Thursday 21 February 2013

PANAS MENDIDIH!!!!!!.. PEMIMPIN UMNO MINUM ARAK SELEPAS MERASMIKAN MAJLIS SEBAGAI CARA UCAP TAHNIAH TERSEBAR LUAS DI INTERNET ????



Bukan tujuan nak mengaibkan tetapi menjadi tanggung jawab Omakkau untuk mendedahkan perangai, sikap dan gelagat sebenar pemimpin UMNO.

Lihat saja dengan mata kepala sendiri rakaman-rakaman gambar dalam satu majlis sempena pelancaran penerbangan Ai Asia ke Shanghai, China semalam, oleh mantan Ketua Wanita UMNO Malaysia merangkap Pengerusi Air Asia, TS Rafidah Aziz.

Beginikah caranya para pemimpin UMNO meraikan sesuatu kejayaan?

Pihak yang berkenaan perlu memberikan penjelasan untuk pencerahan minda dan jiwa kepada rakyat.

Perayaan pelancaran yang sulung AirAsia X Shanghai penerbangan mengambil tempat petang ini di Shanghai Paramount itu Gaya Shanghai Lama dengan kehadiran Pengerusi, AirAsia X Tan Sri Rafidah Aziz, Ketua Pegawai Eksekutif, Azran Osman-Rani, dan Pengarah, Dato 'FamLee Ee.

Turut hadir ialah Konsulat Jeneral Malaysia di Shanghai, Encik Hendy Assan dan Naib Pengurus Besar Lapangan Terbang Antarabangsa Pudong Shanghai, Encik Hu Zhi Hong, wakil-wakil dari badan-badan pelancongan, Lapangan Terbang Pudong, dan rakan perniagaan termasuk ahli-ahli media.

25 comments:

  1. Rafidah aziz xpayah nak cakap.. Dari dulu lagi aku dh tahu kaki mabuk.. Patut la anak2 dia pun sama dan bawak pelacur sana sini Check in hotel.. Haprakk!!!

    ReplyDelete
  2. umno haprak akan buat apa saja selagi mak cik dan pacik felda dan kg2 melayu sokong mereka kini dan selamanya???hidup melayu!!!!melayu mana?????????????

    ReplyDelete
  3. gamaknya sesuai dak klu majlis2 mcm ni buat pulut kuning...?

    ReplyDelete
  4. Biasalah parti setan minum arak rasuah rogol fitnah dah mnjadi darah daging puak2 lembu ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau nak marah diorang marahlah. Buat apa sebut lembu. Lembu-lembu pakcik aku tak pernah minum arak, bolot saham atau rasuah. Cakap baik baik sikit beb nanti kena tanduk aku tak tau!

      Delete
  5. AstaghfirLlah,

    Semoga TIDAK BENAR,
    Kerana botol yang sama rupanya pernah dilihat dijual sebagai sebagai NON ALCOHOLIC grape drink....
    WalLah hu a'lam - Semoga Allah beri hidayah kepada mereka dan semua kita.... kenapa terlihat gambat ni hari kamis pulak tu.....

    ReplyDelete
  6. Puak2 UMNO ni yg haram bg diaorg babi jer...yg lain2 semua halal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereka bukannya mahu dgr nasihat drp ulamak tp lebih suka cari ular dlm semak. Maklumlah puak2 haprak.....

      Delete
  7. Hehehe.. Kome jgn tak tau, botol je sama kat dalam tu air 100 Plus je tau.. :-) Haram woo minum arak.. Kata Pidah ajiz

    ReplyDelete
  8. Macai keza mane?diam je ke?komen la skit pic ni..haha

    ReplyDelete
  9. mana Keza....senyap je...tgh penning ke..Keza g ambik BRIM kut..
    Halal haram letak tepi....jnji amsyuk...ameno world...dah tua taubat la...ameno sape x kenal...macai Keza keluar la kau... aku 2gu ni...

    ReplyDelete
  10. Oit apa bukti dalam botol tu air arak? setakat bentuk botol tak heran la. Tah air sirap ka apa mana nak p tau. Agak agak la nak fitnah pun. Orang umno tak pernah minum arak la.

    ReplyDelete
  11. depa nk minum.... biarla,,, depa suka nk minum....nk kte ape...

    ReplyDelete
  12. BIAR ALLAH JADI SAKSI DAN MENGHUKUM, BUKAN KITA. KALAU YG DIMINUM ITU BUKAN ARAK, SANGGUP KAH KITA MENANGGUNG DOSA MENYEBAR FITNAH? SAYA TAK SANGGUP..

    ReplyDelete
  13. Minta jgn jd BODOH!xkan mjlis berprestij dan hebat mcmtu nk guna air sirap or air lain yg halal dlm botol arak.bkn xbleh nak sangka baik tp pada2 la..korang rasa majlis prsmian besar mcmni siap ngan org knamaan china kita nk hidang grape drink je ke..agak2 la..

    ReplyDelete
  14. Dari cara air tu kuar dr botol, trs ad bubble halus da tao da itu air ap... puihhh.. grape drink ko..

    ReplyDelete
  15. Maaf, saya bukan penyokong umno, tetapi ahli pas seumur hidup. bagaimanapun saya x setuju dengan tabiat kita yang menyebarkan fitnah. jika diperhatikan betul2, cawan yang rafidah gunakan berbeza dengan cawan yang dituangkan arak tersebut..Semoga Allah mengampuni dosa hamba-Nya..

    ReplyDelete
  16. 1990 dulu S46 pernah sebar gambar Mahathir dgn PM japan minum air jus epal dalam gelas macam ni, ayat dlm gambar tu tertulis "inikah pemimpin Islam yg kita sokong?"

    maksudnya s46 time tu nak kata Mahathir minum arak secara tersirat.

    1995 taktik yg sama diulangi dan disebarkan dgn kata-kata yg hampir sama tp kali ni Pas monopoli usaha fitnah tu.

    2004, terdesak dgn kewibawaan Pak Lah, skali lagi Pas mengulangi taktik ni kali ni guna gambar pak lah dan seorang pemimpin europe.

    airnya sama ada jus epal atau lain-lain jus, tp tujuan gambar disebarkan sama utk fitnah dan burukkan imej pemimpin Umno.

    Pas belum belajar dari kesilapan lama.

    ReplyDelete
  17. Mak cik tu janganlah nak herankan. Cuma setan yang kerja kat miti je yang suke. Mesyuarat post cabinet dari jam 12 sampai 5 petang. Siapa berani keluarlah solat zuhur. Masa persidangan Pesuruhjaya Perdagangan pun macam tu. Siapa berani keluarlah solat maghrib. Tak de karaoke tak sah. Bos aku sanggup bini bukak tudung sebab makcik tak pakai tudung. Dunia dunia.

    ReplyDelete
  18. sahabat perjuangan sekalian ni macam boleh tilik gamba je..macam 24 jam ada dengan orang tu..adoi la..hati2 skit..niat nak buat baik..takut dosa dapat..fitnah orang ni takkan terampun selagi tak mintak maaf dengan orang tu.Orang buat jahat kat kita tapi jangan kita buat jahat dekat orang..Allahu akbar!

    ReplyDelete
  19. Salam semua.Saya selalu hadir majlis buat toast cam ni tapi kawan2 buka Islam faham jadi kamu gunakan sparkling wine (tiada alkohol). Saya bekerja di syarikat yang majoriti bukan Islam tapi kerana saya kuat berpegang pada ugama Islam iaitu sembahyang lima waktu,berpuasa di bulan ramadhan dan tidak makan makanan yang tidak halal dan bekerja kuat dan pandai membawa diri saya tiada masalah mendapat kenaikan pangkat dan gaji seperti yamg bukan Islam malah mereka menghormati saya seorang wanita muslim dan menyediakan ruang solat lagi....Kita tanya diri sendiri samada kita ada jati diri dan berpegang teguh pada agama Islam, mahu maju bersama lain dan jangan jadikan Islam ugama suci jadi halangan dan politikkan ugama...taktik ini dah lapuk...Allah memberi petunjuk ke jalan yang benar ipada kita semua

    ReplyDelete
  20. Grandma pun pernah dapat hamper, ada botol sebiji rupa mcm botol arak. terkejut sekejab tapi bila baca tulis air anggur non alchoholic rasa reda sikit .. tapi masih tak sanggup minum.. pasal rupa mcm botol arak..

    ReplyDelete
  21. Masih haram kerana botol menyerupai botol arak.

    ReplyDelete
  22. Pemimpin utama UMNGOK rasmi kilang arak, awak-awak apa lagi? togok le. ITU PASAL TAKBIR PUN DEPA TUKAR JADI TAKEBEER. DAH DASAR MUNAFIKIN MEMANG LEBIH KEJI DARI KAFIR. DENGAN KATA LAIN KAFIR LEBIH MULIA DARI UNITED MUNAFIKIN.

    ReplyDelete
  23. Tengok color air pun dah nampak air mineral water.. artical ni pun bermasalah.. dosa berat tau yang maki hamun ni, obviously bukan ajaran islam pun... she DID NOT drink champagne..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...