Tuesday 2 April 2013

RIBUAN PENDUDUK BENTONG SAMBUT CERAMAH DAP!!!!!!!


Apakah UMNO/BN masih mau anggap yang Pahang negeri deposit tetap UMNO/BN pada PRU 13 nanti?

Jika dilihat dari sambutan yang diberikan penduduk tempatan dalam satu ceramah anjuran DAP di Bentong malam tadi, jawapannya ialah Pahang bukan lagi boleh dianggap negeri selamat bagi UMNO/BN.

Mood rakyat kini ialah mood perubahan...Rakyat mau melakukan perubahan....Rakyat sudah tidak gentar dan takut mau melakukan perubahan... Rakyat sedar paling lama mandat diberikan kepada Pakatan Rakyat jika gagal melaksanakan amanah untuk melakukan perubahan ialah 5 tahun..

Perubahan jua adalah cara terbaik untuk menjadikan UMNO parti yang baik agar sedar diri yang kuasa mutlak bukan lagi cara politik zaman ini.

Janganlah kita menjadi pemerhati tepian...Ayuh!!!! bersama dengan rakyat melakukan perubahan.

JOM UBAH....INI KALILAH TUKAR....SELAMATKAN MALAYSIA.

6 comments:

  1. Tok Nan mb pahang kena standby terjun sg pahang ni....:D

    ReplyDelete
  2. Totok nan tgh sibuk tempah perisai besi tu...nk psang kt telinga dia...

    ReplyDelete
  3. Wataci rsa la...pr13 ni kn...umnonok yg beria2 bgi tu bgi ni kt rkyt..brbeza dri dulu2...sb nya asakan dri rkyt sudah berbeza..klau janji tu x ya ckp la..rkyt pun da jenuh dgn janji yg da brpanji2..klau kt tv ke srt.kbr ke..crita dia org je...tpi bahalol2 ni smua silap!!.rkyt x bodoh n x bangang da dgn...smua permainan2 basi ni...semoga umnonok di talkin kn.!!!

    ReplyDelete
  4. Eleh.. gambar edit ni.. nmpak sgt.

    -zack-

    ReplyDelete
  5. edit? meh sini aku edit pelir aku kat cipap bini ko zack.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...