Friday 5 April 2013

TERKINI!!!!!..CALON PKR/PR PARLIMEN LUMUT LAKSAMANA PERTAMA (B) HJ MOHD IMRAN ABD HAMID, PARLIMEN PADANG RENGAS KETUA AMK PERAK DR MEOR AHMAD.



DSAI dalam Ceramah Jelajah Merdeka Rawa calon PKR/PR bagi 1) Parlimen Lumut Laksamana Pertama (B) Hj Mohd Imran Abd Hamid   2)  Parlimen Padang Rengas Ketua AMK Perak Dr Meor Ahmad.

Jadi desas desus menyatakan bahawa DSAI akan bertanding salah satu kawasan parlimen ini ternyata meleset.

4 comments:

  1. tuuuungguuuuuuu.

    ReplyDelete
  2. cik keza mana.dah tido ker.malam ni dgn cik keza kena lembut skit.mlm juuuuumaat.herrmmmmmmmmmm

    ReplyDelete
  3. boss saya ex navy kluarga saya pasti pangkah tuan (3 orang)

    ReplyDelete
  4. Orang Lumut yang makan kepala taik saja yang tak akan undi Laksaman Pertama ni. Untuk yang bukan ahli ATM dan tak tahu pasal ATM, nak jadi pegawai tentera sehingga taraf itu bukannya mudah, berkursus berpuluh kali, kerja praktikal lagi, ke luar negara, bertanggungjawab kepada Yang Dipertuan Agong, kepada Panglma Angkatan Tentera, menjaga Aset negara berharga beratus juta kalau tak beribu juta ringgit, menjaga dan mengembeling beratus kalau tidak beribu orang anggotanya. Orang macam ni kalau tak nak juga diundi sah dah buta hati perut!!!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...