Friday 3 January 2014

BILA RAKYAT CERDIK BERSUARA IANYA CUKUP KREATIF SEKALI .. SUATU SARANAN YANG TEPAT DAN BIJAK.

Bukti jelas betapa jika rakyat cerdik dia mampu berfikir dan menilai ... Akal sentiasa ligat bergerak cari idea untuk luahkan rasa hati yang sekian lama terpendam akbibat kerajaan UMNO/BN yang sentiasa menindas hidup rakyat dengan pelbagai kenaikkan harga barang dan perkhidmatan .. paling terbaru tol.

Memang benar apa yang dikatakan oleh rakyat cerdik berakal diatas ... TOL NAIK TOLAK BN.

Ayuh kita jadikan harapan dan impian rakyat ini menjadi kenyataan demi kesejahteraan, kemakmuran, kebahagiaan dan keamanan.

20 comments:

  1. Hahahaha BN TOLOL

    ReplyDelete
  2. rakyat berbangsa melayu aja ka terkesan dgn knaikan hrga barang ni..

    ReplyDelete
  3. TOL naik TOLak pemimpin jAM BaNo..

    ReplyDelete
  4. Harap2 ada pihak buat stiker boleh tampal kt cermin kereta tp jangan pula ambil kesempatan jual mahal2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah..

      Sticker ni ke?

      konTOL Naik Tolak Belakang
      KOTe naik Tolak KETUM (KetuaUMUm)


      hihi

      Delete
    2. Respek la bro. lu mesti kebal api neraka. sedara dajal ke?

      Delete
  5. UMNO perompak wang rakyat

    ReplyDelete
  6. Bantu Najib lg kaya..srnok la kak mah bleh p shoping kt luar ngra..pengundi BN x fham sbnr maksudnya.. TOLOL BANGAP!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Anon 0043..bangsat ayam..den doa kan kau cepat mampus..kocik kocik tak nak mampus dah bosar nyusahkan org...cilakalah kamu dgn parti umno..

    ReplyDelete
  8. Anon 0043. MEMANG BANGANG BIN TOLOL BINTI BODOH A/L UMNO LANCAU..

    ReplyDelete
  9. Kat mane nk beli sticker tu??? Menarik laa..

    ReplyDelete
  10. Dulu Hang Jebat durhaka pada raja, sekarang Hang Sebat dari species keris karat durhaka ke rakyat tapi bodek raja bagai nak ngak. Tengok bina istana baru harga dari asal jadi duoble itu pun rakyat tak nampak. Polisi menperkayakan pak menteri dan kroni mereka yang banyak mendatang masalah sekarang. Mereka sengaja hutang berbillion billion agar segala projek mewah masuk ke kocek mereka, mana kan lagi wang EPF di gunakan sesuka hati menperkaya kroni dan tidak memberi pulangan maximum pada pencarum.Negara kaya, pendudok jumlah tak ramai jika bandingkan negara jiran terdekat kecuali Singapore dan Brunei.Sistem tapi rakyat tersepit. kapitalis yahudi memang menindas kaum bawahan dan hanya segelintir elit mereka menguasai kewangan negara.Tak usah lah bangga KLCC, Puterajaya dan KLIA jika rakyat masih lagi jalan 40 km ke hospital.Memikul tanggungjawab rakyat amat lah berat, tambah lagi di masa masa begini tapi jika tak amanah rasuah silap silap mati tak tenang.Semua pemimpin Islam sejati tidak akan melebihi diri mereka dari rakyat takut di soal pada akhirat sebalik nya negara kita pemimpin nanti mewah bagai kan setan dan riak berlebihan hingga membekangi Islam.

    ReplyDelete
  11. Malaysia telah menghampiri jadi negara muflis spt yg dikatakan oleh Menteri Di Jabatan PM Dato Idris Jala. Hutang negara telah melebihi limit hinggskan bon negara dari ketogeri A jatuh kepada ketogeri BBB. Aset negara telah digadai untuk menstabilkan ekonomi Malaysia. Memandangkan ekonomi negara semakin menjunam kerqjaan telah menyamun semula wang dari saku rakyat dengan cara menikan harga minyak harga gula tol dan lain lsin. Kerajaan susah rakyat akan bertambah susah. Kerajaan mewah rakyat tetap disusahkan. Masa mewah pemimpin negara berjoli sakan.

    ReplyDelete
  12. Rakyat yang sedar kezaliman pemerintah menindas melalui pelbagai kenaikan melampau sehingga dirasakan terbeban dianggap sebagai pengkhianat sementara yang meyokong kezaliman mengaku pejuang konon yang bernaung dibawah dacing biru berterusan merembat dan memfaraid harta dan kekayaan sesama mereka...setahun sekali bertepuk bersorak menangis mengenang nasib bangsa....kawan aku pernah berkata orang melayu boleh dibeli dengan sebatang rokok saja.....apatah lagi kalo dapat 500....khakkk pthuihhh!!!

    ReplyDelete
  13. Aku komen dlm blog nie dpt duit..kamu dpt apa..ha..ha..ha..




    keza

    ReplyDelete
  14. Pencerahan tentang Anjing, bila kencing ia akan angkat kaki sebelah supaya tak kena najis (kononnya nak jaga kesucian) sebenarnya diri sendiri pun dah najis masih tak sedar.

    ReplyDelete
  15. Pencerahan tentang Anjing, bila kencing ia akan angkat kaki sebelah supaya tak kena najis (kononnya nak jaga kesucian) sebenarnya diri sendiri pun dah najis masih tak sedar.

    ReplyDelete
  16. NR1 = najib razak 1?
    NR2 = najib rosmah 2?

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...