Monday 18 February 2013

GELAGAT MB PAHANG YANG BERLAGAK SOMBONG DAN ANGKUH KEPADA SEORANG WANITA TIONGHUA WARGA EMAS DIRUMAH TERBUKA TAHUN BARU CINA PERINGKAT BENTONG, PAHANG MENJADI BUAH MULUT RAKYAT PAHANG!!!!!!!!!


Menteri Besar Pahang yang menjadi sanjungan dan kesayangan Najib Razak, DS Adnan Yaakub hari ini di Rumah Terbuka Tahun baru Cina anjuran MCA/BN di Bentong Pahang telah mempamirkan sikap semula jadinya yang sombong dan angkuh, apabila beliau didekati seorang wanita Tionghua warga emas yang cuba mengucapkan sesuatu, beliau langsung tidak berpaling kearah wanita tua tersebut...KURANG AJAR BETUL!!!!!

Ini telah menimbulkan rasa dan perasaan rakyat Bentong khasnya dan Pahang amnya betapa , Adnan Yaakob jenis pandang sebelah mata malahan kadang-kadang sebelah mata pun tak pandang kepada warga yang muskin dan rendah kedudkkan statusnya dalam masyarakat.

Inilah jenis pemimpin UMNO bila mearasakan kedudukkan partinya kebal, kuat dan tidak mungkin tumbangt pada PRU 13 nanti kerana berfikir ini adalah negeri najib razak, dan sudah pasti rakyat Pahang akan berdiri teguh dibelakang beliau.

Sangkaan itu akan dibuktikan meleset dan tidak benar apabila rakyat Pahang akan turun beramai-ramai untuk rentap UMNO turun dari singahsana kuasa sebab kesombongan dan keangkuhan para pemimpinnya yang tidak pernah mau berubah walaupun UMNO sudah nak rebah.

RAKYAT TAHULAH KAMU TU MENTERI BESAR PAHANG....SEKURANG-KURANGNYA PANDANGLAH KEPADA WARGA EMAS ITU BILA BELIAU DENGAN SECARA HORMAT MENEGUR KAMU....BILA NAK UNDI DIA PANDAI PULA KAMU MENGEMIS...


27 comments:

  1. Kenapa la ko nie admin...lg teruk dr media BN pulak aku tengok...gmbr mcm nie pn ko jadikan citer....bawa2 la balik ke jln yg lurus..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koi orang Temeloh. Nak cakap ni, Adnan ni memang sombong dan angkoh. Kalau orang kampong nak jumpa, bo layan. Orang asli lagilah. Jijik.
      Tapi time pilihanraya ni agaknya sanggup makan sepinggan dengan orang asli.

      Delete
  2. Hehe admin..jgn jadi cam UMNOgok la.. Walaupun byk story ko yg best..TP BILA SELIT story camni jadi xbest plak.. Bawak2 bfikitr skit ADMIN!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana ada menteri besar lain tunjuk isyarat tangan lucah kat orang ramai dan ajak orang asli bertumbuk.
      The one and only ADNAN YAAKUB

      Delete
  3. Macai umno detected....

    ReplyDelete
  4. bodoh bangang tolol punyer admin. ko pun dah terikut perangai umngok dan be end. kalo ko bengap takde citer, takyah lah citer bengong tipu mcm ni pun ko siarkan. mmg keldai, otak lembu sharizat admin spm pun tak lepas. ko pegi masuk kandang babi dgn big mama kak ros.

    ReplyDelete
  5. yer betul..wpun saya pembaca tetap blok ni.tp bab gambar ni saya tak setuju dengan tajuk..pada saya wpun cnfm saya tk akan undi BN tp gambar ini menunjukkan adnan sedang mendengar dengan teliti apa mak cik tu cakap.kalau saya pun, saya akan mendengar cara itu

    ReplyDelete
  6. you help me..i help myself..you help me..i help myself

    PM : rakyat..anda mahukn duit?...sila guna duit anda sendiri. tapi saya agih..so..technically to duit saya yang bagi

    Penyokong BN : Yayyyy!!! BR1M BR1M ..baik la PM kita..dia bagi kita guna duit kita sendiri...sisa2 yang dia dah guna I LOOVVEEE PM

    R U READY FOR BN?????? NOOOOOOO!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bugis kan keturunan lanun. Bini pulak batak NS. Apa aok heran sangat. Tolong la amek melayu jati jadi PM. for once.

      Delete
    2. aduuuh...aku kerat jari la kalo org pembangkang xamik br1m ni....org da bg,kebas je laaaa...bangkang tetap bangkang kan...kan..kan...xgitu?

      Delete
  7. betul la admin jgn buat benda yg mcm pencaci umno buat....

    ReplyDelete
  8. Cuba tengok betul2..nak toleh pun payah..tangan wanita itu diletak atas lengan Tok Seri..tambah entah2 Tok Seri polite taknak malukan wanita itu yang mungkin cakap airliur tempias..jangan cepat mencaci pemimpin semata2 tak suka dia..
    Wanita tu pun cakap selow dan berbisik..nak tuduh Dato Seri tak hormat lagi ker?
    Janganlah ghairah sangat mengkritik tanpa soal selidik..tak baik.

    ReplyDelete
  9. Apa yg ngko tulis ni admin kadang2 story tu bagus kadang2 mcm sampah pon ada cari la story yg baik ckit jgn dok buat finah mcm blog umngok tu.......

    ReplyDelete
  10. xsabar xpotong telinga adnan semprit

    ReplyDelete
  11. jangan terikut ikut stail umno.gambar macam ni x payah jadi isu

    ReplyDelete
  12. keh.. keh.. kesian admin, kene maki dan marah dgn pencacai pr sendiri. mmg mcm ni asam garam kehidupan. pencacai pr kalo tak maki org satu hari hidup rasa tak tenteram. meh sini join umno. kalo ko buat kesilapan, umno akan menegur ko dgn cara yg plg sopan, takde maki2 mcm org pr


    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg kami tegur apa yg salah..bukan mcm umno.mana yg pemimpin buat semua betul.pemimpin suh makn taik penyokong akan makan taik..wpun kami kutuk admin kes ni..kami tetap undi PR..mintak maaf yer umno.duk diam2

      Delete
  13. Kita juga berdo'a agar Allah mempercepatkan balasan ke atas menteri, bekas menteri dan juga pemimpin UMNO/BN kerana kezaliman dan kekejian mereka ke atas rakyat, tahanan ISA tanpa bicara, rompakan royalti, korupsi dan kroni.

    menteri yang sumbat anak orang ke penjara ISA tak kena apa-apa pula, bebas merembat duit rakyat lagi. dunia oh dunia...


    ReplyDelete
  14. erti sebuah kehidupan umnu cuma mau membodohkan rakyat sedangkan rakyatlah yang menaikkan mereka ini kali rakyat plak yang akan menurunkan mereka...

    ReplyDelete
  15. Kredit dan Tahniah untuk ADMIN. Benar gambar adakalanya boleh berbicara. kata2 biasa dari pancacai umngok memang selalunya dusta.
    Tahniah Bro. Memang keratif dan sensitif.
    Puak pencacai bebal bertingkat memang akan menggelupur sebab anda memang tajam mata.

    ReplyDelete
  16. admin, takde artikel baru ke? takkan merajuk dah kot? ke mak lampir tak kasi duit lps kantoi salurkan dana guna duit rakyat kpd blogger pr? he.. he..


    keza

    ReplyDelete
  17. betui tu admin..kalo janda berhias mau je jeling tak berkelip..dasar lelaki..yang kerepot mane mau dipandang nye...

    ReplyDelete
  18. Walau apa pun komen, KAMI SEBULAT SUARA = TOLAK KERAJAAN UMNO/BN.= TOLAK ADNAN YAAKOB .
    PAHANG NEGERI KAYA, TAPI JALAN RAYA YANG ADA, MENGUNDANG BAHAYA PADA RAKYAT JELATA.

    BANGKIT RAKYAT..RAKYAT BANGKIT..

    ABU..

    SEKIAN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodo la hang ni .... banyak makan taik...

      Delete
  19. ramai orang umno yang marah kat admin menyamar cam sokong PR hahahah kunun marah admin cam umngok..yg komen tu memang org umngok pon hahhaha

    ReplyDelete
  20. tak kan nak makan suapan dari tangan yg pegang babi kot .. apa lar .. ada akai kar

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...