Monday 18 February 2013

RAKAMAN GAMBAR SEBAGAI BUKTI PAKAR MOTIVASI DOK HENTAM PAS PASAL DOA BN KO SEBENARNYA ADALAH PENYOKONG UMNO TEGAR!!!!!


Rakaman gambar di Himpunan Barisan 1M'sia yang bertemakan Untuk Masa Depan Rakyat yang diadakan di PWTC pada hari Sabtu 24hb November 2012 yang lalu, dirasmikan oleh Najib Razak selaku Pengerusi Barisan Nasional.

Antara tetamu agung di Himpunan tersebut ialah Pakar Motivasi Selami Jiwa, Rawat Rohani Perkasa Peribadi, Dr Fadzilah Kamsah.

Jadi tidak hairan dan menjadi pelik jika dia bersungguh-sungguh hentam PAS/PR.

Pernah diwar-warkan sebagai bakal calon yang akan diketengahkan oleh UMNO/BN sama ada Parlimen mapun DUN di Selangor pada PRU 13 nanti.

2 comments:

  1. Saya hanya ingin mengucapkan TAHNIAH KEPADA Norsammudin Abdul Kadir samada dia Ahli UMNO, PKR, PAS atau JATI kerana atas kejahilannya dan kecetekan ilmunya beliau telah berjaya membongkar PEKONG Fathilah Kamsah dan Keluarga yang selama ini tertutup rapat atau tidak di ketahui ramai.

    Sesungguhnya Fadhilah Kamsah juga bukan seorang ugamawan (tak sanggup nak panggil ulama), atas keghairahannya nak tunjuk bijak dan mungkin cuba mendapat keyakinan kepimpinan UMNO untuk bertandinh di BBB telah lupa bahawa RasulAllah s.a.w pernah TIGA KALI mengaminkan doa Jibril a.s yang melaknati umatnya.

    Jika kita belajar hadith dan sirah kita akan bertemu hadhith ini Sahih Bukhari / Muslim. Fadhilagh juga telah mensyirikan Allah dengan mengatakan bahawa BN lah yang memberi segala ni'mat dan rahmat yang dikecpi sekarang.

    ALLAH MEMANG MEMBAYAR CASH sekarang siapa yang dapat cash - TAK KESIAN kah Fadhilah akan anak, menantu dan cucu mu?

    ITU Banayk bercakp banyak dosa tambah pula dapat menggunakan serba sedikit ayat Aql Quran dan Hadth....

    FIKIR FIKIR FIKIRKAN lah tiga kali dalam melakukan sesuatu adalah sunah..........

    Maka

    ReplyDelete
  2. Tq...mngkin ada lg pendedahan sape dipihak UMNO...
    sekurang2nya jentera mahupun penyokong PR dpt b'waspada..:)

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...