Monday 1 April 2013

RIBUAN PENDUDUK TEMPATAN HADIR CERAMAH JELAJAH TRELER NEGARA BERKEBAJIKAN DIBANDAR JERANTUT, PAHANG !!!!!!!....KINI PAHANG PULA SUDAH GOYANG HAMPIR TUMBANG!!!!!


Kalau dilihat pada sambutan yang diberikan oleh penduduk Jerantut pada siri Ceramah Jelajah Treler Negara Berkebajikan malam ini di Bandar Jerantut Pahang, sudah pasti para pemimpin UMNO terutamanya Najib Razak dan Adnan Yaakob tak lena tidur.

Terbayang dikepala mereka yang Pahang bukan lagi negeri deposit tetap UMNO/BN dalam PRU 13 nanti.

Ceramah Jelejah Treler Negara Berkebajikan kali ini cukup istimewa apabila disambut dengan tarian singa sebelum ceramah dimulakan.

INI KALILAH TUKAR....JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA.

10 comments:

  1. PRU 13 dah hampir sangat. Pejuang Rakyat tlg jgn tidur. Teruskan cita2 utk tumbangkan BN. Ikut langkah cikgu Bad, wpun klh diRembau namun ttp berjuang. Ingatlah pejuang PR, kita sudah biasa kalah, tp kali ini peluang utk kita menang sgt cerah !!!
    56 tahun fikiran kita dijajah. kita diperbodohkan, namun kini tidak lagi.
    Lihatlah adik kita, Singapura, maju dan makmur tanpa umno.
    Lihatlah Korea, maju dan makmur tanpa umno.
    Cuba kita kira berapa banyak tanah rezab Melayu yg dah tergadai? Siapa yg gadai... DAP kah...PAS kah ????
    Apa yg tinggal utk anak cucu kita.... hanyalah kemiskinan.
    Oleh itu jgn hampakan harapan anak cucu kita utk melihat Malaysia yg Gemilang ..ayuh tukar !!

    ReplyDelete
  2. aku suka komen kau...kau nak tahu apa yg tinggal utk org melayu yg biasa2 ni? lagu anak kecil main api...huhuhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  3. Tapi aku tetap x suka klau PAS bersama dgn DAP.harap maaf

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni barua umno....ko suka plak umno ngan mca...ptuihhhh...

      Delete
  4. Aku sokong PAS tapi aku x sokong DAP..jadi bila PAS kwn dgn DAP...dgn PAS skali aku reject...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang pun xsudi kat kau sial...kau pegi ler sokong umngok tu...tak rugi pun kalau kau tak sokong pas...cam bagus sgt ler plak mamat ni...ABU

      Delete
  5. Kah kah kah yg dok ngaku ahli pas tu konpom pemohong besar krn kami tau ko tu barua pencacai najis umnongok!!berenti le buek keja bodohbangang nk jd batu api ...kah kah kah

    ReplyDelete
  6. yang penting tukar kerajaan

    ReplyDelete
  7. Asal umno aje aku reject. Yang sombong tu kalau mampos aku buat tak tau aje. Yang tak suka kat surau dan masjid tulagi cepat mampos lagi bagus. Baru ni mampos sorang sampai buat tahlil kat tadika kemas. Kelakar betul. Dah mampos baru nak minta tolong!!!Masa hidup tak suka hudud. Perintah hudud tu dalam Al Quran. Masa mati baca ayat Al Quran.Oh ye jangan ingat aku orang Pas, Aku suka mereka tapi aku tak join. SEBAB? Kat tempat aku banyak orang Pas perangai macam umno dan masa dulu suka sangat dengan hassan anak ali!!!

    ReplyDelete
  8. Kalau PAS tak join dgn DAP dan PKR, PAS tidak akan berjaya menjadi kerajaan bersendirian, sebab tak cukup kuat. Bergabung utk tumbangkan BN. UMNO diganti dgn org islam dari PAS dan PKR. DAP ganti MCA .Dlm PKR ada campuran pelbagai bangsa utk ganti BN. Satu parti saja ,tiada gabungan, sampai bila pun BN tak tumbang. Terimalah hakikat Msia pelbagai bangsa dan agama. Lainlah kalau duduk di Arab Saudi, Iran, dln2 yg ada satu bangsa saja.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...