KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 3 April 2013

PENGUMUMAN NAJIB HARI INI MEMBUKTIKAN PEMIMPIN UMNO KAKI PENIPU NOMBOR SATU DALAM DUNIA!!!!

Semalam beriya-iya Nazri Aziz Menteri jaga Parlimen bercakap parlimen tidak akan dibubarkan hari ini.. Akhirnya terbukti Najib dengan nada sedih baru saja mengistiharkan secara langsung melalui semua stesen TV bahawa parlimen dibubarkan berkuatkuasa hari ini.

Pengistiharan itu membuktikan yang Nazri Aziz adalah antara pemimpin UMNO paling kuat menipu.

Pemimpin penipu secara terang dan jelas ini tidak layak lagi diangkat sebagai pemimpin.

UMNO jika ada maruah dan harga diri tidak akan mencalonkan lagi beliau untuk mempertahankan Parlimen Padang Rengas.

Dia kini sudah menjadi liabiliti sarat untuk UMNO.

31 comments:

  1. bagi umat Islam di malaysia, kita takde pilihan lain. ketika Islam di asak dari pelbagai sudut, hanya umno parti politik yg mempertahankan. dap jelas memperjuangkan kristian, pkr cuba membawa masuk unsur pleuralusme dan liberisme dgn mengatakan semua agama sama, pas pulak kini menolak Islam dan menjadikan kebajikan sbg teras parti utk mengejar kemewahan dunia.


    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bercakap tanpa bukti dan hanya bersumberkan media pro BN sbg rujukan.PR jge bkan sempurna ttp terbukti lbih baik dan telus berbanding BN.adalah jenaka jika UMNO yg pertahankan Islam.buktinya dimana kedudukan Islam dan umatnya yg semakin hanyut setelah 55 tahun UMNO merintah.Pluralisme dan apa2 isme hanyalah sbg label yg dilemparkan utj memburukkan pembangkang. Dengan PAS yg turut berada dalam Pakatan Rakyat aku yakin kedudukan Islam akn lebih terjamin berbanding skg insyaallah.

      Delete
    2. RACE RELIGION ROYAL...3R.. ni je modal pencacai umporno..ko ingat dalam MCA takde Kristian? Dalam MIC de Hindu je? Sedangkan pluralisme dah sebati dalam Bee End sejak 50 tahun dulu..Bawak K-pop separuh bogel pastu ko cakap PAS tolak Islam? Kalau betul la ko cakap PAS kejar kemewahan donia, kete Bugati Veyron si Mokhzani anak Kutty Madey tu tanda die zuhud la ek?? haaaakkkkkk......ptuuiihhh!!

      Delete
    3. malunya aku dgn keza ni. budak hingusan gila seks. kenapa tujuk kebangangan awak dlm n3 ni. atau awak ni mmg jenis dungu...

      cuba jwb soalan ni....sapa yg benarkah bible dlm bahasa melayu... sapa yang naikkan elaun guru kafa di pulau pinang...sapa anak melayu yg jadi tauke arak terbesar kat msia...sapa yg hina nabi...sapa yg cara terang-terang menolak hudud....sapa yg sanggup buat demo bila soi lek hina islam....

      Delete
    4. Gereja terbesar Asia Tenggara dibuka di Bukit Jalil ... satu lagi kejayaan Barisan Nasional
      Bangunan berkeluasan 600,000 kaki persegi dan berhargac RM200 juta digelar Calvary Convention Centre (CCC) di Bukit Jalil mempunyai sebuah auditorium 5,000 kerusi, serta dewan serbaguna, bilik darjah, dewan kuliah, nurseri dan kawasan lain terdiri daripada kedai-kedai runcit dan kafe.
      Ia adalah satu mercu tanda yang menunjukkan Malaysia adalah benar-benar tanah yang pelbagai budaya, "Calvary Church bersekutu paderi David Seah memberitahu The Malaysian Insider hari ini, perkhidmatan selepas Easter pagi ini yang dihadiri oleh kira-kira 3,000 orang.
      Maklumat lanjut tanyalah GOOGLE

      Delete
    5. Bila dah nk kalah mcm2 lah isu yg macai umno bawak.

      Delete
  2. bukannya hendak mengatakan umno tu sempurna. umno seperti parti2 lain tetap mempunyai kekurangan. namun, teras perjuangan umno yg berlandaskan Islam patut dihargai. pkr berlandaskan keluarga dan kroni dsai, pkr berlandaskan sekularisme dan pas berlandaskan kebajikan. semoga Allah membantu parti yg berlandaskan Islam


    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihihihihihi...gelak sgt saya bila keza buat maharaja lawak sini..kononnya umno yg pertahankan Islam di Malaysia..sebenarnya umno sebahagian yg merosakkan Islam..keza tentunya ingat lg tarian kuda yg uruskan umno sampai berjuta2 dibayarkan...

      Delete
    2. betul tu keza...hanya UmPor Noo yang memperjuangkan Islam patut di hargai..eHH...jap2, nakharoommmm ko la...ko suruh dulu bik mama ko tutup aurat die..hakkkkkk.....tuihhhh!!!!

      Delete
    3. Tengkorak hang keza

      Delete
  3. apa yang kau merepek ni labuuuuuu. baru bangun tidor ka.

    ReplyDelete
  4. Bee And = Parti Putar Alam 1 Malaysia.

    ReplyDelete
  5. Betul amno hanya satu satunya parti yg memperjuangkan islam dan memertabatkan islam...tak caya tanya kat kak rosmah atau kak fidah,kak ijat pun boleh tanya....

    ReplyDelete
  6. apa yang bubar dah lama dah 3 april 2012 lagi cuba dengar kenyataan ds Najib tadi

    ReplyDelete
  7. katak katak sedang melompat cari ayaq...badan dah kering...nak masuk kolam manatak tau...yang bawah tempurung keza aja...

    ReplyDelete
  8. UMNO against hudud..gitu ke kata memperjuangkan Islam?

    ReplyDelete
  9. Yakin benor si bangkai2 Pakatan Haram ni boleh menang..

    -zack-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yakin benor ko tak berbau bangkai zack..

      Delete
    2. klu umngok yakin masih kuat kenapa ganggu ceramah PR. parti yg x bertemadun aje yg buat keje mcm ni...

      Delete
  10. takut bebenor najis bangkai umno haram tu kalah

    ReplyDelete
  11. tanpa umno aku rasa adalah lebih baik bagi umat melayu di malaysia.kerana umno hanya memerintah hanya bertopengkan islam,sebagai dukungan lihatlah rasuah yg bermaharajalela.maksiat yg bercambah dan pelbagai dosa2 besar pemerintahan mereka,mereka hanya menjadikan agenda pencegahan rasuah sebagai slogan,tiada komitmen untuk mencegahnya,sedangkan allah melarang kita bersama org2 yg rasuah apa lagi menyokongnya.jadi itu fikirlah apakah kita masih mahu berada dalam kemurkaan allah,atau menjadi sebahagian mereka yg benar2 takutkah azab allah.

    ReplyDelete
  12. adoiii...umno pejuangkan agama? jadi2 la menipu diri sendiri weiii..lu pegi baca perlembagaan umno la weii then compare dgn perlembagaan PAS...dlm umno sendiri bersepah org kristian. agak2 la kalau nak tunjuk bodoh kat org. malu makbapak korang. Menangkalah xde hal punya bagi PR tapi kalau BN kalah...mau sesak penjara...hahaha

    ReplyDelete
  13. Kilang2 seluar di malaysia diwajibkan membuat zip di belakang seluar jika Anwar Al-juburi jd PM. Senang, bukak je zip belakang utk ditutuh.

    Nik Aziz Nik Mat

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu bro...dengan ko, bapak ko anak lelaki ko semua kena tutoh ngan ko sendiri...meh sini bini ko, biar aku anal die..bleh?

      Delete
    2. rendah betul mentaliti puak2 umngok ni. balik2 cerita seks.

      Delete
  14. Comment by iditic umno supporter. Smell like shit

    ReplyDelete
  15. anak kaki party, bapak kaki mohong...

    ReplyDelete
  16. wahai para pencacai tu kutuk umporno tukang jilat najis.udah le tua kutuk nak mampos,bengong pulak tu.usah kata DSAI,anjing tua nak mampos pun tak teringin jubuq umporno ni.semua lubang dah luas.dah reject.kalu aku nak pun.........juboq keza@kera@zack@zackar.umporno ni kalu komen takda hal lain melainkan seks,tutuh nubuq,fitnah.ada pengalaman kut.

    ReplyDelete
  17. Nampak nye keza ni skng nada dia pun dah layu macam bos dia jugak. Nape ek? Takpe2, jangan sedih. Kami ade tempat yang selese utk kamu kat sg buloh. Makan pun free, takyah bayar, ditanggung rakyat.

    ReplyDelete
  18. Dah tua rupanya cai keza tu..patutlaa bodoh nak mampos..apa yg nak tempah seluar zip kat belakang..satu zip cukup masa pakai pusing jer hala jer zip kebelakang macam kao selalu buat tu..banggang 55tahun

    ReplyDelete