Wednesday 15 January 2014

CONTOH MURID DAN GURU SAMA-SAMA BIJAK LAGI PINTAR.


Ini baru betul .. jawapan yang betul dikatakan betul .. jenis guru tidak terikat dengan anutan politik .. jenis pendidik gred A yang cukup profesional.

Murid ini memberi jawapan kepada soalan yang berbunyi ... Senaraikan 3 Organisasi yang di tubuhkan di Malaysia untuk tujuan dakwah.

Jawapan yang diberikan murid berkenaan ialah 1)  JAIS (Jabatan Agama Islam Selangor)  2)  JAKIM (Jabatan Agama Kemajuan Islam Malaysia)  dan 3)  PAS (Parti Islam Semalaysia).

Sekurang-kurangnya anak murid dan guru ini akui akan peranan PAS sebagai suatu organisasi yang ditubuhkan secara sah dinegara ini sebagai suatu badan yang bergiat untuk gerak kerja dakwah.

7 comments:

  1. spatutnyer kne tambah lg jawapan tuu...UMNO/BN xde dlam snarai..parti yg mempertahankan agama ISLAM... katanyer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah tu.

      UMNO adalah ahli sunnah wal jamaah.

      Orang lain semua syiah, wahabi dan ajaran sesat.


      Delete
  2. Heh he...tak takut kena tukar ke Ulu Tembeling nampak...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laa...Ulu Tembeling tu kan kawasan PAS.

      Tukar ke Putra Jaya laaa. . . .

      Delete
  3. PAS terlibat dlm kerja dakwah islam sedangkan UMNO menjalankan kerja dakyah!

    ReplyDelete
  4. Agaknya budak ni pun dah tahu yang najib tak tahu jenis najis mughallazah.sbb tu dia tak senaraikan umno menjalankan kerja dakwah..jangan jadi kangkung.

    ReplyDelete
  5. PAS tu parti politik...pertubuhan...bukan organisasi.....cikgu ni mmg bangang + bodoh....ni lulusan sekolah atap mana agaknya.....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...