Monday 25 February 2013

INISIATIF TERBARU JPRC KAPAR DENGAN KERJASAMA KEADILAN CABANG KAPAR MELANCARKAN PROGRAM JELAJAH DIDIK RAKYAT MENDAPAT SAMBUTAN HANGAT DARI ORANG RAMAI!!!



"MEMBACA JAMBATAN ILMU" demikian ayat yang sudah acap kali kita dengan dan sering terpampang terutamanya di pusat-pusat ilmu seperti perpustakaan atau sebagainya. Insan membaca dapat meningkatkan sahsiah yang baik di dalam diri. Melalui pembacaan dari sumber yang berkualiti, pembaca dapat mengenali dan memahami sesuatu perkara dengan lebih mendalam dan dapat mengajar kita pelbagai nilai murni yang harus diamalkan dalam kehidupan seharian.


Sehubungan dengan itu sekalung tahniah dari omakkau kepada pencetus idea bernas Dr Nedunchelian Vengu dan mendapat restu dari KC Tuan Azizi Ayob melalui program yang mendekati rakyat secara total telah dilancarkan dalam suasana yang harmoni dan mendapat sambutan yang positif dari orang ramai.


Untuk julung-julung kalinya Jelajah Didik Rakyat ini telah berada di tiga lokasi seperti di hadapan Econsave Kapar, Econsave Klang Utama dan Carefour Batu Belah dengan mengedarkan buku-buku kanak-kanak yang berkualiti untuk santapan minda sihat anak-anak secara percuma bukan seperti UMNO/BN yang hanya pandai mengedarkan komik-komik berunsur lucah dan fitnah memualkan terhadap Dato Seri Anwar Ibrahim PM ke 7 Malaysia kepada orang ramai sebelum-sebelum ini.


Kelibat dua figura hebat ini Dr Nedunchelian dan Tuan Azizi Ayob rata-ratanya telah mendapat layanan yang mesra dari penggunjung2 kerana mereka merasa selesa tanpa kekok untuk berinteraksi dengan dua insan yang mesra kurang protokol dalam apa jua situasi dan sering kelihatan ada bersama-sama rakyat tempatan.

Begitulah serba sedikit coretan yang omakkau bisa garapkan untuk tatapan semua pengemar-pengemar ruangan ini, gandingan dua insan ini tidak mampu untuk omakkau karang berkajang-kajang. Didoakan agar kepimpinan dan perjuangan mereka berdua ini berpanjangan dan berterusan.

Tahniah tidak terhingga kepada AJK JPRC yang terlibat dari mula sehingga penghujung program tanpa mengenal erti penat.

DARI RAKYAT MEREKA DATANG, KEPADA RAKYAT MEREKA MENYUMBANG. TAHNIAH DARI OMAKKAU!!!

6 comments:

  1. AKTIFNYA CABANG NI. BEROK MAKYEH KEMBO SIAM KEZA N REZA TAKNK KOMEN KE? HAHAHIHI

    ReplyDelete
  2. keza reza natang beghok!!

    ReplyDelete
  3. Teruskan usaha murni semoga akan menemui kajayaan.

    ReplyDelete
  4. Ya mari bau tokong hindu pun wangi janji dapat undi apa aku kesah. Balik pening sikit pun tak pe.

    ReplyDelete
  5. Komen budus macai rasis sakit otak

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...