Thursday 2 January 2014

ANAK TUN DR MAHATHIR MOHAMAD SUDAH MELAMPAU!!!! ... KECAM HEBAT PENTADBIRAN NAJIB RAZAK KERANA BISU TERKEDU ISU-ISU PANAS YANG DI MAINKAN OLEH MACAI-MACAI UMNO!!!!!



Anak perempuan kepada perdana menteri paling lama Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini mengecam Putrajaya yang terus diam dengan isu-isu panas yang dimainkan dan boleh menimbulkan perbalahan dan memberi kesan kepada negara.

Dalam ruangannya di akhbar The Star, Musings, Datin Paduka Marina Mahathir mengeluh tentang kepimpinan negara yang boleh melaungkan perpaduan tetapi diam terhadap kenyataan sensitif yang dibuat oleh pihak-pihak tertentu.

"Apakah jenis kepimpinan yang kita ada yang mulutnya bercakap tentang kesederhanaan dan perpaduan, namun sama sekali tidak berbuat apa-apa terhadap penyataan melampau yang dibuat bukan sahaja oleh apa yang dipanggil badan bukan kerajaan, tetapi juga oleh beberapa pemimpin kerajaan?

“Adakah mereka sedar atau takut? Dan jika mereka takut, mengapa?" tanya beliau dalam tulisannya.

Tulisannya ini telah menyentuh sanubari rakyat Malaysia apabila mereka menyebarkannya melalui laman sosial Facebook dan juga Twitter.

5 comments:

  1. Diam itu tandanya bersetuju

    ReplyDelete
  2. Apa boleh buat...yg tinggal dlm Amno hanya yg budo budo blaka....kesian....

    ReplyDelete
  3. Bagi tau Marina tu. Bapak dia dah samun Petronas USD44 billion.

    Jangan cakap banyak lah. Berjiwa rakyat konon.

    Kalau berjiwa rakyat sangat, suroh bapak hang tu pulang balik duit rakyat yg dia samun tu.

    Cittt . . . . Kurange

    ReplyDelete
  4. Jadi lah orang solehan, taj=k payah komen banyak banyak. Ini angkara siapa bagi pemimpin saham berbillion, bila kaya lagi nak rompak rakyat.Nasi dah jadi bubor, buat bangunan tertinggi di dunia dan buat apa pun nak no,1 tapi cuma nak kaburkan rakyat kecurangan rasuah mereka.Apa ada pada kemegahan ini jika berjalan 40 km untuk perubatan.Cukup lah merompak rakyat selama ini, pulang wang yang telah pak menteri dan kroni agar rakyat tak terbeban dengan segala kenaikan yang sepatut nya tidak timbul.

    ReplyDelete
  5. Kepada setia usaha UMNO Datuk Seri Tengku Adnan bin Tengku Mansor, Datuk Seri Ong Ka Chuan, Presiden MIC Datuk Seri G. Palanivel, Presiden PPP Dr. Kanagaratnam Pillai dan pemimpin-pemimpin komponen BN,

    Demi kepentingan Negara kami YIP KUM FOOK (Ketua MCA GOMBAK) NO. 2A & 2B, 2ND FLOOR JALAN 53, DESA JAYA KEPONG 52100, KL Ketua Pemuda MCA Gombak YIP JIUN HANN, No. Suite 3.43, Kompleks Desa, Jalan Kepong,, 52100, Kuala Lumpur. Jayanti B. Balaguru (Pengurusi parti gerakan Segambot) dan Ooi Ah Bah (Chia Ooi Sun & Co.) Advocates & Solicitors No. 48-1, 1st Floor Jalan Brunei Utara off Changkat Thambi Dollah, Pudu, KL.

    Dengan segala hormatnya disini, harap semua pemimpin-pemimpin parti komponen BN sebulat suara menjemput bekas perdana menteri Dr. Mahathir bin Mohamad Ke Putra Jaya menolong kerajaan mentadbir Negara mencapai kejayaan lebih cemerlang

    Kami yakin berkeliber dan pengalaman bekas Perdana Menteri Dr. Mahathir bolih melindungi kedaulatan dan mengekalkan keamanan Negara. Harap Dr. Mahathir bin Mohamad jangan mengecewakan Rakyat Malaysia

    Sekian dimaklum,

    Terima Kasih

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...