Wednesday 27 February 2013

TERBUKTI DSAI PEMIMPIN YANG BERJIWA BESAR....SANGGUP MENERIMA KRITIKAN JIKA MEMBAWA KEBAIKKAN RAKYAT...SETUJU UNTUK PINDA MANIFESTO PR DENGAN MEMASUKKAN PENINGKATAN ROYALTI 5% KEPADA 20% KEPADA NEGERI-NEGERI PENGELUAR MINYAK DAN GAS.


R telah menyerahkan surat kepada Dato Seri Anwar Ibrahim, agar Pakatan Rakyat ubah Manifesto Pakatan Rakyat dengan memasukkan peningkatan Royalti daripada 5% kepada 20% untuk Negeri Negeri Pengeluar Minyak dan Gas, iaitu Kelantan, Terengganu, Pahang, Sabah dan Sarawak serta negeri negeri lain yang mengeluarkan minyak di Malaysia pada masa akan datang.

Kumpulan NGO R meminta jasa baik YB Dato Seri Anwar Ibrahim buat pindaan dan tandatangan atas buku Manifesto Pakatan Rakyat di majlis 1 Jam Dato Seri Anwar Bersama Rakyat Pasir Puteh pada jam 5.30 petang tadi, di Restoran Bonda, Sebelah Masjid Ibrahimi, Pasir Puteh.

R mengucapkan terima kasih kepada YB Dato Seri Anwar Ibrahim dan pimpinan Pakatan Rakyat kerana responsif terhadap suara rakyat di Negeri Negeri Pengeluar Minyak dan Gas.

Dalam sesi singkat bersama DSAI NGP R  menyatakan bahawa mereka komited dalam perjuangan rakyat ini, dan akan meneruskan perjuangan ini hingga rakyat di Negeri Pengeluar Minyak dan Gas dapat menikmati hasil bumi.

R akan bersama dengan Pakatan Rakyat atau mana mana parti serta pihak yang membawa bersama agenda perjuangannya hingga berjaya.Ketepikan politik sempit, utamakan kepentingan rakyat. Berikan royalti Kelantan, Terengganu, Pahang, Sabah, Sabah serta negeri negeri lain di Malaysia.

Respek kami dari R kepada Pakatan Rakyat. TERBAIK!!

Jutaan terim kasih kerana terbuka dan boleh menerima teguran rakyat, berkaitan pembetulan isu Royalti dalam buku Manifesto PR.

InsyaAllah jika inilah sikap yang ditunjukkan, rakyat keseluruhannya  percaya Kerajaan BARU Malaysia di bawah PR pimpinan DSAI akan lebih proaktif dan dinamik berbanding kerajaan korup yg ditadbir UMNO/BN sekarang.

BEGITULAH SIKAP BERJIWA BESARNYA DSAI DALAM MENERIMA TEGURAN DAN KRITIKAN RAKYAT JIKA TEGURAN DAN KRITIKAN ITU MEMBAWA KEBAIKAN RAKYAT TIDAK KIRA DARI MANA DATANGNYA.

TIDAK BERSIKAP SOMBONG DAN ANGKUH KONONNYA DIRINYA SAJA YANG BETUL...INI BARU PEMIMPIN BERJIWA RAKYAT YANG SANGGUP BERKHIDMAT SEMATA-MATA UNTUK RAKYAT.

AMATLAH MALANG SEKALI JIKA DSAI TIDAK DIANGKAT SEBAGAI PM KE-7 SELEPAS PRU 13 NANTI.

8 comments:

  1. Memang terbaikkkk!!!!

    admin, mohon masuk bloglist.

    www.bankami.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. You have a way with words. Excellent work!
    Wedding Dress

    ReplyDelete
  3. talak hal punya lo... mau litak sampai peningkatan 100% pun ok. itu sbb manifesto pakatan bukan perjanjian woo.. bole mohong punyer.. itu lulu punya manifesto pun semua tipu, talak betut. ha! ha!

    ah meng

    ReplyDelete
  4. Janji le langit dan bulan bintang - ade aku kesah?
    Gila ke apa nak lantik mantan TPM jadi PM?
    Pm Mahadir dah elok bina asas Negara Malaysia ke arah kemajuan - Negara Maju
    yg tak elok lagi tu baiki aje le.. apeke halnya nak dirobohkan pulak yg dah elok tu..
    Ko bertanding jadi wakil rakyat ke?

    ReplyDelete
  5. Kah..kah...kah... Nok muntah dengar nama matdey kutty... Cai... Agok agok r nok jolok... Baik sapu harta rakyat... Kih.kih.kih. PTR.

    ReplyDelete
  6. Kah..kah...kah... Nok muntah dengar nama matdey kutty... Cai... Agok agok r nok jolok... Baik sapu harta rakyat... Kih.kih.kih. PTR.

    ReplyDelete
  7. Mat day kutaik memang hebat.......mejahanamkan negara adalah.....semua dah disapu,baru serah kat toklah.Negara ni hak rakyat, bukan hak BN.Rakyat yang menentukan hala tujunya......Kalau pemimpin tak betul,rakyat yang betulkan melalui pilihanraya.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...