Saturday 13 April 2013

PKR CABANG KAPAR SUDAH SIAP SIAGA UNTUK BERTEMPUR PRU 13 DENGAN PERASMIAN BILIK GERAKAN PAKATAN JDM TAMAN CEMPAKASARI, KLANG UTAMA MALAM, DUN SEMENTA TADI!!!


Bilik Gerakan Pakatan Rakyat JDM Taman Cempakasari dengan kerjasama erat dari PAS dan DAP telah dilancarkan dengar rasminya oleh Ketua KeADILan Cabang Kapar, Sdr Azizi Ayub malam tadi.

Dirasmikan dalam suasana meriah dan cukup harmonis sekali...Perwakilan dari PAS dan DAP tempatan jua hadir sebagai tanda sokongan padu.

Yang lebih mengharukan ialah Omak kau adalah satu-satunya Ketua JDM Wanita yang diberi amanah dan tanggung jawab untuk mengetuai dan mengendalikan bilik gerakan. Secara kebetulan pula para petugas dari PAS/DAP adalah peminat setia blog Omak Kau.. Jadi amat mudahlah nak buat gerak kerja.

Dari perlancaran semalam jelas sekali para petugas terutamanya dari golongan anak-anak muda sudah tidak sabar-sabar nak gempur UMNO/BN pada PRU 13 ini. Mereka berjanji akan membantu Omak Kau dalam gerak kerja bersalutkan semangat BENAMKAN UMNO ANGKAT PAKATAN.

Semangat juang yang ditunjukkan malam tadi jelas mereka maukan SELANGOR KEKAL PUTRAJAYA TUKAR.


14 comments:

  1. ustaz bad ada dtg tak? dia still buat overtime motivasi dkt bini org pukul 3 pagi ke?


    -anak sedara keza-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayang dah tobat bang, ayang harap abg Keza pun dh tobat juga, cukup2 la kita buat dosa ye abg Keza..

      -Bekas Pompuan Simpanan Keza-

      Delete
  2. hanisya, bahaya lah ko keluar mlm dgn org pr. blh amek contoh abg nuar, asmin aiskrim, ust bad motivasi, mat sabun dan cikgu pa. aku takut kehormatan ko terjejas je. aku ni sekadar mengingatkan saje.


    -anak sedara keza-

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak sedara keza yang tak sunat ni pon cakapnyer, omakkkk aiiii!!! otak memang kuning betullll...dah lah kuning, fitnah pon kuat...ya ALLAH, ampunkanlah dosa2 semua kaum muslimin & muslimat yang masih hidup & yang dah telah meninggal dunia. amin...

      moyang keza

      Delete
    2. bahaya keluar malam,nanti ter langgar lembu..

      Delete
  3. Hebat-hebat...Syabas jentera PR cabang Kapar...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wanita besi kapar bole ganti yb zuraidah ni

      Delete
  4. Pehhh...hebat omakkau!!! Jgn keja kuat sgt, jaga kesihatanmu omakkau..we sapot u all the way

    ReplyDelete
  5. kami dr Muadzam Shah Pahang berusaha kuat juga utk menumbangkan umno/bn...setiap mlm markas jd meriahnya bila kwn2 dr markas lain ziarah kami

    ReplyDelete
  6. Semoga dgn keikhlasan omak kau dlm perjuangan kebenaran ini..allah anugerahkn kesihatan yg baik n dilingdungi dari segala keburukan...fhm2 je la umnonok ni kan!!!.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Khabarnya org2 Rahman Palilpn tak berani usik minah nie..garang..betol2 srikandi PR dia nie..



      Delete
  7. cik mamat nasionalis melayu terus hilang dr alam maya. aku salahkan wira-wira pr ni yg dah bubuh cukup2 sampai cekut telo...

    ReplyDelete
  8. SYABAS OMAKKAU, WANITA TUNGGAL MEMEGANG TAMPUK SEBAGAI KETUA JDM DALAM SEMENTA UTK BERPERANG DGN UMNONGOK..TAHNIAH ATAS KEBERANIAN SATU2NYA WANITA YANG BERANI MEMBUKA BILIK GERAKAN DITENGAH2 JAJAHAN KAWASAN RAHMAN PALIL!!!! KAMI DARI PAS TABIK PADA OMAKKAU DAN AKAN SEDIA MEMBANTU!! TAKBIR!!!


    PAS SEMENTA

    ReplyDelete
  9. Mamphos umporno dan pencacai pencacai tua kutuk tukang jilat najisb.TAKBIR.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...