Tuesday 26 February 2013

SURAT WANITA UMNO BAHAGIAN BUKIT KATIL,MELAKA. MEMFITNAH DAP TERSEBAR LUAS DI INTERNET....NAMPAK SANGAT JAHIL DAN KERING KONTANG IDEA UNTUK BERDEPAN DENGAN PAKATAN RAKYAT!!!!!


Inilah sekeping surat yang dicetak dan diedarkan oleh Wanita UMNO Bahagian Bukit Katil, Melaka dimana Ketua Bahagiannya adalah Ali Rustam, Ketua Menteri Melaka sendiri.

Begitu jahil dan terdesak UMNO Melaka pimpinan Ali Rustam untuk berdepan dengan Pakatan Rakyat.

Langsung tidak ada class UMNO dibawah pimpinan Ali Rustam berpolitik.

Masih terperangkap dengan politik zaman 70an dan awal 80an tanpa menyedari kini kita sedang menghirup oksijen dizaman alaf barau yang sudah pun 13 tahun berlalu.

Dia ingat rakyat ni bodoh macam ahli-ahli, penyokong dan pendokong UMNO.

Dia ingat rakyat tidak boleh boleh nak berfikir dan menilai setiap maklumat yang dihidangkan.

Kalau beginilah cara UMNO/BN menggunakan taktik dan cara nak berdepan dengan Pakatan Rakyat.. Ikhlas lagi jujur Omakkau cakap.. Insya- Allah.. UMNO akan tumbang.

INI KALI LAH TUKAR... JOM UBAH... TOLAK POLITIK FITNAH....SELAMATKAN MALAYSIA.

16 comments:

  1. Omak Kau......
    mesti lembu2 umno tu tak caya yang tahi lembu (surat tu) tu ialah kepunyaan lembu.

    ReplyDelete
  2. Bodoh piang tahap gaban... memang dh nak mampus parti umngok ni...

    ReplyDelete
  3. Sama seperti km mereka ali rustam dan semua agensi-agensi mereka (bernama, utusan, Tv, polis, kementerian penerangan dan lain-lain sewaktu dengannya)

    MEREKA TAK BELAJAR METHAMATICS MUNGKIN SETAKAT arithmatics darjah 2, tak tahu mengira jika di kira dari bilangan calon DAP (Parlimen) berbanding PAS, PKR, DAP TAK MUNGKIN DAPAT MENUBUHKAN KERAJAAN. MACAM PM DEPA rm500 UNTUK SETAHUN SEKOLAH KAT MANA NI KUCING SAYA MAKAN rm350.00 SEBULAN........

    Mereka cakap keluar ikut sedap lidah samalah seperti makan makanan rasuah haram mereka rasa sama saja dengan makanan halalan toyiba...

    INI LAH YANG BODOH TAK BOLEH DIAJAR CERDIK TAK BOLEH DI IKUT

    ReplyDelete
  4. Tak baik kata orang bodoh.Dia dah memang bodoh biarkanlah dia.

    ReplyDelete
  5. pas n pkr jd lembu2 dap.....mereka bodoh mcm lembu tdk tau agenda jahat dap........sedih ada melayu mcm pas n pkr.....c pembohong anwar mmg x blh d percayai.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedih...ada jugak manusia mcm ko...dperbodokn UMNO/BN yg korup...

      Delete
    2. Apa beza umno kena diperkudakan oleh mca, bodo.......

      Delete
    3. ko tanya la kat kak jat ko..diakan penternak lembu berjaya..ko lg bodoh macam lembu kak jat..loser

      Delete
  6. ... NI AHLI UMNGOK ATAS KATIL BUKAN NYA UMNGOK BUKIT KATIL...

    ReplyDelete
  7. doktor yang sayang UMNO26 February 2013 at 23:07

    cuba beritau apa yang menghalang semua ini terjadi kalau pakatan rakyat benar benar jadi kerajaan? TIDAK ADA, tidak apa apa yang boleh menghalang... Bila PR jadi kerajaan siapa yang akan jadi perdana menteri? Anwar dia tak ada tempat ! si cina kafir tu yang akan jadi!!! lihat macamana kedudukan orang melayu di pulau pinang? melukut ditepi gantang!!! ko orang semua melolong terpekik terlalak... apa ko orang dapat? berubah poooodah! perubahan yang buat korang jadi pengemis kat tanah air sendiri!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. doktor longkang, apa yang menghalang? puak2 umnok/be Eend ko la yang yang halang..otak rasis macam ko ni patut buang kat kutub utara je..

      Delete
  8. Betul ke kau ni doktor? Atau doktor yang injek sendiri. Patutnya doktor bagus maths dan sains takkan tobleh buat comparitive analisys. Kita ada 222 kerusi parlimen Dap bertanding 50-52 kerusi mcmana nak jadi PM? Lagipun perlembagaan kata PM MESTI ORANG MELAYU ISLAM. CUBA BACA komen Anonymous26 February 2013 11:45.
    2008 BN meletakan 123 melayu dan 99 bukan Melayu.... Ok ke kan lebih bahay tu.
    Doktor, doktor, doktor KANGKONG

    Otai minyak beku.

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum Warahmatullahi Wb, saya orang Singapura namun sejahat-jahat PAP ( dan PAP memang jahat terutama kepada masyarakat Islam ), di Singapura masjid-masjid masih berkumandangkan azan. Tiada masalah sedikit pun. Nampaknya UMNO Wanita Bukit Katil dah lama terperuk bawah katil, sampai benda ni pun tak tahu.

    ReplyDelete
  10. ada juga risalah ni diedarkan oleh umno kedah...low class.otak pak pandir pun x bleh terima

    ReplyDelete
  11. ALI RUSTAM didapati salah rasuah politik. Orang macam ni menjadi calon untuk Parlimen! Di bawah Najib, rasuah tak apa, asalkan menyokong parti! Jom ubah.

    ReplyDelete
  12. dia tak bodoh hanya orang melayu yg sokong cina aje yg bodoh tengok bn vs pas vs pkr = DAP untung besar.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...