KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 11 April 2013

PRU 13 BELUM LAGI BERMULA, AHLI-AHLI UMNO DI LABUAN, SABAH SUDAH BERTEMPUR SESAMA SENDIRI!!!!

Hari Selasa lepas 9hb April 2013, sekumpulan ahli UMNO dari 11 cawangan dalam Bahagian Labuan telah membuat demo bantahan keras kerana mencalonkan semula Datuk Yussuf Mahal bertanding sebagai calon UMNO/BN di Parlimen Labuan, Sabah.

Mereka menuntut dan mendesak Najib Razak agar bekas Ahli Parlimen Labuan tahun 1999-2008 dipilih semula sebagai calon UMNO/BN.

Pada anggapan dan penilaian mereka, ahli parlimen yang sedia ada gagal dalam melaksanakan tugas sebagai ahli parlimen.  Lagi pun calon dari Pakatan Rakyat kali ini bukan calang-calang individu, iaitu Tan Sri Ibrahim Menudin, tokoh korprat yang tidak asing lagi.

Difahamkan, jika Najib Razak masih berkeras dan degil mahu meletakkan Datuk Yussuf Mahal maka sudah pasti akan berlaku sabotaj dan cah keting.

Kedudukan UMNO di Labuan kini sudahlah dalam keadaan terumbang ambing, dengan pergelutan sesama mereka ini akan membuat UMNO dalam kedudukkan lebih kritikal.

INI KALI LAH TUKAR!!!!!!!


30 comments:

  1. biarkn mereka gaduh,mereka mmg biasa bergaduh..mmg kerja mereka bergaduh..

    ReplyDelete
  2. Humban amno & bee end dalam lubang jAM BaNo...

    ReplyDelete
  3. 1 undi utk pr = 1 undi mempromosi mensyirikkan kalimah Allah dgn membenarkan kristian menggunakan kalimah Allah utk tuhan bapa trinity.

    sapa undi pr, jawablah dkt padang mahsyar nanti



    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat sabah dan sarawak dah berpuluh tahun org kristian sana guna kalimah Allah, sapa parti yang memerintah sejak penubuhan Malaysia?

      Delete
    2. kalo pr menang, seluruh semenanjung akan menggunakan bible yg nama nama tuhan bapa telah diganti dgn kalimah Allah, seperti yg didesak oleh khalifah guan eng.


      keza

      Delete
    3. Keza..kau memang mampus..sejak.sekianlama kami di sarawak pakai allah. Tu lah duduk mamangkuk aja kamu. 1 undi bn membawa kami sbah srwk.makin mundur

      Delete
    4. isye...man... ini fatwa baru dr kerajaan umnobn keza ke? benar guna khalimah Allah nanti masuk neraka. setahu aku yg beri keizinan gunapakai khalimah Allah ni kerajaan pimpinan umno. bukannye pas. teruklah nanti Nazri aziz kena bakar api neraka !!!!!

      Delete
    5. 1 undi utk BN = 1 undi utk BN salah guna kuasa,rasuah,peenyelewengan,fitnah,kronisma,lucah dll........sapa undi BN ,dgn undi tersebut BN dapat berkuasa dan melakukan penyelewengan....kita bertangung jawab dan jawablah di padang mahsyar nanti..........humban amno & bee end dalam lubang jAM BaNoooo.......

      Delete
    6. mmg statement bodoh dari macai umno.

      Delete
  4. kepada umat Islam di malaysia, setelah desakan daripada guan eng semasa perayaan chrismas tahun lps supaya seluruh malaysia menggunakan bible yg menggunakan kalimah Allah bagi tuhan bapa trinity, adakah kamu ingin menjadi sebahagian drpd golongan yg menyokong perkara syirik ini? jawablah di akhirat nanti



    keza

    ReplyDelete
  5. ntah dol gak si keza ni, ckp tu pandang2 skit. x sume penyokong pr suke kalimah Allah di gunakan oleh agama len n siape yg benar kalimah Allah ni di gunakan di penang? anda cri fakta ni wahai keza. Yg penting kuburkn umno n be end utk membina negara islam yg sebenarnye.

    -izharJB-

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak bina negara Islam? tapi khalifah kita yg mulia, khalifah guan eng nak tubuhkan negara kristian. bro.. aku rasa lbh baik kita patuh pada arahan khalifah guan eng. bila dia bersuara, majlis syura pas pun takut..

      Delete
    2. kau ni sekolah ke tidak keza. kepada banggang sgt. kat sabah n srwak dah lama guna khaimah Allah dlm bible. kat sana dap perintah ke? cuba tanya sapa yg beri kebenaran utk cetak bible dlm bahasa melayu.... susah ckp dgn org yg bodoh x blh diajar ni....

      pi mamposlah kau keza dengan kebodohan kamu...

      Delete
  6. kpd penyokong pr sekelian, mari kita baca surah al-ikhlas, fahami maksudnyer. kita wajib mengakui Allah ialah tuhan yg sa, satu, tunggal. bukannya 3 atau trinity. semoga hati kamu menerima kebenaran


    keza

    ReplyDelete
  7. walaubagaimanapon saya tetap undi pr..
    saya dh insaf


    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha! ha! ha! ada org curi identiti aku! kelakar! memang terbaik..


      keza

      Delete
    2. hahaha!!terbaik...ada jugak org nk ganti keza jadi lembu...

      Delete
    3. bila masa kau ada identiti. org bangang mcm kau ni keza ada identiti ke? klu dah jenis pecacai umno benggong, smpai bila pun benggong!!!!

      Delete
  8. Keza lu Islam ke?.. sebab org Islam tak cakap fitnah camtu..sepa yg lulus kan kalimah Allah dlm bible..Najib dan Idris jala ..mentri masa tu hamid alba..masuk mahkamah letak hakim non muslim...apa ni..Umno main wayang ke..alih 2 isu ni fitnah PR..insaf keza..buat fitnahhhhh..jawap flm kubur nanti

    ReplyDelete
  9. keza,

    Apa beza hukum puasa bulan Ramadan dengan hukuman Qisas? hang dah jauh sangat tuh pertahankan kalimah ALLAH tu..bukan pertahankan ALLAH pun...kalimah je hang risau, hukum hakam Al-Quran ikut mana boleh je...cer cer cer jawab dulu soalan tuh secara beriman bukan secara melayu umno

    Nizam

    ReplyDelete
  10. Haha keza dah terkedu...jap dia nk pi tanya mursidul am ameno....siotttttttt...

    Mr.Right...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku org baru kat blog ni. nak tanya sapa musyidul am umno tu.... mamak mahathiryg nakkembali jd pm tu ke????

      Delete
  11. Baguslah amno bercakar bakar sesama sesuku sakat mereka,biarkan PR menguasai PRU 13,berikan perubahan baru kpd Malaysia bersama PR,lupakan amno dan BN.

    ReplyDelete
  12. Alah... PM Najib pon dah cakap, merajuk tak sampai 24 jam...Labuan sudah terkenal diseluruh dunia...Siapa yang create kan Labuan boleh jadi macam sekarang ni?...BN di hatiku...

    pak sedara keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. kt cna ade ladang ternakan lembu tak???

      Delete
  13. pak sedara keza yang bodo lagi kufur lantas syirik.be end dan umporno tiada apa apa kuasa.hanya puak Qadariah sama mcm umporno yang mengaku manusia berkuasa atas apa yang mereka buat.bodoh.bangang.suruh mengaji malas.suruh berbuat maksiat laju.bodoh.bangang.yang create labuan sampai jadi macam tu adalah Allah dengan izin nya.bodoh tak leh diajar.pandai tak leh di ikut.tu lah puak pencacai umporno yang tua kutuk lagi bodo

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau ni sedap2 kutuk suami makcik yer...makcik dah nasihatkan dia jangan main2 dgn budak2 kat blog omak kau tu...padan muko dia...apa2 hal makcik nak mintak mahap bagi pihak suami makcik yang bebal tak abis2 tu...tak payah kau nak kutuk2 dia lagi, nanti pandai2 ler makcik slow talk ngan dia, suruh dia pangkah PR...kihkihkih

      mak sedara keza

      Delete
  14. Wajib di ingat kan pd kamu keza!!! Berhati2 klau nk berckp bab hukum hakam!!! Jgn sesekali kamu berckp tnpa brfikir...terutama yg menyentuh bab islam..hadis..alquran..nabi..dan ulama..jgn smpai allah timpa kn BALA pd kamu...k. kecuali jika kamu ni memang spesis kafir tau munafikin...pkir2 kn la ye...aku cuma ingin mengingat kn kamu...tu je..

    ReplyDelete
  15. Menteri UMNO yg benarkan bible versi Bahasa Melayu yg diimport dari Indonesia dibawa masuk ke Msia. Sabah dan Sarawak dah lama guna bible ni. Menteri UMNO otak cetek yg benarkan tanpa pengetahuan org2 Islam. Jika Pakatan Rakyat menang, semua org islam bersatu untuk menuntut supaya kalimah Allah dlm bible ditarik balik, dan penguatkuasaan undang2 / akta yg melarang penggunaan kalimah Allah dlm bible. Ini kesilapan menteri UMNO, tapi setiap kesilapan boleh diperbetulkan. Yg penting, jatuhkan pemimpin korup BN,jadi pembangkang dan gantikan pemimpin bersih, jujur, utk membela rakyat.

    ReplyDelete