Monday 15 April 2013

PERGH!!!!!.... CAYALAH....TOWKEY KELAB MALAM SERU SEMUA ARTIS SUPAYA JANGAN TERPENGARUH DAN SOKONG PAKATAN RAKYAT!!!!



Awie seorang towkey Kelab Malam di Ipoh, Perak telah menyeru dan mengajak rakan-rakan artisnya suapa terus memebrikan sokongan kepada Najib Razak.

Malas Omak Kau nak ulas panjang-panjang...Terpulanglah para artis sama ada nak sahut seruan rakan mereka yang kini sudah menjadi towkey kelab atau rakan-rakan bekas artis yang kini bergiat cergas dalam politik Pakatan Rakyat.

23 comments:

  1. Alhamdulillah Allah memelihara diri saya terpesona dengan golongan yang tak berfaedah. Apa yang boleh golongan lalai memantu kita untuk menjadi insan bertakwa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amanat Baru Haji Hadi:

      Saudara-saudara sekelian percayalah,
      Kita backing Haji Stopa kita, bukan kerana dia Setia Usaha Agong PAS. Kita backing Haji Stopa kita bukan kerana kita malu kantoi Isle kesana Isle kemari aurat kehulu aurat kehilir tapi bila nak Inzal cakap omputih. Kita backing dia ialah kerana dia sakit lutut, sembahyang pon atas kerusi, buat style missionary pon tak sampai 2 menit dan lepas tu terpaksa tukar cowgirl style, maklom lah sakit lutut.. Oleh kerana Haji Stopa sakit lutulah lah kita backing dia. Oleh kerana itulah kita salahkan UMNO. Oleh sebab Haji Stopa sakit lututlah kita cuba berlawan dengan mereka.

      Percayalah saudara-saudara sekelian,
      Spender Haji Stopa kita adalah unik, sizenya adalah besar, spender Haji Stopa adalah one of a kind. Bergantunglah kita kepada spender Haji Stopa dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir jika tak percaya Haji Stopa sakit lutut'.

      Sumber: http://bidaman.blogspot.com/2013/04/amanat-lama-vs-amanat-baru-haji-hadi.html

      Delete
    2. Amanat Hj Najib pulak camana? Amanat Ostad Awie?
      -melayu belum tentu Islam-

      Delete
    3. Itu bukan spenda...itu dipanggil seluar KANCUT bodo! Kau nak merasa bernafas dalam lumpur tak? kau tunggu seawal kul 12.00 pagi 6-5-2013...amanat baru ke? blue ke? atok kau ke? ...kita tunggu jer...huhuhuhu

      Delete
    4. sape sokong awie, dpt spender free

      Delete
  2. sape tak kenal awei ...kaki botol kaki puki kaki belasah orang...aku bila terdengar lagu dia kat radio serta merta aku tutup...sape yg nak dengar? mamposlah.

    ReplyDelete
  3. Patutlah jadi tokei klb mlm..otak kelas ke 3..semua knyataan dibuat demi periuk nasi sendiri.demi keluarga...keluarga siapa?Keluarga tokei

    ReplyDelete
  4. Rosak akhlak anak muda kalau begini.

    ReplyDelete
  5. kelab malam dia dapat sijil dari jakim

    ReplyDelete
  6. Aku bila tengok kak ros bagi pingat piala asita/badminton terus tukar chanel...serupa jugak pelawak2 bodoh macam nabil...lagi tengok gambar awie meniarap macam gigolo tua...semua dia org tu kalao masa sekolah dulu misti murid kelas 3-4 lembap pelajaran

    ReplyDelete
  7. burit2 yg ramai2 tu tuk d balun jga ke???

    ReplyDelete
  8. aku geram betul yang berbaju pink tuuu....ermmmmmmm....

    keza kuat seks

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku lak geram yg baju bunga2 tu...klu dapat paku uh uh best betoi...lipat kajang beb..

      Delete
    2. keza takde telur


      bini keza

      Delete
  9. Awie dah kasi masyuk semua dah, semua lurah dendam dah dijilat, lobang semua kasi sumbat kasi padat. Anak dan bini Awie mesti bangga kan, tengok Awie jadi lahabau UMNO.

    ReplyDelete
  10. Cuba buka minda anatano smua!! Dlm perjalanan ke arah pru13 ni satu demi satu allah tunjuk kn pd kaum yg byk kederhakaan selama ni....ini la yg dikatakn allah itu super mighty!!! Sekira nya anatano smua teliti kn akn sudut ni psti anatano akn nmpk!! Kecuali pd spesis2 sang kera a/l berok cucu pd siamang cicit pd org utan..sb spesis ni dri kaum2 yg engkar..

    ReplyDelete
  11. Cuba buat analisis kit kpd smua pencacai umnonok!!! Jgn terus terusan jdi setaraf dgn berok utan BELUM!! Bangsa melayu sudah terbahagi kpd dua pegangan..satu kaum melayu yg mmng lahir je di dunia sudah dlm roh islam lalu ia memghayati apa itu islam n apa itu iman!! Satu lg kaum melayu pun mmng lahir je da dlm islam tpi islam nya hanya la berbentuk islam ikut ikutan sb lahir dari keluarga islam...tu sb kita ble nmpk satu contoh: keluarga melayu ni solat didirikn tpi pd satu keluarga lg solat mudah di abaikn!! Tpi bila di tnya agama nya..confirm dia akn mengaku diri nya islam!! pkir2 kn la!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya mmg betul..ni la yg bnyk brlaku sekarang...wlupn sya trgolong yg satu tu tpi sya sdg brusaha mmperbaiki...

      Delete
  12. Dah lah bodoh muka cam pnyangat ada hati ajak artis sokong parti lembu..kau tu siapa ??? Sedarilah kau tu pemabuk...insaflah.

    ReplyDelete
  13. buat malu orang ipoh.

    ReplyDelete
  14. Kenapa orang ipoh tengok je..
    Takda ke hero ipoh ....

    ReplyDelete
  15. awie kaki puki kaki mabuk kaki todi kaki gaduh kaki ampu

    ReplyDelete
  16. ini semua poyoo

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...