Sunday 17 February 2013

WALAUPUN IANYA KUNJUNGAN MENGEJUT NAMUN DSAI TETAP DIBERI SAMBUTAN MERIAH TERUTAMANYA ANAK-ANAK MUDA DI UPTOWN DANAU KOTA MALAM TADI.



KUALA LUMPUR 17 FEB: Kunjungan mengejut Datuk Seri Anwar Ibrahim ke Uptown Danau Kota tengah yang sesak dengan pengunjung khususnya golongan muda pada hujung malam minggu, tengah malam tadi menarik perhatian ramai.

Ia berikutan kedatangannya itu tanpa sebarang protokol dan mudah didekati biarpun Anwar pernah memegang jawatan penting dalam kerajaan dan terkenal di peringkat antarabangsa.

Orang ramai khususnya anak muda, baik lelaki mahupun perempuan begitu teruja dengan kehadiran Ketua Umum KEADILAN itu berikutan mereka menganggap Anwar sebagai ikon mereka.
Tidak seperti pemimpin Umno BN yang angkuh dan sombong, Anwar yang berpakaian simple pula tidak keberatan untuk beramah mesra dan melayan permintaan pengunjung Uptown itu untuk bersalaman mahupun bergambar.

Kira-kira sejam sebelum itu, Anwar berceramah di Taman Rekreasi, Keramat Wangsa bersama-sama empat bekas pegawai tertinggi tentera berpangkat jentera sempena Jelajah Merdeka Rakyat.

INI KALI LAH.... JOM UBAH.... SELAMATKAN MALAYSIA.


5 comments:

  1. foto2 tu nampak cam org dah tak hirau kat anwar.

    foto 1:
    brader baju merah cam berjaga2 je. cam risau je. peliwat lak tgh tenung gersang kat dia. agak nyer brader tu teringat kes pujuk rayu anwar liwat saiful 'Can I Fuck U Today' kot.

    foto 2:
    akak baju pink siap tutup dada. cam cuba menjauhkan diri lak tu. agaknyer bau lendir bercampur lubang taik menyengat kot. mungkin akak tu teringat video anwar sedap2 berzina dgn pelacur cinadoll tu kot.

    foto 3:
    budak baju belang tu agak nyer terigin nak jadi pengganti pembancuh kopi kot. terigin jln2 gi s'pore, gi hongkong, dpt hadiah spender levis kot.

    orang dulu2 kata 'foto membawa berbagai makna'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saudara, Membuat tuduhan/pernyataan dlm bab zina ni perlu berhati hati ;Quran/Islam telah tetapkan kaedah utk pesalah tuduhan zina/kesalahan seks[Hukum Qazaf(Tuduhan Zina)]...Fuqaha’ yang membincangkan tentang kesalahan jenayah Qazaf berdasarkan autoriti al-Qur’an, hadith dan ijmak. Mazhab Shafi’e13 menjadikan ayat 4 surah an-Nur sebagai dalilnya. Maksud Firman Allah:


      “Mereka yang menuduh perempuan-perempuan suci dengan tuduhan zina dan mereka itu tidak dapat buktikan dengan empat saksi lelaki maka hendaklah mereka disebat sebanyak 80 kali. Saksi mereka tidak diterima selama-lamanya dan mereka itu adalah orang-orang fasik."(an-Nur (24): 4)


      Tuduhan zina yang palsu terhadap perempuan-perempuan yang suci dan baik akhlaknya, hendaklah mereka dikenakan hukuman sebat sebanyak 80 kali, kesaksian mereka tidak diterima selama-lamanya dan mereka menjadi Fasik. Hadith Abu Hurairah ada meriwayatkan bahawa Rasulullah S.A.W. bersabda maksudnya:


      “Jauhilah tujuh perkara yang besar dosanya.” Sahabat bertanya, “Apa dia ya Rasulullah?” Katanya, “syirik kepada Allah, sihir, membunuh orang yang diharamkan Allah kecuali dengan hak, memakan riba, memakan harta anak yatim, lari dari medan perang dan menuduh perempuan yang baik dengan zina.”


      Hadith di atas menjelaskan bahawa antara kesalahan besar di sisi Allah S.W.T. ialah Qazaf ke atas seseorang perempuan yang baik dan suci peribadinya. Ia meliputi lelaki dan perempuan..........[ **sila abaikan jika penuduh diatas memang BUKAN MUSLIM ]

      Delete
    2. Xpyh ler tegur si fulamak cai umporno tu....dah banyak kali dah ditegur....hati dia dah gelap...Allah dah tutup pintu hati dia sbb tlalu bnyk fitnah yg dia buat...kita tunggu jer lah pembalasan dari Allah...Allah tu maha adil...jadi xyah ckp bnyk2 kat si cai ni...ngabihkan beras jer....hidup pr...

      Delete
  2. kah..kah...kah.... inilah perangai puok setan dikenali... serba dok kena... mu marah sangat ke nuar dia tutuh punggung mu ke.. jgn banyok fitnah cai... ngucap ngucap ngucap.. Takbir..

    ReplyDelete
  3. Fulamak ni orang islam ke... Comment mcm yahudi

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...