KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 12 April 2013

SIAPA KATA HUSAM MUSA TIDAK POPULAR DIPUTRAJAYA!!!..PARA JEMAAH SOLAT JUMAAT DIMASJID PUTRAJAYA BEREBUT-REBUT NAK BERSALAMAN DENGAN DATO' HUSAM MUSA!!!!


Naib Presiden PAS merangkap calon Pakatan Rakyat Parlimen P125 Putrajaya, Dato Husam Musa, hari ini telah menunaikan solat Jumaat di Masjid Putrajaya.

Sebaik saja selesai solat Jumaat, para jemaah yang mengetahui akan kehadiran Dato' Husam Musa mereka pun ambil kesempatan menyerbu kearah beliau untuk bersalaman.

Cukup terharu betapa warga Putrajaya sebenarnya mengalu-alukan hasrat dan niat Husam Musa untuk bertanding di parlimen Putrajaya atas tiket PR.

Dari sambutan diberikan, jelas sekali harapan untuk PR rampas kerusi P125 Putrajaya dari UMNO/BN adalah cerah.

Mood kebangkitan rakyat kini yang mau melakukan perubahan sudah tidak mengenal latar belakang, status , pekerjaan, bangsa dan agama.

30 comments:

  1. Husam tu ada kelulusan,muda, tak banyak beban dibawa dan sudah tentu boleh kerja untuk rakyat. Lawan dia ni dah tua macam aku. Kaya pulak tapi aku miskin. Istana kat Bukit Tunku tiga tingkat. Kereta banyak, saham (halal dan haram) pun banyak, penyakit pun banyak. Duduk diam-diamlah. Walau pun mati tak tentu selalunya kalau dah tua dan berpenyakit tu tanda dekat dah. Bawa-bawalah bertaubat dan biarkan yang muda buat kerja. Mana boleh!!! Tak cukup kaya lagi!!!!Lantakkaulah Nan!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi tok guru lagi tua drpd nan, dah nyanyuk, osteoporosis membebankan asyik mc masuk hospital je. pun nak bertanding jugak. apa ke der..?

      Delete
    2. Bukan dia nak naik bukit turun bukit buat kerja. Yg penting minda dan otak dia masih kuat untuk berbuat kebajikan. Apa ko sibuk Anon 16:11

      Delete
    3. ngata tok guru.ko hebat ke agama.huhu

      Delete
    4. Aku tak tahu hal tok guru. Aku kata kat Nan sebab aku satu sekolah ngan dia di High School Setapak!!! Aku kata sebagai bekas classmate sahaja!!! Yang kau sibuk ngan tok guru apa hal??? Kau satu class ke ngan tok guru????

      Delete
    5. Anon 16.11.... Bukan soal tua atau muda..nabi pernah lantik pemuda 18 tahun untuk jadi PANGLIMA PERANG...semua ini ada kaitan dengan agama, cuma mungkin kita belum /kurang mengerti...

      Delete
  2. hahhahhaha
    terchirit la LEMBUMNO nak berlawan dengan Husam

    kah kah kah

    ReplyDelete
  3. aku pecat semua kakitangan putrajaya....berani melawan umno yer......kah kah kah kah...

    ReplyDelete
  4. ini solat jumaat sat tadi ka.... mana pm 1m.....hu hu

    ReplyDelete
  5. Minggu depan kita suruh dato husam naik mimbar baca khutbah....mantap...ajk ajk masjid ...jangan takut ...Allah yang memberi rezeki kepada kamu...kalu kena pecat pun tak pa 3 minggu ajer...lepas tu kita lantik semula..naik gaji lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. husam takde power. apa kata kita suruh mustafa ali.. hu.. hu.. best dpt balun gadis muda. bergetah lagi.. i like!

      Delete
    2. abis,ko ada power.power ko nati tuju ke neraka lah.umno suka benda2 gitu kn.suka fitnah....

      Delete
    3. Husam takde power ... Mustafa Ali pun tak hot ... yang SURE
      lebih menjadi lagi 'ANTARA AKU DENGAN ROSMAH RONGGENG'

      Delete
    4. ..........................................
      PAPA GOMO ... MANA VIDEO 'ANTARA AKU DENGAN ROSMAH RONGGENG' ...................................................

      Delete
    5. Saya sokong Husam... Ayah Husam adalah guru agama saya yang amat saya sanjung...Takbir.....

      Delete
  6. cikgu pa mengakui org didlm vid seks tersebut adalah dirinya dan perempuan itu adalah bini muda nya. dia pun mengakui ORG DALAM (DIPERCAYAI PKR) yg memerangkapnya.

    walaupun aku menyokong umno, tapi politik 'kawan mkn kawan' dan 'tikam belakang' yg diamalkan pkr sgt menjijikkan aku. so, apa alasan korang memerangkap cikgu pa? kenapa korg sanggup perangkap kawan sendiri?



    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapa nyah nak lagakan orang ni? lebih baik kita main laga2 lah nyah...terangsang nyah tau...

      jambu keza

      Delete
    2. Weh keza batak....mahathir fitnah anwar tu x makan kwn sendiri ke?cakap mcm lembu..spm ko msti x lulus ni..minda ko mcm smpah

      Delete
    3. keza& pak sedara dia mmg sengal...geng2 pas dah buat solat hajat...in sya ALLAH akan terkantoi semuanya nanti...

      Delete
    4. ayang dengar keza ni kuat seks?? suka citer lucah. janda keza jgn marah ye. ayang nak sgt bkenaln dgn keza ni.. power seks....aw..aw..aw..

      ayang dahaga

      Delete
  7. momentum pr pada ketika ini brada pada form yg cukup bagus...dmana pn mereka brtanding pasti akn mendapat sambutan..

    ReplyDelete
  8. Bila pulak dah Cek Gu Pa buat pengakuannya nyah oii dia serahkan semua urusan kat peguam untuk ambil tindakan. Ada lah pulak dah penulis blog pro UMNO yg terkencing dan terberak lepas ini macam papagomo. Berani buat berani lah tanggong

    ReplyDelete
    Replies
    1. pepandai ko karang cite tok pa ngaku gitu.ni lah umno,suka kuarkan fitnah.kesian btl makhluk Allah mcm ni.pangkah umno pun dah Allah tny esok2.kesiannnnnnnnnnnnn...

      Delete
  9. Umno, fitnah & sex berpisah tiada...
    Nak berhujah tin kosong..
    Terpaksa cipta isu dan buat fitnah untuk pesongkan rakyat dari isu sebenar. Isu bahawa pemimpin umno adalah pemimpin korup dan khianat....
    Sex lucah demi survival melayu.. Ptuihhhh

    ReplyDelete
  10. Apa yg berlalu....kita berserah kpd Allah...Allah maha berkuasa ke atas apa yg berlaku....semoga kebenaran terserlah dan dalang yg melakukan mendpt balasan....doa org yg diiniaya tiada hijab oleh itu beringatlah semoga kita tidak terkena tempiasnya....

    ReplyDelete
  11. Drmna puak2 aameno dpt video sex satu persatu klau bukan sendiri yg bikin.fikir3kan

    ReplyDelete
  12. ni husam kambing jamnapari..weei husam mana pergi kambing tu semua? hahaha..mana ladang rakyat?? bengap pun husam ni pun sokong ..hahaha..PAS PAS...pastu buat lebuhraya..perghh...alamat sampai kiamat tak selesai...huhu...tengok le menteri husam kambing korang ni..ada ke patut...pasar khadijah pun katanya ada minyak?? kah kah kah...gilo bangang

    ReplyDelete
  13. Alah bukan susah Ku Nan nak kalahkan Husam. Mulai sekarang kena jadi imam subuh kat masjid Putrajaya. Lepas tu kalau boleh beri kuliah subuh pada hari-hari cuti. Yang akhirnya pada hari Jumaat minta ustad Hj Najib jadi khatib dan ku nan jadi bilal. Azan tu mesti power sikit,pitching jangan lari. Jangan pulak pakai microphone masjid. Mana ada class. Belilah yang terbaik harga 10 ribu ke atau lebih. Kira-kira macam Michael Jackson punya. Amacam boleh tak. Oh ye tajuk khutbah untuk Ustad hj Najib lebih kurang macam ni "Hukum Hudud Tidak Relevan" atau pun "Bukannya Senang Nak Hapuskan Rasuah Dikalangan Orang Melayu". Jangan lupa ye mesti buat sebelum mengundi.

    ReplyDelete
  14. ini kali laaaaaaaaaahhh.

    ReplyDelete
  15. tapikan... mungkin yg salam2 tu pun penyokong dia yg ikut sama gi masjid tu, logik la sebab mesti semua jentera dia ikut pi solat Jumaatkan? Kalau ada org ramai yg salam pun, belum tentu undi dia ya tak (mcm biasa buat jer)...hehe. Good luck la Husam... cuma jgn tukar Putrajaya jadi mcm kelantan sudah la...

    ReplyDelete