Wednesday 10 April 2013

SEMANGAT RAKYAT MAU MELAKUKAN PERUBAHAN SUDAH TIDAK DAPAT DIBENDUNG LAGI OLEH UMNO/BN!!!!!


Pergh!!!! Cukup mengkagumkan sehingga Omak kau terpesona sungguh melihat bagaimana rakyat Seremban betul-betul bertekad muktamad mau melakukan perubahan pada PRU 13 nanti.

Inilah pemandangan di Ceramah Ubah DAP di Taman AST, Bukit Kepayang, Seremban malam tadi.

Hujan turun dengan lebatnya sebelum ceramah dimulakan namun tiada seorang pun berganjak dari tempat duduk maupun yang berdiri. Sanggup berpayung dalam kesejukkan untuk menanti ceramah dimulakan.

Begitu sekali tingginya semangat dan iltizam yang dipamirkan oleh mereka.. Petanda betapa rakyat kini sudah bersedia habis mau melakukan perubahan.. Mengangkat Pakatan Rakyat menjadi pemerintah dan UMNO/BN sebagai pembangkang.

Segala propaganda murahan dan fitnah lucah yang dilemparkan keatas para pemimpin PR langsung tidak memberi kesan dan impak. Rakyat sudah bulatkan jiwa dan fikirannya mau perubahan dilakukan demi masa depan anak cucu cicit mereka.

INI KALILAH TUKAR......JOM UBAH...SELAMATKAN MALAYSIA.

13 comments:

  1. 13 mei mengingatkan aku, darah nenek moyang aku tumpah akibat sifat kebencian dan politik jijik yg mahu menghancurkan melayu. penyapu besar yg diusung waktu tu menjadi simbol mereka utk menghalau bangsa melayu drpd rumah mereka. ini ke parti yg ingin menerajui malaysia?


    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. ingat tak masa tu,kita kat mana nyah?...indahnya nyah dunia ini bersama nyah...

      jambu keza

      Delete
    2. Buka balik sejarah, masa tu dia orang takde pakatan ngapelah korang bodoh sangat tengok Pulau Pinang masa PRU12 DAP menang besar tak kecohpun hanya UMNO sengaja membuat provokasi........BODOOH

      Delete
  2. Pagi2 dah meroyan....rasis....itu la dia perangai macai ameno....makin nak dekat GE ni ntah bape juta rupiah upah korang sume dapat....makin giler meroyan dan menyemak dlm blog pro pr......pi la kat blog si madey tu meroyan.....

    ReplyDelete
  3. keza lembut ni kat sini dia cite 13 mei, kat blog cina dia cite hudud.. lolz

    ReplyDelete
  4. Apo kono ee jang, Milah dah diambik oghang, ayam dah lopeh, tangan bau taik.!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. 13 Mei adalah huru hara ciptaan UMNO untuk membuang Tunku. Kuala Lumpur WP dicipta untuk mengasingkan pengundi bukan Melayu, agar Selangor tidak jatuh ketangan pembangkang!!! Ketuanya ehmmm..baruanya Datuk Harun. Lepas tu datuk Harun kena kencing disebabkan duit yang diterima diberi pada uMNOnok Selangor. Yang mati orang biasa Melayu, Cina dan India. Penjaja, orang bawa teksi, orang tengok wayang kat Federal, Odeon, dan Capitol, orang pergi pasar, orang balik kerja, kat rumah aku di Ampang apek kebun sayur yang tak berdosa pun ditibai diorang (sekarang Taman Kosas!!!). Yang kaya selepas tu siapa? Anak razak husin, anak husin On, anak madey,anak jakpa albar, (anak datuk harun kaya sikitlah) dan beberapa anak-anak racists lagi yang telah mati!!!! Melayu yang biasa? Jadi kuli, kerja kilang, drebar teksi, jadi polis dan askar dan sekuriti, duduk dalam kotak kasut di KL dan hisap dadah serta jadi GRO. INGAT DISEBALIK ISTANA TERSERGAM MELAYU UMNO KAYA RAYA ada ramai orang Melayu tak berumah (HOMELESS) duduk dibawah jembatan dan sebagainya di kota metropolitan KUALA LUMPUR. Hidup Melayu!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah2 kau jgn nk naik kan kemarahan jalur riga dan perkasa..
      jgn paksa dorg buat demo lg..
      1st of all..kubur kn umno...
      sejarah bakal terburai terbarai...

      Delete
  6. salam..
    kereta baru memang selesa klu naik...
    dah lama sikit mula ler kena repair sana-sini..
    last-last kena tukar kereta baru..
    Rakyat mahu Umno/BN paham yg rakyat tak mau lagi Umno/Bn..
    Rakyat mau Umno/BN jadi penasihat pada kerajaan baru..

    *ScumBuster*

    ReplyDelete
  7. Wataci mmng x heran langsung pun takat si kera ni ke..mamat luncai cacai ke..zakkar beruk ke!!! Sb dia org ni bdn je manusia tpi otak sebiji beruk...so nk heran apa dgn ckp spesis siamang ni!!!! Nk kata bawah umur tpi kote pun da liat...bila ckp merapu maraban...mkna nya otak yg problem...xpe nti kita daftar kn kat JKM...bingai punya cacai umnonok!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...