Tuesday 16 April 2013

UNTUK TUJUAN APA GAMBAR NAJIB DI TEMPELKAN SEBEGINI RUPA????... ADAKAH PARA PETUGAS BN SUDAH TAHU YANG BN BAKAL BUNGKUS PADA PRU 13 INI????


Rakaman gambar yang mengundang persepsi dan anggapan betapa para petugas BN pun sudah dapat menghidu dan merasai yang UMNO/BN bakal dikuburkan pada PRU 13 ini.

Selalunya gambar potrait yang dilekatkan didepan kenderaan ialah kenderaan itu membawa jenazah.. Bukan nak tuduh lori ini digunakan untuk bawa jenazah Najib Razak tapi lebih merupakan satu simbolik betapa UMNO/BN dibawah pimpinan Najib Razak sedang diusung.

Lori yang gambar ini dirakamkan ialah dari petugas dan penyokong dari PPP, salah satu rakan komponen intim dan rapat ketat UMNO dalam BN.


10 comments:

  1. Eerrrrmmmm.... tersilap letak kot gambar ah jib gor tu....he he he he...

    ReplyDelete
  2. Kalau ltk gmbr tgna yg x berapa sihat tu ok jgk..x lama lg tuuuu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Letak gambo Mahakutty Kerala lagi cun....ramai yang tak sabo-sabo nak siram "air mawar" kat kubo dia bila Keling Kerala ni padam....

      Delete
    2. dia pakai bateri - boleh tahan sampai 140 thn.

      Delete
    3. putuskan wayar beteri tu..tak sampai dua saat padamlah. kui kui kui.

      Delete
  3. Nsb baik x letak kalung bunga kt gambar tu!!! Klau x pening jabatan agama di buat nya.......bin ke a/l ke???

    ReplyDelete
  4. wcf4050.siap la hang.

    ReplyDelete
  5. Itulah orong-orang PAS yang tidak tahu guna bahasa hanya tahu mengatakan dan mengaibkan bangsa seagamanya. kalau dah dasar pas yang turut perangai DSAI habislah dah muflislah di akhairat nanti.

    ReplyDelete
  6. orang yang muflis di akhirat adalah orang yang tidak mahu guna hukum Islam di dunia.

    ReplyDelete
  7. PAS turut perangai DSAI? Apa ke benda? PAS, PKR, DAP bersatu ganti UMNO,BN. PAS sendirian tidak akan sampai ke putrajaya. Siapa yg tolak hukum islam? Langgar perintah Allah ?. Google tajuk: 1.Melayu-UMNO-dan-champagne-tower-pouring 2. Gambar pemimpin UMNO minum arak. Awak tengok keluarga DSAI, bandingkan dgn keluarga Najib / menteri lain. Jauh beza. DSAI dan keluarganya ikut hukum Allah, tutup aurat, dln2. Jangan dengar fitnah. Tengok dgn mata sendiri dan bezakan dgn akal yg waras.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...