-LANGKAH KHAS) (SOSMA) 2012!!!!


Rakaman gambar terbaru orang yang paing dikehendaki polis mengenai pencerobohan Lahad Datu semasa menyerah diri di Ibu Pejabat Polis Daerah Ampang Jaya, Selangor pagi tadi.

Satu dunia tahu dia mengetuai satu NGO yang mesra ketat UMNO Pertubuhan Kebajikan Al-Ehsan dan sering dilihat bergambar dengan pemimpin-pemimpin tinggi UMNO.

Kini ditahan di bawah Akta Kesalahan Keselamatan ( Langkah-langkah Khas ) SOSMA 2012...Mengikut pengetahuan Omak kau, sesiapa yang ditahan dibawah akta ini tiada sebarang jaminan diizinkan.

Serahkan kepada kebijaksanaan pihak polis menjalankan siasatan.





29 comments:

  1. saya baru melihat video Nuar Berahi menoron mahasiswa. sungguh rakus sekali.. sbb tu sy boleh kena sakit jantung.

    -Nik Aziz Nik Mat-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa benda yg terpikir dibenak kepala hotak ko nih...Ko tau tak dosa dan pahala, azab kubur dan balasan api neraka yg sgt pedih..Apa ko ingat komen ko ni tak salah ke?..Ingat skit azab Allah ke atas hambanya 'manusia' yg melakukan perkara yg tidak diredhai Allah dan Rasulnya, Allah melaknat mereka didunia dan akhirat..Renung2kan dan selamat beramal..

      Delete
    2. ish.. xbaik tau tegur tuan guru sendiri mcm tu.. nnti kang dia doa perut ko pecah baru tau. Rasanya Nik Aziz punya ilmu lg tinggi dr kau bab2 agama ni.

      Delete
    3. Insha Allah...Sesungguhnya Allah SWT lebih mengetahui niat dan perbuatan manusia itu...Semoga Allah SWT memberikan petunjuk kpd golongan mereka ini...Takbir!!!...ALLAHUAKBAR...

      Delete
    4. Kalu da keturunan lucah, pntang ada peluang, beruk tgh projek, anjing tgh projek pn hang akan kata anwar. Mmg dasar keturunan buruk!

      Delete
    5. Setuju. Allah MAHA mengatahui segala perancangan hamba-hambanya. PRU13 - sokong parti perjuangan Islam TIDAK parti politik fitnah lucah. Habis teruk UMNO skang ni. Malu budaya Melayu dgn ko.

      -Ini kalilah, Tukar -

      Delete
    6. Anonymous 1 April 2013 15:19

      Dajjal alaf baru

      Delete
    7. anony 1/4 15.19 memang sah pencacai tua kutuk nak mampus umporno tukang jilat najisb haramjadah,celaka,sial,anak luar nikah,berdarah syaitan.tukang jilat pelir.sah makpak masa projek mau rodok je.

      Delete
    8. Anon 15:19 eko yahudi @ islam??

      Delete
  2. vid kali ni sgt jelas, ada kaler dan suara. penyokong pr sekelian tgklah sendiri, dan cuba pastikan kebenaran. pemimpin yg mempergunakan kedudukan utk kepuasan seks mestilah ditolak.


    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian..Ya Allah ya tuhanku, ko turunkan petunjuk kpd golongan mereka ini kerna sesungguhnya hambamu faham Islam itu jelas hukumnya dan bukannya seperti cara yg ditunjukkan oleh golongan mereka ini..Aminn..

      Delete
    2. keza@kera pencacai tua kutuk umporno tukang jilat najibs.sempurna sifat mazmumah pada diri hang. UTK 6

      Delete
    3. aku pun kesian kat mamat nama "kera" ni.. :)

      Delete
    4. kalo ada video dia tolong share nak tgk gak

      Delete
    5. Alhamdulillah bertambahlah pahala kpd yg difitnah. Sesungguhnya dosa memfitnah tidak diampunkan ALLAH selagi orang yg difitnah tidak mengampunkan. Tak tahulah puak2 UMNO ni mungkin mereka percaya pemimpin2 mereka boleh beri syafaat di akhirat kelak.

      Delete
    6. Sesiapa juga yang suka menabur fitnah sila baca al-Quran surah An-Nuur:11-26. Kalaulah Saiditina Aisyah r.a. Ummul Mu'minin, isteri Rasulullah s.a.w. yang begitu mulia pun boleh difitnah sedemikian rupa apa tah lagi manusia biasa zaman sekarang. Bayangkanlah betapa dukacitanya Rasulullah s.a.w. dan Aisyah apabila fitnah ini tersebar luas ke seluruh kota Madinah. Hanya Allah sahaja yang membersihkan kesuciannya dengan turunnya wahyu yang panjang ini. Jadi kita sebagai hamba allah yang beriman hendaklah takut kepada amaran Allah seperti yang terkandung di dalam ayat 11 surah tersebut yang bermaksud: "Dan siapa diantara mereka yang mengambil bahagian terbesar dalam penyiaran berita bohong (fitnah) itu baginya azab yang besar."

      Delete
    7. bro
      mau tanya sikit? kalau ko main ko rakam ke. mengong punya dajal

      Delete
    8. Amboii keza...ko xnak tgk 3gp mak ko ngan bangla ke? Kualiti 9 DTS bhai...ko bg ko nyer link, blik ni ko download...ko suruh bini ko fap..fap..fap..ko..

      Delete
  3. umno dan porno isi dan kuku -----katakan no pada umporno....

    ReplyDelete
  4. umno dan lucah bagaikan aur dengan tebing----umlunocah...

    ReplyDelete
  5. umno dan liwat bagai bagai babi dengan anjing---najis mughalazah---tanya sama najib dia tahu jawaban nya....sampai sekarang dia ingat....kah kah kah kahak tuih

    ReplyDelete
  6. Eh.. rupa2 pencacai Pakatan Haram ni alergic dgr perkataan video. habis semua meroyan. hehehe..

    video. video. video. video. video. video. video..

    -zack-

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo ada video dia tolong share nak tgk gak

      Delete
    2. Tapi mak ko suka tengok 3gp porn ngan bapak ko, sambil berjimak..tu dapat ko tu zack..

      Delete
  7. Udah le tuh...Jom ramai-ramai Solat berjemaah di Masjid...Doakan yg terbaik untuk Umat Islam...Dijauhkan perkara fitnah yg melampaui batas...Insha Allah...Takbir...ALLAHUAKBAR...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. KLU EMAKNYA SUNDAL... ANAKNYA PASTI ZACK!!!
      IBARAT ANJING...TAK DPT MAKANTAIK, BAU PUN JADI LAH...
      ITU LAH ZACK ANAK PEREMPUAN SUNDAL YG SGT SUKA CERITA LUCAH.

      Delete
  8. Tujuan asalnya gelaran-gelaran negara ni memang bagus. Oleh kerana banyak penyamun, penyangak, penipu dan pembelit yang direkomen dapat gelaran, langsung gelaran-gelaran tu tak de nilai!! Kalau malaun tu tetap malaun korang nak panggil datuk korang punya pasal!!!!

    ReplyDelete
  9. Lebai ni jadi calon umno elok juga!!!

    ReplyDelete