Monday 1 April 2013

SAH DAP PARTI CAUVANIS PEKAT CINA!!!!!.....LIM GUAN ENG TELAH MAKLUMKAN BEKAS KETUA PENERANGAN UMNO BAHAGIAN PEKAN, DATO' MOHD ARIFF SABRI SEBAGAI CALON DAP/PR DIPARLIMEN RAUB LAWAN CALON MCA/BN!!!!!



Pergh!!!!!!  Memang dahsyat sungguh fahaman cauvanis Cina DAP ini beb!!!!

Adakah patut DAP mencalonkan Bekas Ketua Penerangan UMNO Bahagian Pekan, Pahang merangkap mantan ADUN Pulau Manis Dato' Mohd Ariff Sabri kini berblog atas nama Sakmongkol AK47 sebagai calon DAP/PR di Parlimen P080 Raub melawan Barisan Nasional yang meletakkan calon dari MCA.
Sementara itu, Lim Guan Eng juga mengumumkan bahawa DAP memilih Tengku
Zulpuri Shah Raja Puji, seorang kerabat diraja Pahang, sebagai calonnya bagi kerusi Dewan Undangan Negeri Mentakab.

Tengku Zulpuri adalah seorang jurutera elektronik dan ahli perniagaan. Beliau menyertai DAP pada tahun 2000 dan kemudiannya dilantik sebagai ahli Majlis Perbandaran Selayang.

Mentakab merupakan satu lagi kerusi majoriti pengundi Melayu yang kini diwakili Chuah Boon Siong dari MCA, yang memenangi dengan majoriti 2,439 undi majoriti, untuk menewaskan lawannya dari DAP.

Bersama dengan Zairil Khir Johari, kini sah DAP akan membariskan sekurang-kurangnya tiga ahli Melayu yang dilihat menonjol untuk bertanding dalam pilihan raya umum ke-13.

Apa punya pekatlah rasis DAP ni..Dah tahu DAP parti cauvanis Cina mengapa yang kamu calonkan seorang Melayu beb!!!

Bikin kacau betulah DAP ni...Apa modal lagi UMNO nak burukkan DAP.

Nak tanya sikit ahli UMNO,PERKASA,JATI yang berbangsa Melayu yang berikrar janji sumpah sampai mati akan pertahankan "Ketuanan Melayu"....Nanti antara calon Melayu DAP dengan calon Cina UMNO/BN.. kamu nak undi siapa ek?

SEKARANG SUDAH TERBUKTI PARTI MANA YANG CAUVANIS...UMNO IS DEAD....MCA IS GONE FOREVER!!!!!!

12 comments:

  1. ssorry beb!! keza tak suka komen cite mcm ni. kos x ada adegan seks dan kelucahan. itulah mentaliti pecacai umno!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapa lah korang dendam sgt dgn aku. aku hanya membangkitkan persoalan supaya minda penyokong pr terbukak. niat aku hanya menyampaikan kebenaran. buanglah sifat terlalu taksub pada pemimpin, dan terimalah hakikat pemimpin pr mmg ramai yg rosak akhlak dan hidup berlandaskan seks dan kemewahan dunia


      keza

      Delete
    2. ha..ha..ha.. kemewahan dunia..lawak?

      tolong jawab anak PM mana yg ada syarikat arak...kaya !!
      tolong jawab anak Pm mana yg ada bank terbesar .... kaya !!
      tolong jawab anak PM mana yg kata penceroboh lahad datu x bahaya !!!!
      tolong jawab anak PM mana yg bercita2 nak jd MB Kedah ?

      Delete
    3. Keza, aku tak dendam dgn ko...cume menyampah je..kekdg rase nak sepak pon ade gak.....

      Delete
  2. mana mamat nasionalis.....tidoq ke..lama tak baca komen ko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gua rasa simamat nasionalis ada kt l datu tgh berperang kot.Maklomla nasionalis katakan....kah kah kah

      Delete
  3. insaf lah keza...ko masih tak nampak lagi ke kerosakan yg dibawa pemimpin umno...kalu nak bandingkan dgn pemimpin pas...jauh lebih baik berbanding umno..bukalah fikiran ..tengoklah sampai skrg belum.bubar ..takut kalah, sbb kalu kalah bnyk penyelewengan akan dibongkar..malang sungguh masih ada org spt ko yg masih nak naik kapal yg nak karam....

    ReplyDelete
  4. aku tak nampak pon kalo PR kalah, menjadi bala pada pemimpin2nya...tapi, kalo BN kalah, apa jadi pada keza? nak beronani pon air dah kering....huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  5. Keza dah jd kera....?berentilah mengaplikasi lobang taik sbgai rukun politik umnongok!! kah kah kah

    ReplyDelete
  6. Kata orang putih kalau yang mati tahu anaknya bangang didunia semasa dia dah mati pasti ia berguling-guling dalam kubur!!! Macam tulah agak perdana menteri Somalia yang dah lama mati dan berguling-guling dalam kubur kerana anak dia tersangatlah bangang!!!!

    ReplyDelete
  7. keza@kera ni spesis pencacai tua kutuk umporno nak mampos tukang jilat najisb.dia ni atas sikit pada limau purut tiga serangkai.dia ni bukan setakat buta perut.segala gala nya buta.dia ni bukan setakat takde akai malahan harga diri pun takde.itu lah kesan nye selepas dia di liwat.cian dia.

    ReplyDelete
  8. Sori lah keza saya pun heran bagaimana lah saya bleh taksub dan fanatik sungguh kat leader2 pr nie....ishhhhhhhhh heran bin ajaib lahhhhh...siang dan malam plak tu......hehehe

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...