Saturday 16 February 2013

PULUHAN RIBU RAKYAT BANGKIT PERTAHANKAN KERAJAAN PAS/PR KEDAH DENGAN BERHIMPUN DI EMPANGAN PEDU, KUALA NERANG, KEDAH !!!!!



RAKYAT KEDAH BANGKIT MEMPERTAHANKAN KERAJAAN PAS/PR KEDAH PIMPINAN YAB DS AZIZAN RAZAK DARI DISERANG DENGAN FITNAH JAHAT UMNO!!!!!..

Puluhan ribu rakyat Kedah Darul Aman semalam telah turun beramai-ramai tanda memberikan sokongan padu dan jitu kepada Kerajaan PAS/PR Kedah pimpinan YAB DS Azizan Razak dengan berhimpun aman di Charok Genting Bunga, Empangan Pedu, Kuala Nerang, Kedah petang semalam selepas solat Jumaat.

Jalan ke lokasi Himpunan Kebangkitan Rakyat Kedah sesak dan trafik jem sehingga lebih dari 3Km panjangnya, sehingga ribuan rakyat terperangkap tidak dapat ke lokasi himpunan.

Rakyat mula berhimpun Di Dataran Putra Kuala Nerang., Kedah lebih kurang jam 3.00 petang dan berkonvoi ke lokasi dengan didahului konvoi anak-anak muda bermotosikal, sekitar 2 ribu buah motosikal ambil bahagian.
Himpunan Raksasa ini dinamakan Himpunan Kebangkitan Rakyat Kedah Dan Himpunan Menyokong Projek Ladang Buah Buahan Di Charok Genting Bunga, Empangan Pedu, Kuala Nerang Kedah.

Sebelum ini pelbagai fitnah dilontarkan kepada kerajaan PAS/PR Kedah pimpinan DS Azizan Razak oleh UMNO yang dikepalai oleh anak Tun Mahathir Mohamad, Mukhriz Mahathir yang memasang angan-angan mau menjdai MB Kedah jika UMNO berjaya merampas kembali Kedah dengan mengwujudkan suasana tidak tenteram kononnya Projek Ladang Buah-buahan di Charok Genting, Empangan Pedua memdapat tentangan dari rakyat Kedah.

Himpunan raksasa semalam telah menjawab dengan sendiri yang rancangan UMNO/BN Kedah itu mendapat tentangan yang cukup hebat dari rakyat Kedah.  Rakyat Kedah rata-rata menyokong kerajaan PAS/PR Kedah pimpinan DS Azizan Razak.

RAKYAT BANGKIT UMNO SAKIT....RAKYAT BERMAKLUMAT UMNO RIWAYAT TAMAT...RAKYAT BERSATU UMNO MATI KUTU.

BN MENANG PEMIMPIN KENYANG KRONI SENANG!!!!!!!

18 comments:

  1. lps berhimpun ramai2 mcm ni, diaorg ada sebat2 bdn diaorg sendiri mcm org syiah tak? ada upacara orgy seks bebas waktu mlm tak? kalo ada, hari ni jugak aku daftar masuk pas! best woo.. muslimat pas ramai yg blh tahan, mantap dan bergetah lagi. he.. he..


    -atas pagar-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Confirm ko ni masuk neraka.....hehehe

      Delete
    2. Murtad mamat ni..Neraka wait for u boy..x yah dah susah2..

      Delete
    3. ckap mcm xde agama.... mgkin ni la ajran pmimpin umngok dia..

      Delete
    4. Dia join UMno coz dlm himpunan mereka ada benda2 tu

      Delete
    5. hahaha berangan nak muslimat pas, usah mimpi le woi...dengan puteri umno boleh le ko buat mcm tu.... mamat ni mesti bini lari malam dengan jantan lain ataupun dah mati pucuk sebab tu berangan lebih...

      Delete
    6. Jangan marah...dia nie spesis MONYET ATAS PAGAR, bkn reti psl agama, hnya tau main p**i je...monyet peliharaan ameno.

      Delete
  2. ada artis nyanyi berduet dgn ustaz pas atas pentas tak? aku rindulah dgn suara abby dan dayangku intan. aku kalau dtg ceramah pas, nak dengar diaorg nyanyi je. kalau dengar ulama pas ceramah, boring. ulama pas pun dah semakin pupus dah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko tak puas ke dengan kpop n gangnam? nnnt suruh najib bawak Jlo pulak untok ko..

      Delete
    2. http://www.youtube.com/watch?v=VJwdcgj26qE
      jom kita nari nari

      Delete
    3. kalau mamat tu gian sangat nak menyanyi dan nak berjoget, elok kau pi joget dengan bikk mammmaa di putrajaya untung-untung kau dapat pelukan dan kucupan bikk mammma ....kekekekeh!!!

      Delete
  3. biar mereka semua kena tempias arab spring, saya dah meluat sngt mereka guna harta kerajaan sebagai harta mak bapak mereka! :P

    ReplyDelete
  4. sama-sama pakat bangkit....... pr bangkit .... bn pun bangkit.... masing-masing memperjuangkan hak masing-masing alhamdulillah..... masing-masing bergerak atas tanggungjawab masing-masing. kepada Allah kita berserah. cuma bila tgk dalam gambar ni betui la bukit dah digondolkan, ingatkan bn edit gambar masa diorang buat himpunan tu. jd habislah hutan simpan kita walaupun kita tahu dunia mengalami pemanasan.

    ReplyDelete
  5. Gambar tu semua edit. Apsal tak masuk dlm rtm & tv3 pun. Dan info yg bleh percaya setiap peserta diberi duit poket.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apalah. ...sampai kiamat pun gambar tu tak maauk rtm & tv3. Nak tahu disebalik peristiwa kena cari alternatif...Zaman 1970an dah berakhir

      Delete
  6. Bangkit...!Bangkit...! Bangkit...! Omno/bn bagi BR1M...ambilll..brooommmm...sapu masuk pokit...tapi UNDI PR...!!! Kita tukar baju INI KALI...ya...INI KALILAH kita TUKAR BARU.... kita mahu Baju Baru...BAJU PR pemimpin kita dari Sabah sampai ke Puterajaya...!!!

    ReplyDelete
  7. Air blh rabat bukit?ha3..mmg bodo umno yg kata blh jejas dem tue..mangkuk

    ReplyDelete
  8. perg terbaik la perhimpunan ni lg ramai aku tgk dri yg di anjurkn oleh umngok. anak mamak kutty makin bertambah botak la jawabnye dgn sokongan ni. caya lah Pas terus kn perjuangan & jelas kn perkara yg sebenar.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...