Monday 18 February 2013

TAUBAT LAHOM KEKECEWAAN PERDANA MENTERI AUSTRALIA ATAS TINDAKAN MELAMPAU KERAJAAN UMNO 1M'SIA PIMPINAN NAJIB RAZAK, YANG MENGHALANG KEMASUKAN SENATOR NICK XENOPHON KE NEGARA INI, DITERBITKAN DI UTUSAN DAN BERITA HARIAN !!!!


Liputan akhbar Republika dari Indonesia disiarkan secara meluas dan bebas tentang kekecewaan PM Australia, terhadap tindakan kerajaan UMNO/BN Malaysia pimpinan Najib Razak yang menghalang kemasukan Senator Nick Xenophon ke negara ini semata-mata mau menemui DSAI dan melihat cara pengendalian Piliharaya Umum ke 13 akan datang.

Beliau telah dianggap sebagai musuh negara dan dihambat keluar oleh Jabatan Imigresen malaysia bermenterikan Hishamuddin Hussein, sepupu Najib Razak, sebaik saja mendarat di LCCT, Sepang baru-baru ini.

Bak kata DSAI...pemimpin yang mau melihat keadilan dihambat keluar... perompak wang rakyat miskin Filipina dibela.

4 comments:

  1. Semakin kecut puak umno... Hishamuddin mulut lebar tapi bagi comment tegagap gagap.. Pasai apa? Takut depa bagi tau yg menteri kabinet banyak harta kat australia...

    ReplyDelete
  2. Ssh nk ckp la. Sng2 undi je umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. undi umporno..... mana ada pernah nampak lambang keris telanjang bertanding ....

      Delete
  3. klu warganegara asing dr kelas ketiga bn x takut..dlm parlime najib siap bela kemboja lg..selangor..org ape yg xde?

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...