KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 4 April 2013

SEJARAH MUNGKIN TERCIPTA!!!...BEKAS ARTIS PERTAMA BAKAL MENJADI AHLI PARLIMEN DIPILIH RAKYAT!!!!!!



Bekas Penyanyi Fan Club, Wan Aisyah Wan Ariffin diisytiharkan bakal bertanding mewakili PAS/Pakatan Rakyat di Parlimen P127Jempol, Negeri Sembilan.

Perisytiharan itu telah dibuat oleh Timbalan Presiden PAS sendiri, Hj Mohamad Sabu.

Demi pencerahan, Aisyah adalah Lu
lusan Sarjana Muda (Kepujian) Jurusan Sains Politik dari Universiti of Auckland, New Zealand.

Jadi bukanlah calang-calang dan koman punya calon beb!!!..Kalau nak dibandingkan dengan papagomo atau parpukari jauh hebat Aisyah ni beb!!!

Walaupun bergelar bekas rrtis, tapi kelulusan akademik yang dimiliki Aisyah adalah bertepatan dengan bidang yang diceburi sekarang.

Apakah beliau akan muncul sebagai bekas artis yang pertama di Malaysia yang berjaya menjadi Ahli Parlimen yang dipilih rakyat?

Jika dilihat pada mood rakyat kini yang mau melakukan perubahan.. Ianya tidaklah mustahil untuk menjadi realiti.

13 comments:

  1. modus operandi pas: artis ganti ulama?

    ReplyDelete
  2. Fuh...mujur kat JEMPOL!! Kami GENG2 MACAI 1UMNGOOK..amat risau kiranya AISYAH bertanding di JOLOBU...hehe

    Jika AISYAH stand di JOLOBU...Amat besar kemungkinan BOSS MACAI KUTUK di parlimen tu terKONCENG....kih kih kih

    ReplyDelete
  3. Mungkin akan menggantikan Menteri Wanita yang sudah kepupusan di dalam BN.

    ReplyDelete
  4. bekas artis....sama2 nk memperjuangkn islam bersama PAS ape salahnye...berdosa ke??

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah. Allah menerima taubat kita selagi belum mati. Gunakan ilmu yang ade untuk berbakti. Bukan macam orang tu. Menipu sampai ke mapuh!!! Hina Islam lepas tu pergi Mekah. Apa? Pening minum air ketum ke!!!

    ReplyDelete
  6. Terbaik tu..

    ReplyDelete
  7. TUDM...diraja4 April 2013 21:35

    kepada pengundi pengundi pos....ingatlah ....banyak jeneral anda join pr...pengarah pengarah anda join pr...mereka ni susah sikit nak dapat kedudukan dalam bn kerana menentang ketidak amanahan bn...mereka merpertahankan integriti islam...mereka mencegah kebatilan...

    ayuh marilah bersama saya yang masih berunifom ini ..sekarang ini tiada kerajaan barisan nasional lagi...yang ada hanya parti barisan nasional dan pakatan rakyat(pas pkr dap) kita berkhidmat di bawah DYMM agong...ingatlah TUDM>TDM>TLDM....PDRM.....D-DIRAJA....

    jangan takut dipecat dari atm atau pdrm...mereka tiada hak lagi...

    mari kita tukar kebobrokan kepada keadilan..


    REZEKI kita ALLAH yang aturkan...Dia maha kaya...


    kepada yang di amanahkan menjaga beg undi pos(awal)amanahlah...anda akan ditanya kelak di Akhirat nanti oleh sejumlah manusia tanpa bergerak ke mana mana sehinggalah 26 juta lebih rakyat malaysia menuntut hak mereka...

    wahai penjaga beg undi pos dulu dulu ...anda tidak terlepas dari aku ...andai kamu tolong pangkah semula undi aku...aku tetap tntut di akhirat nanti....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbaiiiikkkk!!!! Setuju 100%!!!

      Delete
  8. Aisyah , belajar bukan stakat sarjana muda tapi sampai peringkat sarjana dalam bidang yang sama.





    Cucu-cicit bani adam

    ReplyDelete
  9. Anwar umum calon-calon di Perak

    http://new.livestream.com/accounts/1706262/events/2001641

    ReplyDelete
  10. kalu setakat anon 2105 punya ulasan hemmmmm......nak jadi pencacai umporno tukang angkat/jilat najisb?tahan telinga dan perasaan ke.jangan jadi binatang peliharaan umporno.kalu nak jadi jugak aku no hal.bodoh.bangang.bengong.baghal.itu baru salam perkenalan. UTK 6

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najisb tu ape? Macam Nik AJIS B*** je bunyinyer...

      Delete
  11. HIDUP PR!!!! MAMPUSSS UMNONOK PAPANONOK...PS NI JGN LUPA SRUH JABATAN PERHILITAN KUTIP ITU KEZA KERA AJAR DIA PANJAT POKOK KELAPA...

    ReplyDelete