Thursday 4 April 2013

PERGH!!!!!...INI BARU DINAMAKAN CERAMAH!!!!!... RIBUAN RAKYAT HADIR CERAMAH JELAJAH MERDEKA RAKYAT DI GRIK, PERAK!!!!... INS'YALLAH, PERAK BAKAL KEMBALI SEMULA KEPAKATAN RAKYAT!!!!


Omak Kau malas nak ulas panjang-panjang sebab nak ajak rakyat lihat sendiri dengan mata kepala sendiri rakaman gambar sebagai saksi berbicara betapa hebat dan meriahnya sambutan rakyat berikan di Ceramah Jelajah Merdeka Rakyat di Grik, Perak malam ini.

Sebab itu apabila Zahid Hamidi mendabik dada cakap besar sombong berdegar-degar mengatakan beliau dan pimpinan UMNO/BN Perak akan memastikan DSAI tumbang rebah di Perak dan Negeri Perak tetap kekal ditangan UMNO/BN dengan kemenangan bergaya dan lebih besar hanyalah sekadar bagi penyejuk jiwa yang sedang bergelora ketakutan dan panik gelabah gundah gelana.

Mood rakyat kini rata-rata maukan perubahan.. Rakyat kini sedia bangkit dan tolak UMNO dari Putrajaya dan mengangkat Pakatan Rakyat pimpinan Dato' Seri Anwar Ibrahim sebagai peneraju negara.

INI KALILAH TUKAR... JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA.

11 comments:

  1. uishhh...gilalah....mau haid semula rosmah lagu ni...

    ReplyDelete
  2. Aku pengundi parlimen bgn datoh akan pastikn zahid tersungkur dan menelan balik ludah di....aku cdgkn dsia tnding lwn zahid..sure 10undi adik beradik aku akan beri pada dsai..

    ReplyDelete
  3. Cuba admin tunjuk sikit crowd pada ceramah ameno...huhu kena paksa,bagi duit, bas, makan, cabutan bertuah, artis, dulu baru dtg..terpaksa je. Kuikui

    ReplyDelete
  4. HIDUP PR..PI MAMPUSSSS UMNONOK...DUNIA ANGKUH KALIAN DAH HAMPIR TAMAT..LPS NI KITA SRUH JABATAN PERHILITAN KUTIP ITU KEZA KERA N BAGI AJAR PANJAT POKOK KELAPA....

    ReplyDelete
  5. Sama juga dgn aku,aku yg berada di perantauan akan balik ke bagan datoh utk mengundi..aku dan 5 ahli keluarga aku yg lain akan memangkah PR.

    ReplyDelete
  6. Eleh.. Gambor edit ni. Nmpak sgt..

    ReplyDelete
  7. Ok...terima kasih omakkau.blogspot..teruskan m'nyampai maklumat perkembangan kempen PR...secara tidak langsung memberikan semangat kpd ahli PR utk berikan kerjasama hadir dan menyalurkn bantuan kpd wakil rakyat..tidak lupa juga ahli UMNO yg berminat dijemput juga hadir utk sesi pencerahan manifesto PR utk kepastian betapa pentingnya pemimpin menjaga hak kebajikan rakyat...Ini kalilah peluang yg sngt cerah PR ke Putrajaya...Insha Allah...:)

    ReplyDelete
  8. Satu pesanan boleh cari ramai penyokong cuma tinggalkan perangai...

    ReplyDelete
  9. edit kepala hotak kau mcm tu...

    ReplyDelete
  10. Yang berperangai 56thn mesti tinggalkan perangai.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...