Monday 1 April 2013

RAKAMAN GAMBAR YANG TIDAK MUNGKIN DISIARKAN DIUTUSAN,BERITA HARIAN, KOSMO, HARIAN METRO, NSTP, THE STAR, RTM DAN TV3.....MAHASISWI BANGKIT DEMO DEPAN KEDIAMAN NAJIB RAZAK TOLAK UMNO PADA PRU 13!!!!!!


UMNO dan Najib bertambah pening kepala...Hebohkan kepada dunia kononnya anak-anak muda bersama dan pilih UMNO/BN tetapi realitinya adalah sebaliknya.

Lihat rakaman gambar diatas....Mahasiswi bangkit dan mau melakukan perubahan dengan berdemo depan kediaman rasmi Najib Razak di Sri Perdana Putrajaya semalam.

Dengan membawa sepanduk dan kain rentang tertera tulis ayat ' TOLAK UMNO/BN" sudah pasti UMNO kini berasa cuak gementar, panik dan gelabah untuk menghadapi PRU 13 yang sudah mata dekat tarikhnya kini.

Bila mahasiswi dengan berani bangkit tolak UMNO memberi erti UMNO akan sakit dan rebah.

Para pemimpin UMNO terutamanya Mursyidul Amnya Mahathir dan Najib Razak tanya pada diri sendiri mengapa mahasiswi  yang dikategorikan sebagai anak muda yang cerdik pandai, berilmu dan bermaklumat tolak UMNO/BN secara total dan mutlak.

PRU 13 ialah PRU anak-anak muda.

INI KALILAH TUKAR.....JOM UBAH.... SELAMATKAN MALAYSIA.

19 comments:

  1. Replies
    1. hidup umno!!umno terus maju!!

      Delete
  2. Sabarlah anak muda ! Allah yang menentukan segalanya. Kita berusaha dan bertawakkal !

    ReplyDelete
  3. mana pencacai tua umporno tukang jilat najisb ni.gian nak maki ni.where aaarrrrreeee uuuuuu.?UTK 6

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodo la kau ikot ketua ko yg men blkg tu..baghal..umno terus maju!!!idup bn!!

      Delete
    2. Npk sgt ko ni tak ikut perkembangan.....isu yg ko bangkitkan tu dah basi....semua sdh jelas dan terang apa yg berlaku sebenarnya....idup lah ko dgn umno lu sampai mampus.

      Delete
  4. Layan kome.... tak make la anok bini kawe

    ReplyDelete
  5. Ini bukan anak muda cerdik pandai tapi anak muda hilang akal kewarasan

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes setuju 200 peratus

      Delete
    2. Hahahaaaa.... beberapa anak muda yg ngok bin ngang je tu... kami tengok, orang pembangkang yg ditaja...

      Delete
  6. sedih... bila melihatkan perangai pelajar melayu ( gambar diatas shj ) yang tak tahu membezakan yang mana baik dan yang mana buruk....

    ReplyDelete
  7. Pas menjadi tunggangan DAP dan PKR

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Manusia akhir zaman bnyak yg bodoh.mcm gambar di atas.

    ReplyDelete
  10. Inilah....kebenaran nya....orang pandai tak akan kata orang lain bodoh....sebab orang pandai adalah semulia-mulia makhluk sebab mereka berilmu....Rasulullah pun tak pernah kutuk atau hina orang....kembali lah kepada cara Rasulullah....

    ReplyDelete
  11. Melayu bodooooh!

    ReplyDelete
  12. Semua bodoh!!!

    ReplyDelete
  13. ...Melayu semuanya bodoh belaka...tak ade kerja.. nak kutuk orang jee...makanan halal pun harap dibekalkan oleh orang kafir...bangunan sendiri pun dibina org kafir, ekonomi pun bergantung kpd kafir. org Islam sepatutnya bersatu dan berdikari dlm makanan halal dan keperluan utk mereka ... tetapi semua dahh bodoooooh belaka ...asyik bercakaran sesama sendiri

    ReplyDelete
  14. Betol2.....nti dh duduk bawah kaki kafir baru tau..tgk sket negara2 jiran..melayu kat mana..melayu kat mana..baru nak nyesal xguna..yang memimpin skrng pn harus beringat..jgn gunakan salah kuasa..hidop melayu!!hi2..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...